سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ کس نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، دشمن تر ازکسی نیست که نسبت به عبادتش تکبّر می ورزد و از درخواستآنچه نزد اوست، تن می زند . [امام باقر علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

مهدی کروبی شامگاه پنج‌شنبه با شعار "مرگ بر منافق" مردم از مزار شهدای 72 تن و مرقد امام راحل اخراج شد.

به گزارش رجانیوز، در بدو ورود کروبی به مزار شهدای 72 تن، جمعیتی از جوانان که اغلب آنان نیز از شهرستان‌ها برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی به تهران آمده‌اند، با شعار "مرگ بر منافق" از وی خواستند این مکان را ترک کند.

محافظان کروبی با مشاهده خشم جوانان انقلابی به سرعت وی را از مزار شهدای 72 تن خارج و وی را به مرقد امام راحل منتقل کردند.

در میان شعاردهندگان تعداد چشمگیری از جوانان و نوجوانان نیز دیده می‌شدند که بعد از خروج کروبی نیز شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر منافق» و «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» را سر ‌دادند.

مهدی کروبی پس از ارتکاب جرایم بزرگی پس از انتخابات سال گذشته و متهم کردن نظام اسلامی، جرأت حضور در اماکن عمومی را از دست داده و در مواردی نیز که تصور می‌کرده است امکان حضور وی برای وی وجود دارد، با اعتراضات شدیدی مواجه و مجبور به فرار شده است.

حضور در نمایشگاه مطبوعات سال گذشته و سفر به قزوین برای حضور در منزل قوامی نماینده مجلس ششم نیز با اعتراض شدید مواجه شده و کروبی توسط جوانان انقلابی اخراج شده بود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/3/14:: 1:24 عصر     |     () نظر