سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا را براى جز دنیا آفریده‏اند نه براى دنیا و راهگذارى است به جهان فردا . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
با سلام خدمت پدر تاجدار عزیزتر از جان
قصد نوشتن نامه به شما را نداشتم.چون می دانم سرتان حسابی شلوغ است و مشغول رفق و فتق امور اون تکه زمینتون که سی سال پیش خریدید و رعایا و فقرا و محرومینش هستید که همه چشم امید سبزشان به شما است.اما چه کنم که درد غربت و بی کسی و فراق و ذغال خوب مجبورم کرد که دست به ایمیل بشوم.
پدر جان حال شما چطور است.حال مامی عفت  چطور است. از باغهای پسته خبر دارید. خواهر خبرساز و برادر تونل ساز من چطور هستند. راستی گاو میر حسین خوب شد؟اینجا در این بلاد غربت پیگیر اخبار شان هستم. دلمان برایتان تنگ شده است. پدر جان ، تصدقت شوم اینجا بعضی خبرها قدری ما را نگران کرده. گفته اند برای من و آبجی فازی پرونده درست کرده اند.این دیگر چیست.ما که قبلا پرونده داشتیم.خوب همون پرونده کافی بود.اینها نمی گویند با این کارشون چقدر به بیت المال  عزیز ضرر می زنند.پول پوشه  این پرونده جدید را باید این مردم بدبخت(با گریه) بدهند.امروز رفته بودم دانشگاه.گفتند برای مدرک دکترا باید چند روز دیگری بمانیم.
 اکبر بابا جان ! شنیده ام که آبجی فازی مشغول عشق و حال است.یکروز در نطنز دوچرخه سواری می کند یکروز به تئاتر می رود .و بعضی وقتها هم برای خرید ساندویج بیرون می رود.آنوقت ما اینجا در این دیار غربت همه اش باید برویم دانشگاه برای گرفتن مدرک دکترا. اصلا از اول هم شما فازی رو بیشتر دوست داشتید. یادتون هست سر اون قضیه .......... هم طرف اون رو می گرفتید. خوب اگر کسی به کسی نیست من هم بیایم اونجا.دور هم خوش بگذرونیم.اگر هم هست پس چرا هیچکی با ابجی فازی کاری نداره.

از بس نوشتیم خسته شدیم. فدای بحران سازیت.خداحافظ


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/12/23:: 8:59 عصر     |     () نظر