سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از عدالت نبود حکم نمودن به گمان . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
معین از دستگیری پسرش در اغتشاش روز عاشورا خبر داد

وزیر علوم دولت اصلاحات در یادداشتی که در وبلاگش شخصی اش منتشر کرده، از بازداشت پسرش در اغتشاشات روز عاشورا خبر داده است.

به گزارش شبکه ایران، مصطفی معین، وزیر علوم دولت اصلاحات، پس از مدت ها وبلاگ شخصی اش را با خبری درباره "دستگیری پسرش در اغتشاشات عاشورا" به روز کرد.

آقای معین که تاکنون درباره حوادث بعد از انتخابات سکوت کرده است در یادداشتی در وبلاگش، از بازداشت محمد معین، فرزند خود، در جریان اغتشاشات روز عاشورا خبر داد.

وی در این یادداشت، همانند میرحسین موسوی که "آشوبگران عاشورا" را مردم خداجو خوانده بود، از آنچه "بازداشت صدها تن از جوانان مظلوم ایرانی در عاشورای حسینی" نامیده است، انتقاد کرد.

وزیر علوم دولت اصلاحات در ادامه، با "پاک و بی آلایش" خواندن اغتشاشگران عاشورا، درباره پسرش و سایر اغتشاشگران بازداشت شده، در جملاتی جالب نوشت: "او و قطعا بسیاری از همبندانش به داشتن اخلاق، کرامت، آزادگی، صداقت، دینداری، انس با خدا و قرآن و نماز، عقلانیت و نوع دوستی در خانواده و در میان دوستان و آشنایان شهره بودند و به نظرم گناهشان هم همین بوده است"!

وی همچنین "فرزند فردی به نام دکتر معین بودن" را علت دستگیری پسرش دانسته است!

گرچه پیش از این هم، میرحسین موسوی و مهدی کروبی، اغتشاشاگران روز عاشورا را "مردم خداجوی" و "عزاداران حسینی" نامیدند اما راهپیمایی ده ها میلیونی مردم در روز 9 دی ماه در نتیجه اهانت همین اغتشاشگران به مقدسات و در محکومیت آن شکل گرفت.

اما اظهارات آقای معین در حالی مطرح می شود که پیش از این، دادسرای عمومی و انقلاب تهران با انتشار اطلاعیه ای، از دخالت گسترده گروهک تروریستی منافقین و همچنین کارکنان برخی از سفارتخانه های غربی در تهران، در جریان اغتشاش روز عاشورا و هتک حرمت مقدسات خبر داده بود.

مصطفی معین که یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نهم بود، در جریان برگزاری این انتخابات، درباره مواضع سیاسی دو پسرش گفته بود که یکی از آنها با من هم عقیده است ولی پسر دیگرم با من مخالف است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/17:: 7:48 عصر     |     () نظر