سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از روی دوستی نگریستن به چهره دانشمند عبادت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

 

بنام خدا

انتخابات جدید عراق در حالی به پایان رسید که هم اکنون از عراق اخبار جدید و داغی در خصوص ادعای تقلب به گوش می رسد. در همین حال یکی از نماینده های تکریت به نام « سید الحسین الموسوی التکریتی» طی بیانیه ای به تقلب گسترده در انتخابات عراق اشاره کرد و از هوادران خود خواست برای شادی روح صدام حسین به خیابانهای بغداد و حومه بریزند و اعتراض خود را به هر شکل ممکن به گوش مقامات عراقی برسانند. 

«سیدالحسین الموسوی التکریتی» که داماد صدام نیز می باشد، در بیانیه خود آورده است: مردم شریف تکریت، دولت نوری المالکی با جادوگری، سحر، فالگیری، رمالی، طلسم، اسطرلاب، رمل و.. هر وسیله ممکنی که قبل از انتخابات برای رای آوردن به آنها متوسل شده بودم، دست به شعبده بازی گسترده در انتخابات زده و در حال حذف تفکرات صدام حسین عزیز از صحنه سیاسی کشور می باشد. آن موقع که ما برای حفظ انقلاب عراق به کشتار مردم مشغول بودیم، اینها کجا بودند؟ چرا به عزیز صدام توهین می کنید؟ چرا به من رای نمی دید؟ کسانی که هیچ نقشی در کشتارها نداشته اند اینک میراث دار عراق شده اند. از نظر من کسی که دستش به خون کسی آغشته نشده، حق حضور در صحنه سیاست عراق را ندارد».

همچنین « سیده ام الکوکب موسوی» معروف به « سیده سبیل(راه) نورد» همسر سید التکریتی در بیانیه ای که با همکاری جمعی از روشنفکران بمب گذار انتحاری نوشته است، ضمن بیان اعتراض شدید خود به مهندسی، کاردانی، کارشناسی، پزشکی، لیسانس، ناظر طرح، پیمانکاری، اوستابازی، سرکارگری و.. انتخابات عراق توسط دولت مالکی، اعلام می کند:« انا تکریتی، بنت صدام حسین(ره) و مردم تکریت هیچگاه دامادشان را رها نمی کنند تا به بصره ایهای رای بدن و سیدالموسوی نیز اصالتا اهل الانبار است  وآنها هیچگاه به کرکوکیها یا کاظمینی ها رای نمی دن. تقلب در انتخابات رخ داده و متاسفانه مدارک من در جریان یک بمب گذاری از بین رفته است». هم چنین از معترضان خواست با حمله به حرم اومه معصوم در عراق که به عنوان پایگاههای رای گیری از عمده مکانهای تقلب بودند، اعتراض خود را به شکل کاملا مسالمت آمیز و مدنی!!! نشان دهند.

« شیخ المهدی الکروبی المجنون المجهول» بزرگ خاندان و عشیره « المفتیون و الخنگون فی سیاست» طی بیانیه ای خواستار لغو انتخابات و اردو کشی خیابانی و بیایانی شد. وی از نوری المالکی خواست تا مجوز برگزاری یک تجمع در بیابانهای عراق را به وی بدهند تا مشخص شود چه کسی بیشتر نیرو دارد. وی همچنین اعلام کرد: متاسفانه دولت عراق بسیاری از یاران صمیمی و قدیمی من را در سیاهچالهایی به نام تیمارستان بستری نموده است و این یعنی نقض آشکار حقوق بشر». وی همچنین مدعی شد که در زندانهای عراق به متهمین تجاوز می شود و آنوقت الکی و به دروزغ اینها را به گردن سربازان خداجوی و مومن آمریکایی می اندازند.

«سید المحمد الخاتمی آل توهم» بزرگ خاندان « آل سقوط» در بیانیه ای ضمن اعتراض به دستگیری مبارز انقلابی به نام خرزو خان، اعلام کرد: متاسفانه سالهاست که ما هنوز خروزخان عزیز را ندیدیم و دولت عراق تنها نواری در اختیار ما قرار داده است که صدای وی را شنیدیم تا به دروغ به ما اعلام کند که وی زنده است. بنا بر اطلاع من از منابع موثق هم اکنون از سیمای ایران فیلمی به نام شبهای برره پخش می شود که در آن صدای خرزوخان پخش می شود و این نشان از همکاری ایران با پروژه حذف جریان اصیل و مردمی « صدامطلب» دارد.

عصر امروز سیدالموسوی التکریتی- سید المحمد الخاتمی و شیخ المهدی المجنون با حضور بر سر مزار صدام حسین، ضمن قرائت فاتحه، در مجلس ختم چند تن از حاضرین در اغتشاشات عراق شرکت کردند و در پایان نیز با خود اغتشاشگران دیدار کردند. وی در بیانیه اول خود خواستار تشکیل و تداوم جبهه «جرص   (جنبش راه صدام)» شد و خواستار آزادی بی قید و شرط ابو مصعب الزرقاوی شد. در بیانیه وی آمده است:« گیرم که منافقین عزیز را به ناحق از سرزمین آبا و اجدادیشان بیرون کردید، گیرم که ابومصعب الزرقاوی را گرفتید، گیرم که حال من رو گرفتید، با عزیزان خداجوی القاعده و طالبان چه می کنید؟ با کمربندهای انتحاری چه می کنید؟ با کامیونهای بمب گذاری شده چه می کنید؟ با کروبی و خاتمی چه می کنید؟ و..»

- سیدالموسوی التکریتی عصر امروز به همراه چند تن از یاران و اعوان ستادش همچون « فائزه الهاشمی الاشتر سوار»-« غلام الحسین الکرباسچی آل چاخان» و.. به دیدار سربازان آمریکایی آزاد شده از بند زندانهای عراق رفته و مراتب همدردی خود را با آنها اعلام کرد. هم چنین « باراک اوباما» یکی از سربازان زندانی به شیخ المهدی الکروبی گفت که در زندان « ابوغریب» و « گوانتانامو» به من و سایر دوستانم تجاوز شده و اسناد آنرا انشاله چند سال بعد به دستت می رسانم. شیخ المهدی نیز قصد پیاده روی از موصل به کربلا را داشت که به علت ترس از حملات تروریستی و همچنین ترس از فراموشی مسیر کربلا، از تصمیم خود منصرف شد. گفتنیست که شیخ المجنون به علت عدم آشنایی با مقامات عراقی، تا کنون نفهمیده که باید به چه کسی نامه اعتراضی بنویسد. وی همچنین تا کنون مورد اعتراض شدید بسیار از دانشمندان و اساتید ادبیات عرب کشورهای عرب زبان دنیا قرار گرفت است زیرا فرق دریای سیاه و مدیترانه را نمی داند!!!.

« دکتر المحصون الحماد بن تابان» طی نامه ای به آیت الله سیستانی خواستار ایجاد وحدت ملی در کشور عراق به کمک همه گروههای سیاسی، نظامی، انتحاری شد. وی در این نامه نوشت: اینک به شکرانه این نعمت انتخابات- حضور مردمی و کشف چند نابغه سیاسی در صحنه عراق، بر شما لازم است هرچه سریعتر تمامی زندانیان را آزاد کنید و همه گروهها از بعثیون- سربازان خداجوی آمریکایی- احزاب سکولار- سلفیون و.. به دیدار شما بیایند و وحدت انجام شود. الان بهتر است شما برید نمازجمعه و بقیه هم بیان پشت سر شما نماز بخونن تا همه چی تمو بشه به خیر و خوشی. هرچه بمب گذار دستگیر شده هم آزاد بشن برن سر کار و زندگیشون».

سیدالموسوی التکریتی نیز در بیانیه ای اعلام کرد: هدف از بمب گذاری دوستان من، کاهش جمعیت عراق و کمک به رشد اقتصادی این کشور است.

شعارهای هواداران سیدالحسین التکریتی: اگه تقلب بشه   بصره قیامت میشه.         این راءینا(رای ما کو)؟    منافق آزاده   رجوی آواره  آزاد باید گردد          مالکی دورغگو 85درصدت کو        صدام کجایی دومادتو چیزوندن


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/1/18:: 1:54 عصر     |     () نظر