سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بردباری جامه دانشمند است، پس مبادا که آن را برتن نکنی . [امام باقر علیه السلام ـ در نامه اش به سعد خیر ـ]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
فکر می کنید سه چهار سال بعد چه خبرهای مهمی در تیر رسانه های کشور باشه ؟ من همش رو براتون پیشبینی کردم :

میرحسین موسوی امروز جشن سی و دومین ازدواج خود را بر پا کرد . موسوی در این مراسم برای میهمان ها سخنرانی کرد و گفت : حالا دیگه خیالم راحت شد ، چون از هر استان یک زن دارم و داماد تمام مردم ایران حساب می شوم بنابراین برنده قطعی انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری با نسبت آراء بسیار زیاد اینجانب هستم وگرنه باز هم تقلب شده است. وی همچنین با قدردانی از خانم رهنورد که بخاطر آینده جنبش سبز حاضر شده سی و یک هوو را تحمل کند ابراز امیدواری کرد بزودی بتواند مدارک تقلب چهار سال پیش را افشا کند.

مهدی کروبی ادعا کرد به خودش تجاوز شده است. وی که در یک آسایشگاه روانی سخن می گفت عنوان کرد : ......(ببخشید نمیشه بنویسم چی عنوان کرد).گفتنی است کروبی در طی این چهار سال ادعا کرده است به نیمی از مردم ایران تجاوز شده است. دکتر معالج وی حال شیخ را بسیار وخیم گزارش کرده است و از مردم ایران خواسته است برای شفای او دعا کنند.

فائزه هاشمی پس از چهار سال موفق شد یک مغازه کوچک ساندویچی باز کند . وی افزود : از آنجا که من در زندگی شخصی خود کلی مشکلات مالی دارم با جمع کردن پولهایم در این چهار سال و کلی قرض و قوله بالاخره موفق شدم این مغازه را راه بیاندازم. وی درباره علت این کار گفت : در طول این چهار سال دائم مجبور بودم به خیابانها بیایم و ساندویچ بخرم ولی حالا خیالم راحت شده است.

مهدی هاشمی بالاخره پس از چهار سال موفق شد اولین واحد درسی دکترای خود را در انگلستان پاس کند. وی از چهار سال پیش برای گرفتن مدرک دکترا در انگلستان زندگی می کند. هاشمی ابراز امیدواری کرد که به همین سرعت بتواند واحد های باقیمانده را پاس کند و به ایران بازگردد.

علی مطهری اعلام کرد تمام مشکلات چهار سال گذشته به مناظره احمدی نژاد و موسوی برمی گردد. وی عنوان کرد : نه تنها مشکلات فعلی بلکه تمامی مشکلات تاریخ ایران و جهان بخاطر این است که آقای احمدی نژاد در آن مناظره از آقای هاشمی انتقاد کرد. وی افزود : اصلا می دانید آدم چرا آن میوه ممنوعه را خورد و به زمین رانده شد ؟ تقصیر همین احمدی نژاد است که در مناظره به هاشمی مظلوم حمله کرد. وی در پایان از احمدی نژاد خواست که بیاید معذرت خواهی کند تا تمامی مشکلات حل شود.

محسن رضایی طی طرحی خواستار تشکیل کمیسیون ملی انتصابات شد . مطابق این طرح کمیته ای از رئیس تشخیص مصلحت نظام ، دبیر تشخیص مصلحت نظام و آقایان لاریجانی و قالیباف تشکیل می شود و با رای این چهار نفر رئیس جمهور یازدهم انتخاب می شود.

محمود احمدی نژاد طی حکمی با کناره گیری از ریاست جمهوری اسفندیار رحیم مشایی را جایگزین خود کرد. شایان ذکر است در طول این چهار سال احمدی نژاد طی احکام جداگانه ای مشایی را به سرپرستی تمامی وزارتخانه ها ? سازمانها و ارگانهای دولتی منصوب کرده بود.

رئیس قوه قضاییه اعلام کرد : اگر سران فتنه بخواهند مانند این چهار سال به فتنه گری خود ادامه دهند، ما قطعا روزی با آنها برخورد خواهیم کرد . وی افزود ما به اندازه کافی از سران فتنه و بعضی از آقازاده ها پرونده داریم .گفتنی است قوه قضاییه در طول این مدت اینقدر برای این آقایان پرونده درست کرده است که برای بایگانی آن با مشکل کمبود فضا مواجه است.

عطا الله مهاجرانی به دلیل اجرای مهریه همسر دهم خود متواری شد. همسر دهم وی که متوجه شده است مهاجرانی باز هم با زن دیگری ارتباط دارد مهریه اش را به اجرا گذاشته است.

اکبر گنجی عضو اتاق فکر جنبش سبز طی مصاحبه ای با بی بی سی وجود خودش را نفی کرد. وی در این مصاحبه گفته : در واقع الان که من دارم با شما صحبت می کنم وجود ندارم. در طول این چهار سال گنجی وجود خدا ، پیغمبر ، امامان ، جهان هستی و مردم دنیا را نفی کرده بود. 

جنبش سبز دوباره اعلام موجودیت کرد. به دلیل اینکه در این چهار سال این جنبش حمایت تمامی هواداران خود را از دست داده بود و عملا از بین رفته بود ، مجبور شد دوباره اعلام موجودیت کند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/12/28:: 2:7 عصر     |     () نظر