سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، همنشین نیکویی برای ایمان است . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
میثم میرزایی‌تبار مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت‌مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، درباره جلسه اخیر خاتمی با اعضای فراکسیون اقلیت مجلس و شروط وی برای حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس گفت: خاتمی به عنوان رئیس‌جمهور سابق کشورمان فردی مورد تأیید نظام اسلامی بود اما در دوران 8 ساله اصلاحات وی و همفکرانش سعی داشتند افکار جدیدی را وارد نظام اسلامی کنند تا تفکر دینی از میان برود اما با دین‌داری مردم مواجه شده و موفق نشدند.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: خاتمی و یارانش سعی داشتند در انتخابات ریاست‌جمهوری نهم نیز پیروز شوند اما به دلیل مواضع موازی با نظام اسلامی موفق نشده و دولت اصولگرا به پیروزی رسید.

میرزایی‌تبار در ادامه تصریح کرد: پس از به قدرت رسیدن دولت اصولگرا، دشمنان نظام اسلامی به همراهی خاتمی و یارانش علیه ملت ایران سرمایه‌گذاری فراوانی کردند؛ زیرا اصلاح‌طلبان این پتانسیل را داشتند تا به مقابله با مواضع نظام اسلامی بپردازند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت‌مدرس با تأکید بر اینکه خاتمی و یارانش سعی داشته و دارند دولت کنونی را زمین بزنند، اظهار داشت: پس از انتخابات ریاست‌جمهوری دهم و ایام فتنه سال88 یکی از چهره‌هایی که نفاقش بر مردم روشن شد شخص "خاتمی " بود.

این فعال دانشجویی در ادامه گفت: خاتمی در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری به حمایت از میرحسین موسوی پرداخت و پس از انتخابات نیز اخباری مبنی بر تحرکات وی علیه نظام اسلامی منتشر شد.

میرزایی‌تبار با اشاره به اینکه خاتمی باید پاسخگوی مواضع ضد نظام خود در پیش و پس از انتخابات ریاست‌جمهوری دهم باشد، تصریح کرد: اکنون و پس از فتنه 88 چهره‌های سران و بدنه فتنه برای ملت ایران مشخص شده و این افراد باید محاکمه شوند.

وی افزود: سال گذشته مقام معظم رهبری زمینه بازگشت فریب‌خوردگان به نظام اسلامی را باز کردند و نشان دادند که رهبری نظام جمهوری اسلامی دایره مهر و عطوفتش همیشه وسیع است اما امثال خاتمی با ادامه مواضع خود بر ضد منافع نظام اسلامی، نشان دادند قصد بازگشت به بدنه انقلاب اسلامی را ندارند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت‌مدرس به جلسه اخیر خاتمی با اعضای فراکسیون اقلیت مجلس اشاره کرد و بیان داشت: خاتمی در این جلسه برای حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی مجلس شرط گذاشته که باید بداند حق ندارد برای ملت ایران شرط بگذارد. خاتمی به خوبی درک کرده که این ملت و نظام اسلامی است که باید شروط بازگشت خاتمی به نظام اسلامی را مطرح کند.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه قوه قضائیه باید درباره تحرکات اخیر خاتمی پیگیری‌ و برخورد کند، خاطرنشان کرد: اکنون مطالبه مردم از قوه قضائیه در خصوص سران فتنه محاکمه آنان است.

وی در پایان تأکید کرد: قوه قضائیه که اکنون افرادی چون کاوه اشتهاردی را محکوم می‌کند باید تیغ خود را به سوی سران فتنه نیز بکشد تا در دادگاه محکوم شوند.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/10/15:: 8:26 عصر     |     () نظر