سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس از حلال خورد، دلش صاف و نازک و چشمانش اشک آلود شود و برای دعایش حجابی نباشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
 
بسم تعالی

 

به اعتقاد راسخ بنده، حوادث بعد از انتخابات در خیابانهای تهران و جنایات رخ داده علیه حیثیت مردم ایران زمین و کشتار وحشیانه مردم و جوانان توسط عمال خاتمی و موسوی، تنها و تنها به علت عقده ایست که از شکست مردمی در دل دارند.بی شک امثال هاشمی رفسنجانی- خاتمی دیکتاتور و موسولینی(موسوی) هیچگاه انتظار نداشتند خرجهای کلانشان باعث رای آوردن دکتر احمدی نژاد می شود. اگر سال 75 نتواستند ریاست جمهوری مادام العمر هاشمی رفسنجانی را تثبیت کنند، اما تصمیم گرفتند از سال84 بدینسو سایه مدیریت هاشمی و یا مدیران هاشمی را بر سر مملکت بگسترانند و شعار چرخش نخبگان!! را عملی کنند.

- هاشمی می خواهد از ملت انتقام بگیرد. جوانان حزب اللهی بگوش باشند که موسوی خوئینی ها به دام اعتیاد افتاده و عده ای جهت سرپوش گذاشتن بر جنایات ضد مردمی هاشمی رفسنجانی، در حال بزرگنمایی این عنصر فرسوده هستند. نامه اتشین و جواز فتنه را هاشمی صادر کرد- دستور ریختن به خیابان را همسر هاشمی صادر کرد- مدیریت اغتشاشات از سرمایه فرزندان هاشمی بود- فایزه هاشمی در اغتشاشات نقش فعال داشت. موسوی خوئینی ها کجای کار بود؟ موسوی خوئینی ها سمتی نداشته و ندارد که بتوان پشت عنوانش پنهان شد. هاشمی رفسنجانی تریبون خوبی برای بیان عقده های در دل مانده خواص 2پهلو از نظام و مردم می باشد.

- محسن رضایی و قالیباف همواره به حضور خود در جبهه و جنگ می نازند. گویا جنگ را این دو نفر اداره کردندو اما در آشوبهای خبابانی تهران بعد از انتخابات اتفاق جالبی افتاد:

- رضایی و قالیباف ادعا می کردند که از صدای توپ و تانک بعثی ها در جبهه ها نترسیدند ولی در 23 خرداد از صدای ترقه های دست ساز و انفجار کوکتل مولتوف در خیبان ولی عصر و ونک ترسیدند و ساکت شدند.

- رضایی با آن همه ادعا و یال و کوپال حتی نتوانست یک درصد آراء را به دست آورد و زقیب جدی آراء باطله شد. رضایی هنوز در توهم نقش« برادر محسن» است. البته امروزه تنها برای کودتاگران شکست خورده برادری می کند. برادری باوفا برای « هاشمی رفسنجانی». سردار علایی یار دیرین رضایی و تابناک نیز در نقش مشاور نظامی موسوی ظاهر شد. رضایی هنوز در تعریف خود با انقلاب مانده است. رضایی می خواهد جریان سوم باشد اما بازیگر جریان دوم خرداد است. رضایی زمان خاتمی آرزوی یک پست استانداری را داشت ولی نصیبش نشد. رضایی در مورد فرار فرزندش هیچ پاسخی نداده است و هنوز از نحوه برخورد دستگاه قضایی!!! با فرزند جاسوسش بی اطلاع است، ولی سایت رضایی از زمین و زمان توضیح می خواهد.

- قالیباف شهرداری که یکسال در خواب بود. شهردار نمی خواد کسی به کروبی و موسوی بگه «فتنه گر». در ایام اغتشاشات خیابانهای تهران به تخمین جمعیت آشوبگران می پرداخت و از پشت پنجره شهرداری به این فکر  بود چگونه این معترضان را برای سال92 جذب کند. قالیباف سول بهشت زهرا را در پی انتشار شایعه سوزاندن جنازه زندانیان در بهشت زهرا، از کار برکنار کرد. قالیباف ستادهایش در اختیار موسوی بود.آقای واعظ مهدوی معاون ایشان از سران اصلی ستاد موسوی بود. قالیباف شهرداری را به محل تجمع شکست خوردگان 22خرداد تبدیل کرده است. قالیباف برای جریان اصولگرایی چه اقدامی کرده است.

- از لاریجانی هیچ نمی نویسم. چون براحتی از زمین و زمان شکایت می کند. شکایتش هم بدون نوبت رسیدگی می شه. علتش هم خیلی واضحه. لاریجانی کاندید دولت وحدت ملی هاشمی رفسنجانی

- یکسالی می شود از شیراز رفته ام تهران. بازهم عقده های ناشی از شکست 22خرداد باعث شد شاگردان اخلاق آخوند بی محلی بنام علی محمد دستغیب به مردم حمله ور شوند. بازهم پخش درس اخلاق حاج آقا از صدای امریکا ادامه دارد. علی محمد دستغیب انتظار داشت مردم شیراز به موسوی رای اول بدهند. اما موسوی رای نیاورد. علی محمد می خواهد مردم شیراز را ادب کند. علی محمد نظام را متهم به حمله به مردم می کند و خود دست نظام را از پشت بسته است. دستغیب و قبا سابقه ضرب و شتم و کشت و کشتار بسیار دارند.

- دستغیب مرجعی است که حتی یک بخشدار به دیدنش نمی رود. دستغیب عقده این را داشت که موسوی رییس جمهور بشه بیاد دیدارش. هرچه میان دیدار دستغیب همون طلبه هاشن. دستغیب خسته شده از دست شاگرداش، قیافه هاشون تکراریه. تو رو خدا دهداران استان فارس رو جمع کنید ببرید دیدارش. آخه چه مرجع تقلیدیه که کسی نمیاد از ش سوال بپرسه. به جای کتاب و رساله، چماق و چوب میده.

دانلود فیلم جالب اصحاب جمل کاری از افسران جنگ نرم شیراز

- دستغیب باور من مردی- دستغیب نمیدونم این 8سال چطور تحمل کردی؟ نمی دونم وقتی دیدارهای باشکوه رهبری  وسفرهای استانی باشکوه دکتر احمدی نژاد رییس جمهور من و تو رو می بینی چه حالی بهت دست میده. از خودت بدت نمیاد؟ از کارات خجالت نمی کشی؟ کدوم خصوصیه مثبت رو داری که کسی به تو جذب بشه؟ اخلاق خوب- صبر و حوسله- خوش زبان و خوش بیانیت- مردم داریت- تحمل مخالف و.. کدام یک رو داری

- افکار تو و امثال تو حقشان همون کوچه بن بستهای شیرازه. خوب جایی کلاس درس گذاشتی. ولی واقعا نمی دونم شبی که دکتر احمدی نژاد25میلیون رای اورد دستغیب چه جالی داشت؟ عصبانیتش دیدن داشت.نمی دونم شب چطور خوابید؟ اصلا تونست بخوابه؟ خیلی سخته واقعا شکست22خرداد.

- دستغیب دوست داره مطرح بشه، 20 و اندی سال عقده امام جمعه شدن مردم شیراز رو داشت اما الان شده امام جماعت یه مشت عقده ای چماقدار. دستعیب عمرت تموم شد و پستی نگرفتی.

خداحافظ یاران دیکتاتور- خداحافظ عاملان سرکوب جوانان و دختران ایران زمین- خداحافظ بورژوای گشنه و سرکوبگر- خداحافظ جانماز آبکشها.

مطالب مرتبط با جنایات چماقداران دستغیب علیه جوانان و مردم آزاد ایران زمین. مرگ بر دیکتاتور:

همه چیز در مورد وحشیگری اوباش علی محمد دستغیب

چماقداران دستغیب در حال پس دادن درس اخلاق

جنایات غیر انسانی مزدوران و جیره خواران دستغیب علیه مردم روزه دار شیراز

آقای دستغیب چرا بر خلاق اسلام عمل می کنید؟

چهره دیکتاتور و خش دستغیب

مزدوران دستغیب  قاتلین مردم شیراز

هدیه علی محمد دستغیب به شاگردانش

می کشم می کشم آنکه برادرم بود(تصویری) از ابعاد وحشیگری ها و جنایات عذرخواهی می کنیم

خدایا عقیده ام را از عقده ام مصون بدار

شناسایی گونه جدید موجودان نایاب در شیراز(قابل توجه کسانی که میگویند عصرحجر تمام شد)

شج


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/8/28:: 1:53 عصر     |     () نظر