سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، زندگی و درمان است . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
شنبه ?? مهر ????


حوادث پس از انتخابات باید به صورت محققانه و عالمانه بررسی شود و ضروری است مسوولین کشور و همه‌ی دلسوزان به آن توجه کنند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله مصباح یزدی در دیدار جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران، ضمن گرامی‌داشت فرا رسیدن هفته‌ی دفاع مقدس گفت: حماسه‌ی دفاع مقدس در برهه‌ای از تاریخ رخ داده است که باید خاطرات و ارزش‌های آن برای آیندگان حفظ شود و باید این خاطرات را حفظ، توجیه و تبیین کنیم و اگر کمبودهایی وجود دارد، درصدد جبران آن باشیم.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته‌ی مقام معظم رهبری در ملاقات با اعضای مجلس خبرگان گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار تاکید کردند که ما با یک جنگ نرم مواجهیم و خطر این جنگ اگر بیشتر از جنگ نظامی نباشد، کمتر نیست.

مصباح یزدی در ادامه با اشاره به حوادث پس از انتخابات گفت: حوادث اخیر کشور برای بسیاری از کارشناسان و صاحب‌نظران قابل پیش‌بینی نبود، مخصوصا عمق این حوادث که برای بسیاری هنوز شناخته شده نیست و هنوز کسانی این حوادث را دنباله‌ی یک رقابت انتخاباتی تلقی می‌کنند.

وی با بیان این‌که حوادث پس از انتخابات مساله‌ی ساده‌ای نبوده و دارای برنامه‌ریزی بود، گفت: باید دنبال این باشیم که آیا تمام کسانی که در این جریانات شرکت داشتند از این برنامه آگاه بودند و با هدف برنامه‌ریزان موافق بودند یا نه؟ که قطعا این‌گونه نبوده است. افراد ناآگاهی وجود داشتند که بر اثر هیجانات و تبلیغات سیاسی انتخابات به این جریانات کشیده شدند.

وی با اشاره به این‌که باید دنبال برنامه‌ریزان و مجریان این حوادث باشیم، گفت: کسانی بودند که در این حوادث نقش اساسی را در برنامه‌ریزی و اجرای آن ایفا کردند و کسانی نیز به نحوی آگاهانه و با این تفکر که به دنبال اهداف سیاسی معقولند به این حوادث کشیده شدند و حال به جایی رسیده‌اند که خودشان هم فکرش را نمی‌کردند.

مصباح یزدی در ادامه با اشاره به این‌که این حوادث یک پدیده‌ی ناگوار بود، گفت: حوادث پس از انتخابات باشکوه 40 میلیونی در سطح بین‌الملل برای جامعه‌ی ما خسارت‌بار بود و تبلیغات شوم دشمنان بر ضد آن نیز هنوز ادامه دارد.

وی ادامه داد: باید افرادی که صلاحیت لازم را دارند به طور محققانه و عالمانه به بررسی این جریان بپردازند تا با یافتن ریشه‌ی آن، عناصر موثر، روش‌های به کار گرفته شده، انگیزه‌ها و علت شکست و ناکامی‌ها به طور کامل برای همگان مشخص شود.

وی با تاکید بر این‌که نتایج این بررسی‌ها باید در اختیار اقشار مختلف قرار گیرد، گفت: قرار دادن نتایج آن در اختیار دیگران دو فایده‌ی مهم را برای انقلاب خواهد داشت؛ یکی این‌که از تکرار حوادث بعدی جلوگیری خواهد شد و دیگری این‌که همه‌ی افراد از این حوادث درس می‌آموزند و این حادثه به نحوی باعث پیشرفت و اتحاد حول محور رهبری خواهد شد و عاقلانه است که همه‌ی ما با دسیسه‌های دشمن و تاکتیک‌ها و نیات شوم آنها بیشتر آگاه شویم تا خود را برای مقابله با آنها آماده کنیم.

وی گفت: اگر با یک دید کلی و کلان به این حوادث نگاه کنیم، باید به دنبال این سوال باشیم که چه اتفاقی می‌افتد که کسانی که سال‌ها رفتار نسبتا مطلوبی داشتند و دارای خدمات و سوابق مبارزاتی و زندان و شکنجه بودند و پس از انقلاب نیز خدمات ارزنده‌ای را ارایه کرده‌اند، به یکباره در مسیری قرار می‌گیرند که 180 درجه با مسیر قبلی آنها متفاوت است.

وی با اشاره به این‌که حوادث اتفاق افتاده اختصاص به دوران ما و انقلاب ما ندارد، گفت: اگر در یک انقلاب مارکسیستی که تنها هدف آن مادی است، چنین اتفاقی رخ دهد جای تعجب نیست ،اما بروز چنین اختلافی در یک جامعه‌ی دینی و آن هم از کسانی که انتظار می‌رود نسبت به رعایت مسائل دینی اهتمام بیشتری داشته باشند، دور از انتظار است.

وی ادامه داد: اصولا انسانی که 30 سال در مسیری حرکت کرده و دارای سوابق زیادی است می‌توان گفت که شخصیت وی شکل گرفته و این شخصیت به آسانی قابل تغییر نمی‌باشد و نمی‌شود یک روزه منش 30-40 ساله‌ی فرد عوض شود؛ زیرا وی دیگر نوجوانی نیست که شخصیتش شکل نگرفته باشد و مدام در حال تغییر تفکراتش باشد.
وی ادامه داد: شاید بتوان این‌گونه توجیه کرد که این فرد یک سوابقی در رفتار و اندیشه‌هایش وجود داشته که زمینه‌ی بروز پیدا نکرده است و این عوامل فکری و روانی به صورت آتش زیر خاکستر پنهان مانده است و شرایط اجتماعی نیز به گونه‌ای نبوده است که زمینه‌ی مخالفت در آن فراهم باشد، اما زمانی که شرایط ایجاد شود این سوابق فکری و روانی بروز می‌کند و به سرعت رشد می‌یابد.

مصباح یزدی ادامه داد: کسانی که در این جریان موثر بودند، کسانی نبودند که از یک طبقه و فامیل خاصی برخوردار باشند. نظام ما نظام طبقاتی نیست.

وی با بیان این‌که عده‌ای در حال حاضر صدای جمهوری ایرانی سر می‌دهند و اسلامی بودن آن را حذف می‌کنند، گفت: این بدان علت است که این افراد شناختی از اسلام نداشته‌اند و آن هنگامی هم که شعار اسلام را سر می‌دادند،تنها یک بعد اسلام را می‌دیدند.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/7/4:: 2:6 عصر     |     () نظر
گزارش تصویری / دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب - 1
اعضای مجلس خبرگان رهبری صبح امروز پنجشنبه با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

عکس / پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/7/2:: 8:50 عصر     |     () نظر
ما آدمکشان چاقو کش شکنجه گر فاشیست ...
?. "در حالی‌که حضور سیدمحمد خاتمی با استقبال بسیار گسترده مردم روبرو شده بود «گروهک فشار» به رهبری ابوالفضل شریعتمداری، «آقازاده» حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه تندروی کیهان با اطلاع قبلی از مسیر عبور خاتمی ناگهان به او حمله کردند، در لحظات ابتدایی آنها عمامه فرزند فاضل و باتقوای امام راحل را بر زمین انداختند و قصد ضرب و شتم رئیس دولت اصلاحات را داشتند"

این خبر را در سایت پارلمان نیوز (ارگان فراکسیون اقلیت مجلس) خواندم. بلافاصله با ابوالفضل تماس گرفتم. گفتم چنین و چنان نوشته اند. بنده خدا تعجب کرده بود! می گفت من زمانی متوجه حضور خاتمی در راه پیمایی شدم که داشت از دست جمعیت فرار می کرد و سوار ماشین می شد!

?. راه دوری نرویم! چندی است که امیرحسین ثابتی بطور کامل شناسایی شده! عناوینی که تا الان در سایت ها و وبلاگ های جلبک های سبز لجنزار دروغ نصیبم گردیده را مرور کنیم:

یک آدم خطرناک!

?. عامل اصلی و سازماندهی لباس شخصی ها در حمله به کوی دانشگاه

?. قاتل ندا آقا سلطان

?. عنصر اطلاعات سپاه

?. مامور وزارت اطلاعات

?. عامل اصلی اعتراف سعید حجاریان

?. حضور فعال در دادگاه ها متهمین به اغتشاشات

?. و ...

این یک از خاصیت های فوق العاده دنیای مجازی است که شما بدون آنکه خودتان متوجه شوید چه کار کرده اید به شما می فهمانند چکاره هستید! احمد کارگر را به یاد بیاورید. او طبق خبر سایت نوروز کشته شده بود و دفن هم شده بود تا تعدادی شهدای! سبز به عدد ?? برسد. به قول خودش اصلا نفهمیده بود چطور کشته شده بود و دفن شده بود اما سایت نوروز این کار را بخوبی انجام داد! حکایت من نیز چندان بی ارتباط نیست...

آن قدر حرفه ای تمام این کارها را انجام داده ام که هیچ کس تا الان مرا شناسایی نکرده بود و حتی خودم هم نفهمیده بودم چقدر سریع از حجاریان اعتراف گرفتم و بعد هم ندا را کشتم و بعد هم با فعالیت در عالی ترین دستگاه های اطلاعاتی کشور نقش فعالی در دادگاه ها داشتم و از همه مهم تر نیز در حادثه کوی دانشگاه لباس شخصی ها را سازماندهی کردم و ... 

کمیل هم از دید خودش به این موضوع پرداخته است: (امیرحسین ثابتی یا جیمز باند؟)

?. چندی پیش هم سجاد صفار متهم شد به اینکه در وبلاگش مدعی شده اگر کروبی و موسوی به نماز جمعه بیایند کتک خواهند خورد! این هنر روزنامه اعتمادملی بود که ???? ضد آن چیزی را که سجاد نوشته بود برداشت کرد و بعد هم خیلی راحت برید و دوخت ... اینجا

?. این ? مورد را بگذارید کنار علیرضا توسلی و ترانه موسوی و احمد کارگر و فاطمه براتی  و ... چه مکمل خوبی برای پازل دروغ ها و  خیالبافی های سبزهاست!

?. موسوی در مناظره!؟ با کروبی:

از امام صادق علیه السلام پرسیدند: آیا ممکن است مومن دزدی کند؟ فرمودند: بله ممکن است. پرسیدند مومن ممکن است دروغ بگوید؟ حضرت فرمودند: لا ولله لا ولله لا ولله ...


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/7/2:: 8:34 عصر     |     () نظر

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، میر حسین موسوی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دهم در مناظره با احمدی نژاد 49 مرتبه از لفظ چیز به شرح ذیل استفاده نمود:
1- ...یک مسافرتی رییس کشور ما به آمریکا، به چیز، عراق...
2- ...همان آمریکایی ها بنزین هواپیمای دولت ما را در آنجا چیز کردند....
3- ...همین مساله در ایتالیا هم چیز شد...
4- ... این سیاست خارجی برای ما هزینه های گزافی را به اصطلاح چیز می کند...
5- ... به حساب کی ما این کارها را می کنیم، آیا این اثرش کم است یا زیاد است به نظر من این چیز است...
6- ... دوباره بعد از اینکه خسارتهایی دیدیم از مجمع عمومی یکدانه چیزی ....
7- ...از شورای امنیت هم یه چیزی....
8- ...من خاطره ای از امام خواهم گفت که چقدر به این مسئله عزت ملت ایران چیز داشتند....
9- ...همه مردم به اصطلاح چیز، اسرائیل اِ اِ فلسطین جمع شوند حتی....
10- ...به خاطر اشتباه ما در آن چیز که ....
11- ... می گوییم بر اساس همین چیزی که می گویم....
12- ... مشکلی که بنده دارم سر یه چیزهای دراز مدت....
13- ...بنده یه بحثی کردمتو همین چیزای انتخاباتی....
14- ....مردم هم یه کم چیز دارند....
15- ....بنده یه روشنفکر هستم، چیز هم هستم، فرهنگستان...
16- ...پرونده سازی، دنبال یه واژه هایی رفتن، چیز کردن...
17- ...پایان نامه ها و چیزهایی که دانشجوها...
18- ...من خیلی سریع بر می گردم به همین چیزی که...
19- ...قوانین که مجلس می گذراند، بر اساس هر چیزی...
20- ...بعد از هشت سال یه چیزی بیاید....
21- ...بنده این جا چیز می کنم...
22- ...18 شورا که دولت منحل کرد به چیز ...
23- ... و دولت هنوز هم که هنوز است چیز نکرده...
24- ...تورم 25 درصد، هم دادشون بالاست، نتیجه همین چیز است...
25- ... بنده در بازبینی قانون اساسی، چیز بودم، سخنگوی...
26- ... مسئله استخدامی و برنامه و بودجه مخصوصا در چیز پیشنهاد من بود...
27- ...تنها سازمانهایی است که در چیز آمده...
28- ... در مراحل بعدی اینها را دونه دونه چیز می کنم....
29- ...تصدی بیش از دوشغل چیز...
30- ...عوض اینکه پرونده سازی کنند و چیزهایی که...
31- ... یکی از مشکلات در صحبت با آقای احمدی نژاد چیزهایی است که ...
32- ...غیر عادی و غیر چیز...
33- ....ایشان می گوید به دیوان عدالت اداری نامه بنویسید که فلان چیز را لغو کند...
34- ...به من می گوید که یه چیزی بنویس به دیوان عدالت اداری....
35- ...در یه چیزهایی که بین است ما طوری عمل بکنیم...
36- ...اینجا مثلا چیز کردیم....
37- ...رای مجلس هم چیز بدانید...
38- ...که ظاهرا چیزی از بنده نداشتید...
39- ...نمی توانید افراد را همینطور نام ببیردو به اصطلاح چیزشان بکنیم...
40- ...سندهایش هست، مدرکهایش هم چیز است....
41- ...معاون اجرایی رییس جمهور دنبال این است که یه چیزی بسازد...
42- ...اون چیزی که در هشت ماده ایی حضرت امام هست....
43- ...سیاه کردن برنامه ها، سیاه کردن دانشجوها و امثال اینها را چیز می کنم...
44- ... در سازمان برنامه و بودجه برای این است که نگذارد شما چیز بکنی...
45- ... در نتیجه این چیزی که دیوان محاسبات....
46- ...همش بر می گردد به این چیزهایی که در ...
47- ...آقای احمدی نژاد مسائلی را می گوید که من مجبور می شوم چیزهایی را بگویم...
48- ....سیر چینی آمده،نمی توانیم بکاریم، اینطور چیزها...
49- ...بگویم که برای ما واقعا چیزه که...

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/7/2:: 8:22 عصر     |     () نظر
روز قدس و سرکوب روشنفکران وابسته

امام روح الله

حضرت روح الله:

"روز قدس، روزی است که باید به این روشنفکرانی که در زیر پرده با آمریکا و عمال امریکا روابط دارند هشدار داد. هشدار به اینکه اگر از فضولی دست برندارید، سرکوب خواهید شد"

?? مرداد ماه ????


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/7/2:: 8:19 عصر     |     () نظر
نظر امام پیرامون "مرگ بر روسیه" چیست؟
جملات امام رحمه الله علیه آن قدر ساده و روان است که نه تحلیل می خواهد و نه تفسیر، همان چند خط به اندازه ساعت ها سخنرانی و مقاله و یادداشت و ... پیام و معنا دارد و حتی اگر بخواهی بین آن و اتفاقات امروز ارتباط برقرار نکنی، نمی توانی ...

از این به بعد هر از چندگاهی یکی از پست های این وبلاگ به انتشار جملاتی از امام اختصاص دارد که متناسب با حال و روز جامعه ماست. پست قبلی را هم ببینید (+)

 امام روح الله

حضرت روح الله:

ما در جنگ با آمریکا و تفاله های امریکا هستیم ... هر یک از اینها را شناسایی و به دادگاه معرفی کنید. ننشینید باز جایی را آتش بزنند ... یک دسته مرگ بر شوری را مطرح کردند تا آمریکا منسی (فراموش) شود.

صحیفه امام / جلد ??/ صفحه ??  


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/7/2:: 8:17 عصر     |     () نظر
عکس:نشست دانشجویان آمریکایی با احمدی نژاد


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/7/2:: 2:10 عصر     |     () نظر
عکس:نشست دانشجویان آمریکایی با احمدی نژاد


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/7/2:: 2:4 عصر     |     () نظر
حاشیه‌های اختتامیه اجلاس خبرگان رهبری

غیبت هاشمی رفسنجانی هنگام قرائت بیانیه پایانی اجلاس مجلس خبرگان و نیز واکنش شماری از نمایندگان ملت به طرح رئیس مجلس خبرگان موسوم به "برون‌رفت از وضعیت فعلی کشور " از حواشی جالب توجه ششمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان بود.

به گزارش فارس، اختتامیه ششمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری عصر چهارشنبه در حالی برگزار شد که حواشی قابل تأمل و در عین حال جالب توجهی را با خود به همراه داشت.

* خبرنگاران رسانه‌های گروهی زمانی فرصت حضور در اجلاسیه ششم خبرگان را یافتند که هاشمی رفسنجانی ساعت 17.20 دقیقه محل این اجلاسیه واقع در مجلس قدیم را ترک کرده بود.

* زمانی خبرنگاران در محل مدعوین و مهمانان اجلاسیه قرار گرفتند که ‌آیت‌الله سیداحمد خاتمی به عنوان عضو هیئت رئیسه و نیز آیت‌الله هاشمی شاهرودی به عنوان نواب رئیس و ‌آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی به عنوان کارپرداز در محل هیئت رئیسه مجلس خبرگان مستقر بودند و آیت‌الله خاتمی به قرائت بیانیه 9 بندی ششمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان ملت بدون حضور هاشمی رفسنجانی پرداخت.

* هم‌نشینی آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس جدید دستگاه قضایی که نمایندگی مردم مازندران در خبرگان رهبری را در کارنامه خود دارد در کنار معاون خود حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی که او نیز عضو خبرگان رهبری است و گپ و گفت این دو قابل توجه بود.

* بیعت مجدد خبرگان ملت با رهبر معظم انقلاب در بیانیه پایانی اجلاس که در آن معظم‌له را ادامه‌دهنده راه بینانگذار انقلاب مقدس اسلامی حضرت امام خمینی اعلام و لباس رهبری امت را بر قامتش زیبنده خواندند و نیز اعلام تبریک انتخاب مجدد محمود احمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهور، از بندهای مهم بیانیه ششمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری بود.

* آیت‌الله سیداحمد خاتمی پس از پایان قرائت بیاینه ششم اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری خطاب به اهالی رسانه مستقر در این اجلاسیه گفت که نیامدن آیت‌الله یزدی اگرچه از سوی برخی رسانه‌ها بار سیاسی گرفت اما این اقدام نابجایی از سوی آنان بود چرا که وی به علت بیماری در این اجلاسیه حضور نیافت و از رسانه‌ها می‌خواهیم تا در عرصه تحلیل‌های خود واقع‌بینانه عمل کنند.

* زنگ پایانی ششمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری که با حضور 66 نفر از نمایندگان ملت برگزار شد، رأس ساعت 18 به صدا درآمد.

* پس از اتمام اجلاسیه ششمین خبرگان ملت آیت‌الله سیداحمد خاتمی به همراه آیت‌الله حائری شیرازی به نمایندگی از خبرگان با حضور در منزل آیت‌الله یزدی از وی عیادت کردند.

* از نکات دیگر حاشیه این اجلاسیه موضع‌گیری‌های صریح و گاه متفاوت شماری از نمایندگان ملت در مجلس خبرگان رهبری نسبت به طرح هاشمی رفسنجانی موسوم به طرح "برون‌رفت از وضعیت فعلی کشور " بود، که مشروح آن بدون کم‌ و کاست بزودی در خبرگزاری فارس منتشر می‌شود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/7/2:: 1:59 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4      >