سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ متکبّری، دوستی ندارد . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
نامه اعتراضی 357 دانشجوی دانشگاه تهران خطاب به علی مطهری/
"اراذل واوباش" خواندن دانشجویان توسط شما، یادآور فحاشی‌های گروهک تروریستی فرقان به پدر بزرگوار شما بود

 

جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران با صدور نامه ای خطاب به علی مطهری به اظهارات اخیر وی واکنش دادند.

به گزارش رجانیوز، در این نامه آمده است: "اراذل واوباش" خواندن دانشجویان توسط شما، یادآور فحاشی‌های گروهک تروریستی فرقان به پدر بزرگوار شما بود.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای علی مطهری؛ نماینده محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

اظهارات اخیرتان در دانشگاه شریف را مطالعه نمودیم. متاسفانه بخشی از مطالبی که درباره حرکت درخشان جنبش دانشجویی در تجمع اعتراضی در برابر ساختمان مجلس به دلیل اقدام تاریک برخی از نمایندگان برای وقف اموال 300 هزار میلیارد تومانی دانشگاه آزاد بر زبان آوردید، بیانگر عمق تفاوت شما با شهید بزرگوار مرتضی مطهری و یادآور فحاشی‌های گروهک تروریستی فرقان به ایشان بود.

«اراذل و اوباش ساندیس خور» خواندن دانشجویان عدالتخواه آن هم به جرم فریاد زدن خواسته های بر حق مردم مبنی بر شفاف شدن تکلیف 300 هزار میلیارد تومان از اموال بیت‌المال، اقدامی است که تنها از سوی جنابعالی برمی‌آمد؛ چرا که در سالهای اخیر به کرات ثابت کرده‌اید اظهارات شما بیشتر از آنکه نشات گرفته از اندیشه شهید بزرگوار مطهری باشد، ناشی از احساسات خام و هیجانات بدوی جنابعالی است؛ احساساتی که در هنگام فوران، شادمانی و سرور رسانه‌های معاند و دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران،را به دنبال دارد.جمهوری اسلامی که پدرشما از تئوریسین های اصلی آن بود.

در همین راستا، ما به عنوان جمعی از نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران به شما به عنوان یکی از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی توصیه می‌کنیم به جای حضور پرتعداد و مکرر در جلسات سخنرانی و مناظره، به کتابخانه شخصی خود مراجعه کنید و یک بار به طور جدی اقدام به مطالعه کتاب‌های اندیشمند فرزانه شهید مطهری بپردازید؛ شاید این پیشنهاد بتواند منجر به تغییر ادبیات هتاکانه حضرتعالی شود؛ موضوعی که یقینا باعث شادی روح پدر بزرگوارتان خواهد بود و از نگرانی ایشان مبنی بر اقدامات و مواضع تاسف‌آمیز پسرشان خواهد کاست.

لازم می دانیم اعلام کنیم که بسیار مایه تاسف است که فردی با چنین ادبیات نازل و کم مایه ای، عنوان نمایندگی مردم شریف و متمدن و مودب به آداب ایرانی را در مجلس شورای اسلامی یدک بکشد و مدنظر داشته باشید، تاریخ به کرات ثابت کرده که هتاکی، فحاشی در تریبون های علنی و اقدامات "شعبان بی مخ گونه" برای جلب توجه عمومی، نه تنها کمکی به اثبات شخصیت های متزلزل نخواهد کرد بلکه بیش از پیش موجب تنفر عمومی و انزوای آنها در جامعه خواهد بود.

والسلام علی من اتبع الهدی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 90/12/11:: 1:39 عصر     |     () نظر