سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! شکستگی ام را جز لطف و مهر تو درمان نمی کند ... آتش درونم را جز دیدارت خاموش نمی سازد و درد اشتیاقم به تو را جز نگریستن به چهره ات، بهبود نمی بخشد . [امام سجّاد علیه السلام ـ در نیایشش ـ]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

عضو هیئت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گردهمایی سیاسی کارکنان ستاد نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: انقلابی ماندن از انقلابی بودن مهمتر است و اینکه برای انقلاب زندان رفته ایم مجوز برای هر اقدام و سخن نیست.

به گزارش ایرنا، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با موضوع "حوادث بعد از انتخابات وریشه‌های آن گفت: حوادث تاریخ اسلام به عنوان یک عبرت پیش روی ماست و باید از آنها درس بگیریم.

وی افزود: شناخت‌های فتنه های زمانه مستلزم داشتن معرفت،آگاهی و بینش است و در این میان پاسداران اسلام به معرفت، آگاهی و بینش بیشتری نیاز دارند. عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از ویژگی‌های فتنه، مشتبه شدن امور، خلط شدن حق و باطل و ایجاد تردید و اختلاف است.

وی افزود: در فضای فتنه آلود احتمال گمراه شدن افراد صالح نیز وجود دارد و عدم شناخت و معرفت کافی در این زمینه تزلزل و انحراف ایجاد می کند.

اسماعیل کوثری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در فتنه خوارج نهروان عده ای به دلیل فقدان بینش و بصیرت و نداشتن شناخت معرفت، نسبت به برخورد قاطع امام علی (ع) با خوارج که عده ای از آنها به ظاهراهل ریاضت و نماز شب نیز بودند دچارتردید و تزلزل شدند.

وی افزود: گاهی در اثر فتنه‌ها کار انسان به جایی می رسد که در برابر امام زمان خود نیز می ایستد و تا آنجا پیش می رود که خدا را نیز بنده نخواهد بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با استناد به این ملاک و میزان حال فعلی افراد است، اظهار داشت: انقلابی ماندن از انقلابی بودن مهم‌تر است و رسالت یک فردانقلابی به مراتب از سایرین سنگین تراست و باید بیش از دیگران مراقب خود باشد وی گفت: این که ما برای انقلاب زندان هم رفته و در جبهه نیز حضور پیدا کرده باشیم، نمی تواند استدلالی برای این باشد که هر کاری خواستیم بکنیم.

کوثری با بیان این که طرح مسئله تقلب در انتخابات از حدود یک سال پیش توسط برخی ازعناصر فکری جریان موسوم به اصلاحات مورد توجه قرار گرفته و به عنوان یک سناریو دیکته شده بود، گفت: از حدود یکسال پیش فردی به نام «ا.ی» گفته بود برای مقطع بعد ازانتخابات در بوق و کرنا کنید که در انتخابات تقلب شده است و برخی از عناصر حامی این جریان نیز با عناوینی همچون حفظ رای مردم و صیانت از آرا و ...، مفاهیمی را برای زمینه سازی اقدامات خود القا کرده بودند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/30:: 1:56 عصر     |     () نظر