سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بردباری جامه دانشمند است، پس مبادا که آن را برتن نکنی . [امام باقر علیه السلام ـ در نامه اش به سعد خیر ـ]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

روزنامه عربستانی "الوطن" روز دوشنبه در گزارشی با اشاره به سفر "اکبر هاشمی رفسنجانی" به مشهد مقدس نوشت: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران به دنبال تشکیل جبهه ای واحد متشکل از جریان مخالف ایران علیه دولت محمود احمدی نژاد است.

به نوشته این روزنامه هاشمی پس از ایراد سخنرانی جنجالی خود در نماز جمعه هفته گذشته تهران و ملاقات با مراجع قم , اکنون در مشهد به دنبال آن است تا ضمن دیدار با آیات عظام و مراجع سرشناس این شهر مقدس از جمله آیت الله "بیات زنجانی" به هدف خود جامه عمل بپوشاند.

براساس گزارش این روزنامه، هاشمی رفسنجانی همچنین قرار است در جریان ملاقات های خود با علمای این شهر در خصوص طرح پیشنهادی خود با آنان دیدار و گفت وگو کند.

این روزنامه بااشاره به اینکه حضور هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه نمازگزاران تهران، محرکی اساسی برای پیشبرد اهداف و برنامه های وی علیه رییس جمهوری ایران بود، نوشته است: هاشمی رفسنجانی در پی آن است احمدی نژاد را که با رای 63 درصدی ملت ایران انتخاب شده از صحنه سیاسی ایران حذف کند.

به نوشته این روزنامه هاشمی رفسنجانی علاوه بر رایزنی با مراجع و علمای دینی ایران، راهبرد مشورت با نمایندگاه مجلس شورای اسلامی علیه دولت احمدی نژاد را در دستور کار خود قرار داده است


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/30:: 1:44 عصر     |     () نظر