سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوشا کسى که معاد را به یاد آورد ، و براى حساب کار کرد ، و به گذران روز قناعت نمود ، و از خدا راضى بود . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

اختلاس 3000میلیاردی بحثی است که این روزها نقل محافل گوناگون شده است.

وهرکس وناکسی هرچه میتواند مینویسد ومیگوید.

اما فساد اقتصادی چیزی است که فی نفسه قلب هارا می آزارد ودربعضی موجب ناامیدی می شودواین فساد اخیر هم ناشی ازدو چیز است:

1-نظام رباگونه بانک ها

2-مهم تر ازآن بی توجهی وعمل نکردن به مطالبات آقا درمورد مقابله با فساد اقتصادی ازجمله فرمان معروف هشت ماده ای آقا به سران قوا

خب این فساد توسط افراد برخی رسانه ها افشا شد-که کار درستی هم بود افشای اینها و برخی موارد دیگر هم بایدگفته شود تا مفسدین فکر نکنند که مصونیت دارند(که البته الان کمی دارند).

اینها همه درست-افشاگری وروکردن دست مفسدین ومعرفی آنها به مردم بسیار کارخوبی است واگر انجام نشود ضرر وخطاست

اما سخن این نوشته این است که مسائل دیگر وباارزش تری هم وجود دارد که آنها را نباید فراموش کنیم.

نمی گویم بنکل هیچ نگویید(که بعضی با بهانه های واهی اینرا میگویند) که حتما غلط وانحراف است اما میگویم همه ظرفیت را خرج این امر نکنیم.

اولویت بندی کنیم.

اما نکته ای دیگر اینکه مفسدین اصلی وآنهایی که راس مفسدینند را فراموش نکنیم.

امام خامنه ای دردیدار کارگزاران حج فرمودند:

ادامه هیاهو و جنجال، بخصوص اگر عده‌ای بدنبال استفاده‌های دیگر از این مسائل باشند، به صلاح نیست و همه باید مراقب باشند.

سوء استفاده کنندگان چه کسانی هستند؟

رفقا دادگاه فائزه هاشمی رفسنجانی را فراموش نکنیم.

سخنرانی درمیتینگ انتخاباتی ورقص مختلط با آهنگ شدید درورزشگاه آزادی

فرار مهدی هاشمی رفسنجانی کسی که نقش عظیم دربرپایی فتنه 88 داشت واینکه او الان باید درزندان باشد را فراموش نکنیم.

فساد عمیق دانشگاه آزاد نه فقط فساد اقتصادی سردرمدارانش بلکه فساد اخلاقی که دردانشگاه آزاد وجود دارد ومفسدی مثل عبد الله جاسبی رییس این دانشگاه را فراموش نکنیم.

بدانیم گناه اینها بسیار بسیار فراتر از این اختلاس میباشد.

یادمان نرود مطالبه محاکمه اصحاب فتنه(نه فقط سران فتنه)را.آنهایی که آمدند نظام را زیرورو کنند-آمدند اسلام را زمین بزنند(البته به خیال خوشان) ومحاربه کردند با خدا-این ها را فراموش نکنیم.

 

البته دراین طرح جای هاشمی وفرزندانش خالی است چون این سه عروسک بودند- راس فتنه آنهاهستند. 

به توطئه تطهیر فتنه گران توجه کنیم.

اصلا سخن این نیست که مثلا چیزی ازاختلاس نگوییم نه سخن این است که همه را والبته درجایش واندازه اش بگوییم-جامع نگر باشیم-مقطعی وضربتی نگر نباشیم-آینده نگر باشیم-همزمان هم اختلاس را پوشش دهیم وازاین مهم تر مفسدین اصیل را هم رسانه ای کنیم.

پیشنهادی من میدهم به قوه قضائیه واینکه حال که تب مبارزه با فساد بالاگرفته همزمان که به پرونده اخلاس رسیدگی میکنند این پرونده های مهم فساد اقتصادی زیررا هم دردستور کار قراردهند:

پرونده های چون:کرسنت،سلطان شکر،المکاسب،صندوق مولی الموحدین(جالب وغم انگیز درپوشش این اسم فساد کردند)وپرونده نفت توتال(که مرتبط است با مهدی هاشمی رفسنجانی)،زمین خواری 50هکتاری درسیرجان و...

این پروند های برزمین مانده را هم به نتیجه برسانند.

امام خامنه ای درهمین دیدار اخیر فرمودند:

مسئولین کشور در هر سه قوه، هم با این حادثه، هم ان‌شاءالله با حوادث دیگر مبارزه میکنند و پیشگیرى میکنند؛ باید هم بکنند، وظیفه‌شان است که مقابله و مبارزه کنند.

وبازهم میگوییم رسانه ها همه مفاسد را ببینند-مغرض نباشند والبته سوء استفاده هم نکنند.

برای خودم جالب است روزنامه هایی که متعلق به اصحاب فتنه است وخودشان دستی عظیم برفساد دارند هم هرروز تیترشان شده اختلاس 3000میلیاردی!!!!

کمی تعجب آور والبته هشدار انگیز است.

مبادا جامع نگر نباشیم وضربه بخوریم.

البته قوه قضائیه بداند این نوشتار هرگز حمایتی ازآنان نکرده است چون ده سال فرمان هست ماده ای آقا را زمین گذاشته اند واخیرا خود آقا هم فرمودند هیچ عمل نشده

آقا چند روز پیش دردیدار کارگزان حج فرمودند:

چند سال قبل از این - نمیدانم حالا ده سال است یا بیشتر است - من توصیه‌هاى مؤکدى را راجع به مقابله‌ى با فساد اقتصادى به مسئولین کشور کردم؛ استقبال هم کردند؛ اما خب، اگر عمل میکردند، دیگر این فساد بانکى اخیر - که حالا همه‌ى روزنامه‌ها و همه‌ى دستگاه‌ها و همه‌ى ذهنها را پر کرده - پیش نمى‌آمد. وقتى عمل نمیکنیم، دچار این حوادث میشویم. اگر با فساد مبارزه بشود، دیگر این چند هزار میلیارد - یا هرچه - سوءاستفاده‌اى که افرادى بیایند بکنند، پیش نمى‌آید. وقتى عمل نمیکنیم، خب، پیش مى‌آید؛ ذهن مردم را مشغول میکند، دل مردم را مشغول میکند، دل آدمها را میشکند. چقدر در این کشور از بروز یک چنین فسادى دلها ناراحت میشود؟ چقدر آدمها امیدشان را از دست میدهند؟ این سزاوار است؟ این به خاطر این است که عمل نکردیم. از همان وقت که گفته شد فساد ریشه‌دار میشود، ریشه پیدا میکند، شاخ و برگ پیدا میکند، هرچه که بگذرد، کندنش مشکل میشود - اینها گفته شد، اینها تأکید شد، اینها همه بیان شد؛ اینها سرمایه‌گذار پاکدامن و صادق را مأیوس میکند - اگر عمل میشد، مبتلا به این مسائل نمیشدیم. حالا مبتلا شدیم.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 90/7/12:: 2:14 عصر     |     () نظر