سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با درد خود بساز چندانکه با تو بسازد . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
علی جان عثمان مرده است! مردم برای قبول خلافت  تو جمع شده اند، آمده اند تا بیعت کنند، باید حتما بپذیری، آری می دانیم که ارزش حکومت بر مردم از آب بینی بز در نزد تو کمتر است، اما..... امروز این مردم به امید راه نجات به در خانه تو آمده اند.

من زبیر هستم، از تو می خواهم که خلافت بر ما را بپذیری، مولای من......

من طلحه هستم، از شما خواهش می کنم خواسته ما را اجابت کنی..........

و علی علیه السلام به آنها گفت که اگر من بر شما حکومت کنم بیت المال را حتی اگر مهر زنان تان کرده باشید از شما پس خواهم گرفت، بین شما با عدالت رفتار خواهم کرد، سنت رسول الله را احیاء می کنم و  به راه و روش او رفتار می کنم، احکام تعطیل شده دین را زنده کرده و برای اقامه دین خدا جهاد خواهم کرد.

و همه پذیرفتند...............اما ............

زبیر: من مانند بقیه مردم سهم مساوی از بیت المال داشته باشم، من صحابه رسول خدایم، سیف الاسلام که گفته شد خطابش من بودم، من از سابقین انقلاب پیامبر هستم، من مردم را به بیعت با تو دعوت کردم، حال باید سهم مساوی با مردم داشته باشم، اصلا قابل قبول نیست.

طلحه الخیر: شأن من از مردم عادی بالاتر است، من اگر میخواستم می توانستم خود خلیفه باشم، اما مردم را به بعیت با تو تشویق کردم، من ملقب به طلحه الخیر هستم، من در رکاب رسول خدا جنگیده ام، مرا با مردم پابرهنه مساوی می دانی؟

چند وقت بعد..........شمشیر علی علیه السلام پس تحمل و مذاکره با این اشقیاء چشم فتنه را در جنگ جمل کور کرده و خوارج را تار و مار کرد. یعنی کسانی را که علیه اصل حکومت اسلام فتنه ساختند به سزای عمل خویش رساند.

امروز ایران، سال 1388، سوم بهمن ماه خطاب به سران فتنه که بی شباهت با دوران حضرت علی علیه السلام نیستند اعلام می داریم که اگر بیت المال ذرا فرش زیر پای خویش کرده باشید که کرده اید و یا مهر زنانتان کرده باشید که کرده اید برای بازپس گیری حق مردم از شما از بذل خون در راه رهبر خویش برای بازستاندن این مال به یغما رفته دریغ نخواهیم کرد.

این انقلاب با مذاکره از استکبار جهانی گرفته نشده است که امروز بخواهیم آنرا با مذاکره و صلح و صفا پس بدهیم.

برای پیروزی انقلاب و تثبیت آن در جهان بیش از 200 هزار جوان شهید تقدیم امام زمان کرده و حاضریم چندین برابر آنرا هم برای رساندن این انقلاب به دست باکفایت حضرت مهدی عج تقدیم کنیم، پس اگر قصد دارید که آنرا پس بگیرید باید برایش چند هزار برابر کشته دهید شاید موفق شوید.



انگار جنگ جمل دیگری در راه است!! پس ای شمشیرها

مرا یاری کنید.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/15:: 7:7 عصر     |     () نظر