سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ملعون است، ملعون است دانشمندی که به سوی پادشاهی ستمگر می رود و به او در ستمش یاری می رساند [امام صادق علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

» چرا خاتمی به نماز جمعه دیروز نرفت؟



محمد خاتمی برخلاف موسوی و کروبی و حتی رضایی روز گذشته در صفوف نماز جمعه تهران حاضر نشد و ترجیح داد بار دیگر به جای حضور در میدان، از دور به خطبه‌های هاشمی رفسنجانی گوش دهد.

به گزارش خبرنگار سرویس "فضای مجازی " خبرگزاری فارس، "خبرنامه دانشجویان ایران " نوشت؛ عبای شکلاتی مرد همیشه غایب، دیروز برتن "سید " نشد، تا خاتمی بار دیگر هواداران اصلاحات را در بزنگاه حساس نماز هاشمی تنها گذاشته باشد.

ماجرا از آن قرار است که گروهی مأموریت برآورد جمعیت حامی موسوی در نماز جمعه را بر عهده داشتند تا اگر تعداد قابل توجهی از آنها شرکت کرده بودند خاتمی در دانشگاه تهران حاضر شود ولی گزارش‌های ناامید کننده از حوالی خیابان انقلاب موجب شد خاتمی به نماز جمعه نیاید.

جمعیت اندک حامی موسوی در نماز جمعه دیروز در حالی موجب شد میرحسین هم در اثنای خطبه دوم هاشمی به دانشگاه تهران بیاید که قبل از این در تبلیغات وسیع رسانه‌ای تاکید شده بود که خاتمی، موسوی و کروبی در صف اول نماز دیروز به خطبه‌های هاشمی گوش می‌دهند.

از سوی دیگر از نکات قابل توجه بعد از انتخابات سکوت و حذف معنادار خاتمی از صحنه سیاسی کشور است و البته مشاوران خاتمی به وی تاکید کردند برای فرار از رد صلاحیت در انتخابات‌های سال بعد خود را تا آنجا که می‌تواند از رفتارهای افراطی دوری کند/



 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/27:: 8:56 عصر     |     () نظر