سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفتگو با دانشمند در زباله دان، از گفتگوی با نادانان بر پشتیهای زربفات بهتر است . [امام کاظم علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

» "خاک عالم بر سر شما که به امامت عالیجناب سرخپوش دلبسته اید!"



روزنامه کیهان نوشت: برخی عناصر ضدانقلاب دل بستن اپوزیسیون به مدعیان اصلاح طلبی برای مقابله با جمهوری اسلامی را نشانه «بی عرضگی» و «بی شعوری» اپوزیسیون تلقی می کنند.

سایت ضدانقلابی ایران گلوبال (ضمن اهانت به آیت الله هاشمی رفسنجانی) دراین باره می نویسد: پس از 30 سال اختلاف و پراکندگی اپوزیسیون در برابر حکومت اسلامی به روزگاری رسیده ایم که عالیجناب سرخپوش ها به قهرمانان بخشی از نیروهای سیاسی سابق و کمونیست و سکولار و لائیک تبدیل شده است. روزهائی را بخاطر می آورم که چگونه روشنفکران کتاب عالیجناب سرخپوش را دست به دست می کردند تا از وقایع پشت پرده جنایات رفسنجانی آگاه شوند اما همان طرفداران فرمولهای غیرمنطبق با جامعه ایران اینک به انتظار می نشینند که رفسنجانی در نمازجمعه دست به کدام معجزه سیاسی می زند!

ایران گلوبال نوشت: اپوزیسیون پراکنده در 30 ساله گذشته آنقدر بی عرضگی و بی شعوری و بی عملی از خود نشان داد که عاقبت هاشمی رفسنجانی به قبله عالم مخالفان تبدیل شده است. اپوزیسیون باید بسیار شرمسار باشد که طی 30 سال بحث های سوسیالیستی، سکولار، لائیک جدا از توده باردیگر به دنباله روی دچار شده است.

این سایت ضدانقلابی افزود: آیا درست بود روشنفکرانی که روزگاری بعنوان شخصیت های شناخته شده کمونیست سابق و سکولار و لائیک امروز و دارنده جایگاه خاص سیاسی اینگونه منتظر نمازجمعه به امامت عالیجناب سرخپوش بمانند؟ نمازجمعه هم تمام شد و از سیل خروشانی که به قول شما روشنفکران قرار بود تا رژیم را جاروب کند خبری نشد. برای اپوزیسیونی که هیچگاه قدم جدی برای اتحاد برنداشته اند و برایش نسخه گوناگون می پیچیدند و امروز به نمازجمعه امامزاده رفسنجانی امید بسته اند، آیا باید اشک ریخت یا خندید؟ نیروهای سیاسی که در گذشته به برنامه حداقلی برای اتحاد و ائتلاف رضایت نمی دادند حالا به امامزادهائی همچون رفسنجانی دخیل بسته اند! خاک عالم بر سر اپوزیسیون اخته و بی شخصیتی که بدنبال نماز امامت جمعه رفسنجانی عرق می ریزد و همه آرمانهای سکولاریته و لائیسته خود را فراموش می نماید و بدنبال رهبری کروبی و موسوی می دود. اپوزیسیون ایرانی یعنی شکست پی در پی و عاقبت هیچ! نگاه کنید که اپوزیسیون سیاسی ایران برای برآورده ساختن جامعه مدنی به کدام نیروی سیاسی امید بسته است؟ برنامه مبارزاتی به سبک شاه سلطان حسین صفوی (حزب مشارکت)؟



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/28:: 1:17 عصر     |     () نظر