سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بزودی فتنه هایی می آید که انسان، صبح با ایمان برمی خیزد و شب بی ایمان می گردد؛ جز آنکه خداوند او را با دانش زنده کرده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

بسم تعالی

  با تبریک عید نوروز و سال نو، در سایه سکوت ننگین برخی روزنامه های به ظاهر اصولگرایی که در ویژه نامه هاشون هیچ یادی از حماسه اشرافیت ستیز??خرداد نکردند تا دل اربابان فلک زدشون رو شاد کنند،تصمیم گرفتم چند سوژه مهم و خبری و به قولی «ترین های ?? » رو به عرض دوستان برسانم. پیشاپیش از ویژه نامه های جام جم و همشهری که مردم رو به هیچ انگاشتند و هیچ نام و یادی از حماسه ?? خرداد نکردند، گله می کنم و این را به حساب محافظه کاری اربابانی می گذرم که تا ? دی جرات اظهار نظر نداشتند و به مانند یک چوب خشکیده در فضای سیاسی کشور زیست ننگین داشتند. از چوب خشکیده هم انتظار موضع گیری نداریم. از ? دی به بعد بود که یه دفعه خیلی ها کاسه داغتر از آش شدند و با جرات!!! مثال زدنی اعلام کردند: تقلب نشده!!! فتنه در راه است!!! ?? خرداد حماسه است!!!.

 ترینهای ??

 - جایزه نوبل عقلانیت و کیاست سیاسی در سال ?? به « ساده لوح ترین» سیاستمدار تاریخ ایران و جهان، جناب شیخ مهدی کروبی اهدا می گردد. لازم به ذکر است این عزیز در دوره نهم از اخذ رای خانواده خود و در دوره دهم از اخذ رای معاون اول خود عاجز ماند. ایشان بارها در چند سال اخیر به تهدید سیاسی دکتر احمدی نژاد برای رویارویی تاریخی ??خرداد?? اقدام کرده بودند که در نهایت شاهد ابهت سیاسی ایشان در کسب مقام پنجم در انتخابات ? نفره بودیم.

 - جایزه تنگ بلورین توهم و خیالپردازی در عالم سیاست به «متوهم ترین» سیاسمتدار تاریخ کره زمین از دوران پیدایش تا کنون، به جناب دکتر مهندس میرحسین موسوی( موسولینی) تعلق می گیرد. ایشان طی مکاشفات توهم آمیز خود با جناب خرزو خان، به تقلب در انتخابات پی برد و هم اکنون ماههای متمادی در کف اثبات جابجایی یک رای مانده است. ایشان در یک عمل توهم آمیز خود را رییس جمهور ایران خواند که این عمل مورد اعتراض شدید مهدی کروبی قرار گرفت. ایشان تا کنون بارها و بارها تحت درمان قرار گرفتند ولی تا کنون هیچ نشانه ای دال بر بهبودی مشاهده نشده. وی همچنین بارها به انحاء مختلف از خانه سالمندان به ارسال پیامهای تهدید آمیز علیه نظام پرداخته است.

 - جایزه کلاغ بلورین اولین جشنواره زنان جادوگر در عرصه های جادو و جنبل- خرافات گویی- رمالی و کف بینی- سحر و ورد خوانی- ساخت طلسم و.... به «خرافاتی ترین» زن تاریخ جهان از دوران «پالئوزوئیک» تا کنون به خانم فول پروفسور نژاد پرست « ام الکوکب موسوی» معروف به زهرا رهنورد کاظمی تعلق گرفت. ایشان در اظهار نظری فاشیستی اعلام کرد که ترکها باید به فرزندشان و لرها به دامادشان رای بدن. این عمل مورد اعتراض کروبی قرار گرفت و اعلام کرد: من و همسرم هر دو لر زبانیم. پس لرها به دامادشان و لرها به فرزندشان رای بدن. این خانم خرافاتی همچنین عدم بروز این نوع رای دهی پیشرفته را اصلی ترین دلیل تقلب دانست و امیدوار است با تکمیل مطالعات روشنفکرانه خود، به زودی به ساخت و یا کشف طلسم جادویی معروف خود جهت براندازی نظام دست یابد. لازم به ذکر است ملت ایران به فرزند واقعی خود رای داد و همین امر موجب شد تا کاهن بزرگ معبد دستور تخریب اموال عمومی را صادر کند.

 - جایزه «بیچاره ترین و سیاه شده ترین» بانوی عالم سیاست در قاره آسیا و حوزه دریای کارائیب به بانو «عفت مرعشی» تعلق گرفت. ایشان که به واسطه رصد چندین ساله اوضاع سیاسی ایران به شکست سیاسی خود و فرزندانش اطمینان داشت، از همان ساعات اولیه رای گیری به صدور دستور«خیابان ریزی» اقدام نمود. لازم به ذکر است در قاموس و فرهنگ لغت فاشیسم، واژه خیابان ریزی در هنگامی به کار می رود که «افراط و استبداد» در مقابل« رای و عقلانیت سیاسی» مردم شکست بخورد. این واژه به عنوان تسکین درد نخبگان حامی هیتلر و استالین در هنگام شکست سیاسی بکار می رود. در حقیقت این واژه نوعی از برگزاری انتخابات است که صندوق رای و رای مردم هیچ تاثیری نداشته و تنها نقش فرمایشی و تزئینی را دارند. پس در این هنگام آقازاده ها و خانم زاده های خواص و نخبگان به تنبیه و سرکوب مردم می پردازند تا دفعه بعد بهتر انتخاب کنند.

 - جایزه « مایوس ترین» بانوی سیاسی در خاندان کارگزاران دارندگی، به بانوی دلسوز انقلاب مخملی و فعال در کلیه تجمعات ?? نفره با بالا «فائزه هاشمی» تعلق می گیرد. این بانوی عظیم الپارتی قبل از انتخابات بدون اجازه خانواده خود مقداری پول خورد از حساب منزل برداشته و مانتوهای سبز رنگ به تعداد زیاد میده مردم. ولی وقتی کاندیدشون رای نیاورد، به خاطر لو رفتن جریان از رفتن به خونه ترس و شرم داره و تا کنون متواری می باشد. یکی از اعضای خونشون به همرا ه برادرش اعلام کرد: تا پولو نیاوری حق نداری بیای خونه، دیگه خارج بی خارج- رانت بی رانت.  وی به شدت دنبال شناسایی کسانیست که از وی مانتوی سبز گرفته اند تا  مانتوها را گرفته و کمی از داغ مصائب خود بکاهد. وی بعد از برگزاری همایش بانوان فیروزه ای در قبل از انتخابات اینک به دنبال برگزاری همایش بانوان سیاهپوش می باشد.

 -  جایزه «باحال ترین» سوتی سال ?? به سوتیهای بی شمار مهدی کروبی تعلق گرفت. در همین راستا بسیاری از انتشاراتی های مهم جهان جهت فروش کتابهای طنز خود اقدام به چاپ گسترده سوتیهای وی به زبانهای مختلف نموده اند تا زمینه شادی روانهای افسرده مردم بعد از بحران مالی جهانی را ایجاد کنند. با چاپ این کتاب هم اکنون شادی بی سابقه ای سرتاسر جهان را فراگرفته است. تا کنون پیامهای تبریک و تشکر بسیاری از دارالمجانینها- کلینیکهای روانپزشکی های سراسر جهان و همچنین زندانیهای محکوم به عدام جهان برای ایشان ارسال شد و قول دادند تا در انتخابات بعدی به ایشان رای بدهند. همچنین فرمانده نظامیان افسرده آمریکایی در عراق نیز خواندن این کتاب را برای روحیه سربازان آمریکایی لازم اعلام نمود.

   -  جایزه کدوی طلایی به بیشترین کاربرد یک کلمه از سوی یک نفر به « لکنت زبان دارترین» سیاستمدار تاریخ جهان یعنی موسوی تعلق گرفت. این فرد که ادعای زیادی در سخنوری در جمع پیرزنها و جمعهای یک نفره و جلو آینه دارد، در مناظره تاریخی 13خرداد به بیماری لکنت زبان دچار شد و دچار رعشه اعصاب و اندامهای حسی- حرکتی شد. وی در یک حرکت حماسی و تاریخی حدود 41 بار در 40 دقیقه از کلمه چیز استفاده کرد که مورد اعتراض موشهای انگلیسی زبان قرار گرفت. آنها اعلام کردند: موسوی با استعمال کلمه پنیر در شرایط بحران اقتصادی جهان باعث تحریک اشتهای ما می شود و ما نیز توان خرید پنیر را نداریم». لازم به ذکر است بعد از آن حماسه تاریخی تا کنون تلاش کلیه پزشکان- روانپزشکان و.. برای معالجه لکنت زبان وی ناکام مانده و روان پزشکان از وی و اطرافیانش خواستند تا هیچگاه در مقابل وی اسم احمدی نژاد را نبرند- عکس و تصویر یا صدای وی را به گوش و چشمش نرسانند و در ضمن جهت تسکین روحیه شکست خورده و ضعیف موسوی از وی خواستند در تنهایی  و خلوت حرفهای بزرگ و ادعاهای کلان کند و دیگران را تهدید کند. همچنین از اطرافیانش خواستند مرتبا افرا بیکار و جویای کار را اجیر کرده و به عنوان فعال سیاسی- فعال اجتماعی و... به حضور وی بیاورند تا برایشان صحبت کند و کم کم به دوران قبل از انتخابات برگردد.

 - جایزه دروغگوترین سیاستمدار به جناب شیخ مهدی کروبی به خاطر ادعاهای واهی و اثبات نشده شان در بعد از انتخابات- جایزه عجیب ترین رویداد سیاسی به انتخابات ? نفره ایران اهدا شد که در آن یکی از کاندیداها با زحمات و فداکاریهای دوستان شفیق خود مانند کرباسچی، به مقام پنجم نائل شدند که تا کنون در نوع خود بی سابقه است و ریاضی دانان بسیاری برای حل این مساله ناکام مانده اند- چایزه باهمت ترین کاندید انتخابات به جناب خرزوخان اهدا شد که علی رغم عدم همکاری صدا و سیما در دادن تریبون، عدم مناظره با کاندیداها، عدم برپایی سخنرانی و نداشتن ستاد و... توانست به مقام چهارم دست پیدا کند و مدعی ترین کاندید انتخابات را با اقتدار پشت سر گذارد- جایزه جالبترین نقاشی کودکانه و تخیل آمیز، به نقاشی جناب موسوی تحت عنوان « آمار تورم» در شب مناظره با جناب کروبی اهدا شد که مورد استقبال فستیوالهای کودک و تخیل قرار گرفت.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/1/18:: 1:43 عصر     |     () نظر