سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که دانشی را زنده کرد، نمی میرد . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

حسن رضایی درحالی از روز شنبه هفته‌ی جاری در شیراز به سر می‌برد که از سفر وی به عنوان یک «سفر انتخاباتی» نام برده می‌شود    . 
گمانه‌زنی‌ها حاکی است که محسن رضایی به   منظور حمایت و زمینه‌سازی حضور یکی از دوستان خود برای ورود به عرصه‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و کاندیدا شدن وی از حوزه‌ی انتخاباتی شیراز، رنج سفر به استان فارس را تحمل کرده است!
این گمانه‌زنی‌ها زمانی به واقعیت نزدیک می‌شود که بشنویم روز یکشنبه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور «علی احمدی» در همایشی که با حضور گروه‌های مختلف لُر مقیم شیراز برگزار شده شرکت کرده است و درپایان نیز بروشورهایی با موضوع معرفی، سابقه‌ی فعالیت‌های اجرایی، تألیفات و … مربوط به علی احمدی بین حاضرین توزیع شده است.
علی احمدی از دوستان صمیمی محسن رضایی و سابقه‌ی همکاری با وی در مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز دارد.
احمدی که عضو فعال و مسئول هماهنگی اتاق فکر ستاد مرکزی انتخاباتی محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری محسوب می‌شد پس از شکست رضایی در انتخابات، نماینده‌ی وی برای پیگیری شکایات انتخاباتی می‌شود و اظهارات وی نیز با استقبال رسانه‌های ضدانقلاب در آن‌روزها مواجه می‌شود.
احمدی که سابقه‌ی نمایندگی مردم ممسنی در دوره‌ی هفتم مجلس شورای اسلامی را نیز در کارنامه‌ی خود دارد درحالی خود را برای کاندیداتوری از حوزه انتخاباتی شیراز آماده می‌کند که علاوه بر حمایت‌های افراد بانفوذی چون محسن رضایی به آرای گروه‌های لُرهای مقیم شیراز نیز دل بسته است و به همین خاطر در اولین متینگ سیاسی خود سعی کرده است با این قشر از افراد برگزار کند.
علی احمدی که در دور هشتم انتخابات مجلس از ممسنی شکست خورده بود اینک امید به آرای مردم شیراز بسته است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 90/7/12:: 1:49 عصر     |     () نظر
<      1   2