سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت گمشده مؤمن است، پس هریک از شما گمشده اش را در هر جا یافت، آن را برگیرد . [امام صادق علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

کروبی مرگ ببر روسی را جنایت رژیم خواند!

به گزارش ننجون پرس بعد ازآنکه مدیریت باغ وحش علت مرگ ببر روسی را آلوده بودن این حیوان به بیماری مهلک ایدز بیان کرد آقای دائم الخواب شیخ مهدی کروبی با صدور بیانیه ای تکان دهنده پرده از یک جنایت هولناک برداشت.

در بیانیه کروبی آمده است : نزدیک به یک سال است که تمام مشقات راه را بردوش گرفته و با اسناد معتبر! از تجاوزهای وحشتناک خبرداده بودم که متاسفانه کسی قصد باورش را نداشت.

از آنجا که اخیرا مطلع شدیم ببر بزرگوار و دوست داشتنی معروف به ببر روسی با وضعیتی اسفبار و به دلیل آلوده بودن به بیماری ایدز دار باقی را وداع گفته و جانسوزانه به دیار فانی رفته است این سئوال پیش می آید که آیا مرگ این حیوان نازنین دلیلی بر تجاوزات صورت گرفته نیست؟!

به راستی چرا و چگونه این ببر ماده به بیماری ایدز آلوده شده است؟! و جرم این حیوان چه بود جز اینکه می خواست گاها سبزی بخورد!

بر پایه این گزارش کروبی لباس شخصی های رژیم را مسبب این فاجعه دانسته و می گوید: بایدروزی درمقابل افکار حقوق حشری پاسخگو باشند

وی در ادامه ضمن تسلیت این ضایعه سنگین به تمام گربه های خیابانی و بیابانی به بازماندگان آن مرحومه قول داد تا روشن شدن قضیه دیگر نخوابد!

گزارش خبرنگار ما می افزاید به همین مناسبت مجلس ختمی از طرف موسوی و کروبی در یکی از باغ وحش های اطراف تهران برگزار خواهد شد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/10/15:: 8:6 عصر     |     () نظر