سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را احراز نکند، مگر کسی که درس خود را ادامه دهد . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

رژیم را رسوا کنید!

حضور افشاگر بزرگ، استاد انــــــــور جناب آقای دکتر علی رضا نوری زاده

مفسر و رییس مرکز مطالعات ایران و اعراب در انگلستان

های ، گود مورنینگ؟

من سبزک -کوچک همه سبزها- به نمایندگی از سبزی های محله بالا می خواستم اطلاعات گران قیمتی را برای رسوا کردن رژیم ایران تقدیم کنم! باشد تا در راه این موج، خدمت ناقابلی کرده باشم و مقبول حضرت تان افتد.

مدتی است رژیم برای راضی نگه داشتن مردم و جلوگیری از هجوم میلیونی سبزی های ایران اقدامات مذبوحانه ای و چیپی انجام می دهد که چند تای آنها را به طور اختصاصی به شما می گویم.

?. رژیم هر روز صبح شیر یارانه ای با نرخ ??? تومن در بین هواداران خود پخش می کند.

?. به طوری مرموزانه به هر کس که به احمدی نژاد رای داده لامپ کم مصرف یارانه ای با قیمت ???? تومن می دهند.

?. اخیرا" در ستاد بسیج اقتصادی نیروهای حکومتی سپاه پاسداران به طور غیر منتظره کوپن روغن جامد توزیع می کنند. {عزیز جووون! به این مردم بیچاره بگویید ببینند این بسیج چطور کار اقتصادی می کنه}

?. رژیم برای شستشوی مغز دانش آموزان، توی مدارس شیرهای تغییر ژنتیک داده رو به طور رایگان توزیع می کند تا بتونه روی مغزشون کار کنه و در عالم بچگی هر کاری می کنن سریع اعتراف کنن!

?. به هر کدام از کارمندایی که توی راهپیمایی ?? بهمن شرکت کرده بودند ??? هزار تومن عیدی دادند. تازه اینقدر از حضور چند هزارنفری طرفداراشون خوشحالند که حقوق اسفند رو هم با حقوق بهمن جلو جلو داده اند.

?. رژیم به همه روستاها برق داده و اعلام کرده به هر کدوم شون که بیان تهران در راهپیمایی کارت بزنند دفترچه بیمه خدمات درمانی می دهد.

?. رژیم به کسانی که سند داشته باشند به ای نحوه کان یکی از سبزی های را زده اند قول داده در طول ?? سال خانه بدهد.

?.  رژیم به مردم بیچاره وعده داده در برابر لو دادن هر کدام از سبزی ها یک امتیاز بگیرند و در ازای هر ده امتیاز در قرعه کشی ده آپارتمان و صد و ده دستگاه پژو ??? شرکت کنند.

?. اخیرا هم برای سرگرم و مشغول کردن مردم شو های عرضه مستقیم کالا به پا کرده اند. از الان هم دارن دایم تبلیغ می کنند برای ایام عید از چین و روسیه پرتغال و سیب با قیمت مناسب وارد می کنند!

??. نامردها برای شناسایی فداییان سبز فرم های تعیین وضعیت خانوار توزیع کرده اند. {البته نگران نباشید! ما به بچه ها گفتیم اصلا فرم ها رو پر نکنند!}

??. فاجعه اونجاست که برای ترساندن مردم فداکار ایران هر روز یک سلاح غول آسای نظامی افتتاح می کنند. از اتم و لیزر و موشک گرفته تا این روزها که وضع رژیم خیلی خراب شده ناوشکن هم رو می کنند.

اینها تازه گوشه از فاجعه ایران بود! چه برای تان بگویم که به هر جا نگاه می کنم این دولت و رژیم مشغول فعالیتی برای راضی کردن و آرام کردن مردم اند. نمی دانم اگر شما نبودید ما چه باید می کردیم! کاش همه مردم مثل شما خیلی می فهمیدند.

البته خیال نازتان راحت مردم اصلا با اینها نیستند ها! من خودم دیشب توی پارتی محله بالا از هر کی پرسیدم با شما بود. اصلا به عشق شما اومده بودن. نمی دونید برای تان چه ها که نمی کردن. اگه بدونید این بچه ها چی می کشن!! آقا بد می کشن ها! دم همه شون گرم. البته اول دم شما گرم ها!

تو رو به خدا روشنگری کنید تا مردم دنیا ببینن ما توی این کشور چی می کشیم.

 اکسکیوزمی مزاحم اوقات قشنگ تون شدم.   خودت می دونی عزیزی.      بوس بوس

                                                                                         فدات:      کامی و اینها


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/12/2:: 7:8 عصر     |     () نظر