سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستترا چندان دوست مدار مبادا که روزى دشمنت شود و دشمنت را چندان کینه مورز که بود روزى دوستت گردد . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ


بوئینگی که یک میلیارد دلار سعودی را به خاتمی رساند

سایت وابسته به اقلیت مجلس در استدلالی عوامانه برای زیر سؤال بردن کمک یک میلیارد دلاری رژیم سعودی به سران فتنه مدعی شد برای انتقال این میزان پول 740 کیف سامسونت و یک ایرباس A300 نیاز است.
به گزارش کیهان ، پارلمان نیوز نوشت: «اخیرا ادعا شده جناب ملک فهد ]شاه عربستان، ملک عبدالله است!![ به صورت نقد به آقای خاتمی یک میلیارد دلار داده و این ادعا دردسرساز شده است. ماشین حساب آقای ب]؟![ یک خاصیتی که دارد این است که سریع به ویکی پدیا وصل می شود. در نتیجه به سرعت متوجه شده است که بزرگترین اسکناس دلار موجود صددلاری است. ابعادش هم هست 156 میلیمتر در 66 میلیمتر.
ماشین حساب آقای ب فرض کرده است که یک دسته صدتایی صددلاری نو یک سانتی متر ضخامت داشته باشد. در نتیجه حجم یک دسته صدتایی اسکناس صددلاری نو یک چیزی می شود از رده 100 سانتی متر مکعب. آقای ب یک عدد کیف سامسونت سایز استاندارد دارد که ابعادش 45 در30 در ده سانتی متر و در نتیجه حجمش می شود 13500 سانتی متر مکعب و در نتیجه یک سامسونت پراسکناس صددلاری یک چیزی می شود در حدود 1350000 دلار.
برای حمل یک میلیارد دلار موردنظر تقریبا 740 تا کیف سامسونت مورد احتیاج است. با فرض این که هر نفر در هر دست یک کیف سامسونت پرپول نقد را حمل کند، 370 نفر برای این کار لازم است. یعنی این که یک ایرباس A300 پرآدم که دست هر کدامشان دو تا سامسونت پول نقد باشد، تازه 50 نفرشان هم در هواپیما جا نمی شوند و باید صبر کنند تا پرواز بعدی. خدا نکند که قاطی اسکناس ها 50 دلاری و 20 دلاری داده باشند که آن وقت بوئینگ 747 و ایرباس A380 هم برای حمل حاملان پول فتنه کفایت نمی کند.»
مشابه این مطلب سایت های در مشابه و از جمله برخی سایت های ضدانقلابی نیز منتشر شده است. اما سفسطه گران نابغه که این قدر تظاهر به فشار بر مغز و محاسبه دیجیتالی کرده اند، اشاره ای به این حقیقت نکرده اند که برای کمک مالی نیازی به فرغون و کیف سامسونت و بوئینگ است و بسیاری از مبادلات مالی در دنیا بدون بار زدن دلار! انجام می شود وگرنه برای هر انتقال وجه یا معامله ای- مثلا معاملات تجاری و نفتی- روزانه باید کانتینر و تریلر و بوئینگ اجاره می شد! ضمن این که شیوه پولشویی هم شیوه جاافتاده ای است که حضرات باقی فتنه در آن استاد تمام هستند نظیر پولشویی آقای «م. ه» و چند دست کردن این پول ها برای رد گم کنی.
دیگر اینکه این اولین کمک مالی بیگانگان به فتنه گران و نفاق جدید نیست که ادای آدم های بی خبر، حیرت زده و معصوم را درمی آورند از کمک های پنهان که بگذریم سالیانه کمک های رسمی از سوی دولت آمریکا و برخی دولت های اروپایی در لفافه کمک به دموکراسی و حقوق بشر و آزادی در ایران به جریان های تحت الحمایه پرداخت می شود و این در حالی است که کسانی چون بوش، رایس، اوباما و کلینتون علنا از اصلاح طلبان و سبز ها حمایت کرده اند و سرانجام همه اینها را علاوه کنید به راه اندازی شبکه های مجازی و ماهواره ای و تلویزیونی در خدمت 24 ساعته فتنه گران و مشورت اطلاعاتی و سازماندهی و...


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/5/31:: 1:45 عصر     |     () نظر