سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا کس که با نیکویى بدو گرفتار گردیده است و بسا مغرور بدانکه گناهش پوشیده است ، و بسا کس که فریب خورد به سخن نیکویى که در باره او بر زبانها رود ، و خدا هیچ کس را نیازمود چون کسى که او را در زندگى مهلتى بود . [ و این گفتار پیش از این گذشت ، لیکن اینجا در آن زیادتى است سودمند . ] [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
جمعیت میلیونی در مرقد امام اجازه سخنرانی به سیدحسن خمینی ندادند

جمعیت میلیونی حاضر در مرقد مطهر امام خمینی(ره) که سخنان پرشور دکتر احمدی‌نژاد را با شعارهای حماسی و انقلابی خود همراهی کرده بودند، پس از حضور سید حسن خمینی در تریبون یکپارچه به مدت 10 دقیقه شعارهایی در حمایت از ولایت و اعتراض به فتنه‌گران سر دادند و مانع از ادامه سخنرانی وی شدند.

به گزارش رجانیوز، سید حسن خمینی درطول سخنرانیکوتاه خود با شعارهای یکپارچه "مرگ بر ضد ولایت فقیه"، "نواده روح‌الله سید حسن نصرالله"، "وصیت حاج احمد پیروی از ولایت"، "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند"، "مرگ بر موسوی" مواجه شد.

وی چندین بار سخنان خود را قطع کرد و سرانجام مردم حاضر در صحن مطهر حرم را به گروهی اندک تشبیه کرد که اجازه نمی‌دهند دیگران سخنان او را گوش دهند.

سید حسن خمینی با بیان اینکه هنوز 20 سال بیشتر از انقلاب نگذشته است، تلاش کرد به نوعی شعاردهندگان را به فاصله گرفتن از خط امام پس از 20 سال متهم کند.

خشم مردم انقلابی از سید حسن خمینی به همراهی‌های وی با فتنه‌گرانی که طی یک سال اخیر با برقرار کردن پیوند با ضدانقلاب مقابل نظام جمهوری اسلامی، خط امام(ره) و ولایت فقیه ایستادند، باز می‌گردد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/3/14:: 1:28 عصر     |     () نظر