سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه جامه دانش بپوشد، عیبش از مردم نهان ماند [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

هوالعزیز
هر چه که به انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی نزدیکتر می شویم،تکاپوی اصلاح طلبان برای بازگشت به چهارچوب نظام جمهوری اسلامی و صندلی های قدرت آن بیشتر شده است . دیدار سوال بر انگیز فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی با خاتمی از عناصر اصلی جریان فتنه سبز را می توان از اولین تلاش های علنی این جناح سیاسی مطرود و ورشکسته نام نهاد .این نمایندگان که با پشت کردن به  ملت و نادیده گرفتن حق تضییع شده مردم در حوادث فتنه 88 به دیدار خاتمی رفتند با این استدلال  که خاتمی روزگاری رئیس جمهور ایران بوده است واز چهره های شناخته شده سیاسی کشور می باشد این اقدام ناشایست خود را توجیه نموده اند .
اینکه خاتمی روزگاری رئیس جمهور نظام اسلامی بوده و از چهره های شناخته شده کشور می باشد هیچ گونه تردیدی نیست اما به فرموده امام خمینی (ره) ملاک حال (شرایط فعلی) افراد است و خاتمی علارقم اینکه روزگاری در یکی از بالاترین مناصب همین نظام قرار گرفته بود در جریان حوادث سال 88 همراه با دیگر هم پیالگانش یعنی موسوی ،کروبی حدود و صغور قانونی نظام اسلامی را در نوردیده و یکی از بی سابقه ترین تهمت ها را به جمهوری اسلامی نسبت دادند .
بیش از یک سال زیر بیرقی که خاتمی و دوستانش به پا کرده بودند، دشمنان دیرینه ی انقلاب در شرق و غرب عالم به لجن پراکنی علیه نظام جمهوری اسلامی پرداختند وهجمه ای عظیم را علیه ایران اسلامی به راه انداختند.نقش محوری خاتمی در جبهه اصلاحات قابل تردید و انکار نیست .
بی شک اصلاح طلبان با دیدن اوج انزجار ملت از سران داخلی فتنه که جملگی از عناصر اصلی اصلاحات می باشند ،استحاله جریان متبوع خود را در دستور کار خود قرار داده تا راه بازگشت و یا حتی استمرار حضور حداقلی خود در نظام را هموار نمایند چرا که با شرایط فعلی و رو شدن دستان پشت پرده فتنه گران جریان اصلاحات روند  رو به زوال خود ر ا با شتاب بیشتری طی می کند و اصطلاحا در سراشیبی سقوط قرار گرفتنه اند ...
در ادامه راجع به این دیدار نمایندگان اقلیت مجلس شورای اسلامی با خاتمی به چند نکته دیگر باید اشاره کنیم :
1- کلیت دیدار این چند نفر نماینده مجلس از آنجایی که نوعی تائید خاتمی و پشت کردن به حقوق از دست رفته ی ملت در جریانات سال 88 بوده، خود نوعی تخلف از وظیفه نمایندگی به شمار می رود و این مطلب با طرح استیضاح و بررسی مجدد صلاحیت نمایندگان مذکور باید در دستور کار مجلس قرار گیرد .
2- به ضرس قاطع عدم برخورد با عوامل اصلی کوی دانشگاه 78 زمینه ساز فتنه 88 شد و اگر ریشه فتنه کوی دانشگاه توسط دستگاه قضایی وقت ، خشکانده شده بود شاهد فتنه ای با ابعاد و مختصات فتنه 88 نمی بودیم فلذا مسئولین ذی امر در صورت کوتاهی مطمئن باشند تحرکات اخیر اصلاح طلبان برای زنده کردن جنازه اصلاحات ! به ثمر خواهد نشست و نظام در آینده ی نزدیک مجددا متحمل هزینه های بیشتری از جانب این افراد خواهد گردید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/10/15:: 8:34 عصر     |     () نظر