سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مسلمان، برادرِ مسلمان است، به او خیانت نمی کند، او را وا نمی گذارد، بر او خرده نمی گیرد، او رامحروم نمی سازد و غیبتش را نمی کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

شبکه ایران: خبر دستگیری عبدالمالک ریگی، سرکرده گروهک تروریستی موسوم به جندالله اگر چه دقایق ابتدایی صبح امروز بر روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت و موجی از شادمانی را در دل ملت ایران ایجاد کرد، اما با وجود گذشت نزدیک به 10 ساعت از این خبر، رسانه های رسمی و غیررسمی میرحسین موسوی و کروبی از انتشار اخبار آن خودداری کرده اند.

در این زمینه فقط یکی از سایتهای وابسته به موسوی خبر دستگیری این شرور را به صورت خلاصه و در اخبار حاشیه‌ای خود قرار داد.

ریگی قصاب ده ها تن از هموطنان بی گناه است که علاوه بر طراحی و اجرای عملیات انتحاری در کشور، علیه هموطنانمان جنایات فجیعی را در برابر دوربینها انجام و تصاویر آن را برای رسانه های دنیا ارسال می کرد.

 

 

سکوت "کلمه" و  "سحام نیوز" در این باره در حالیست که تاکنون تمامی بیانیه های موسوی و کروبی به طور اختصاصی در این دو سایت منتشر می شده است.

همچنین سایت "جرس" که به مهاجرانی و اکبرگنجی وابسته است نیز در این زمینه حاضر نشد هیچ خبری را منتشر کند.

عبدالمالک ریگی طی ماه‌های اخیر و در جریان حوادث پس از انتخابات در ایران، بارها حمایت خود را از فرقه"سبز" اعلام کرده بود اما خاتمی، موسوی و کروبی مانند حمایت سلطنت طلبان از آنان، در این‌خصوص هم حاضر نشده بودند تا از ریگی اعلام برائت کنند.

گروهک او حتی در ماه‌های اخیر برای آموزش دادن شیوه‌های مبارزه و عملیات تروریستی به اغتشاش‌گران سبز اعلام آمادگی کرده بود.

ناظران سیاسی معتقدند دلیل سکوت مطلق موسوی و کروبی در خصوص خبر دستگیری ریگی، نه ارتباط آنان با وی که نگرانی آنان از اذعان تلویحی به قوت و اشرافیت دولت دهم است که آنان در بیانیه های خود تا کید کرده اند، ناکامی آن را انتظار می کشند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/12/6:: 8:58 عصر     |     () نظر