سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت در طبیعتهای فاسد، سودی نمی بخشد. [امام هادی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

چند وقت پیش آقای ظریف مرد لنگ طلایی تو یه نطق تاریخی شروع به تعریف و تمجید عربستان و نگرانی او برای عربستان امروز مبخواهم این نطق رو موشکافی کنیم


????آقای ظریف چرا اینقدردلت برای پیشرفت دوستی و مودت با آل سعود می تپد حداقل صبر کن تا خون فاجعه منا خشک شود
????به دنبال پیشرفت دوستی و مودت با دوستان عربستانی خود هستیم

??????ظریف در پاسخ به این سوال که ایران از اعراب چه می خواهد،؟ گفت: مامعتقدیم که عربستان از سوی داعش و تروریسم هدف قرار گرفته است، ما به دنبال پیشرفت روابط دوستی و مودت با دوستان عربستانی خود هستیم

????آقای ظریف وقتی که شما ب علت ترس از جنگ با پاپا جون رفته بودیم امریکا و در جزایر هاوایی با امثال جنیفر حموم افتاب میگرفتی این عربستان جیگر طلات در جنگ 8  ساله ایران و عراق.   این عربستان  علیه کشور و مردم مظلوم ایران باصدام بودند چرا حق کشور و مردم مظلوم ایران را مطالبه نکردید!!!؟؟؟

????آقای ظریف چه دوستان خوبی دارد؟  ??

????دوستان عربستان ما که صدام را در 8 سال جنگ علیه ایران کمک کردند، می‌دانند که ما چیزی از آنها در مقابل حمایتشان از صدام مطابله نکرده‌ایم؛ ملتی که اینجا مورد ظلم واقع شده، ملت ایران است که در طول هشت سال با سلاح شیمیایی هدف قرار گرفت، دوستان عربستانی  ما به سمت آمریکا رفتند تا در توافق هسته‌ای خلل وارد کنند ما برای مذاکره با آمریکا آماده نبودیم اما دعوت به مذاکره با دوستان عربستان  خود کردیم.

????آقای ظریف می گوید ما و عربستان در یک کشتی هستیم ولی آنچه مشخص است عربستان با آمریکایی ها وإسرائیل در یک کشتی قرار گرفته اند

ما و عربستان در منطقه در یک کِشتی هستم و اگر این کشتی غرق شود همگی با هم غرق می‌شوند و کسی هم نیست که بخواهد ما را نجات دهد ، امیدواریم دوستان عربستانی  به این اصل توجه کنند و بدانند آینده ما یکی است و بفهمند ایران برای رسیدن به ساحل امنیت و آرامش در کنار آنهاست.

??????آقای ظریف می گوید ما و عربستان منافع و چالش‌های مشترکی داریم در حالی که منافع و چالش های عربستان سعودی به منافع و چالش‌های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی گره خورده است

??????ظریف در ادامه گفت: ما به دنبال تحقق این معادله با کشورهای منطقه هستیم، ما و عربستان منافع و چالش‌های مشترکی داریم پس چرا همکاری نکنیم ؛ زمان آن رسیده که به منافع جمعی فکر کنیم.

آقای ظریف که از اسمتون معلومه رفتارای لنگ کشیتون از همین فامیلی نشات گرفته  بما بگین ایا اون دو نوجوون ک تجاوز شدن پسر تو بودن باز هم اینارو میگفتی؟؟؟؟؟
آقای ظریف و لطیف  آیا یکی از کشته شدگان تو حادثه  منا بابا و ننه ات بود همین چرندیاتو میگفتی؟؟؟؟
من ب عنوان یکی از مردم ایران بزرگ اسلامی شما رو به لیست خاینان وطن اضافه میکنم ازینرو اینجانب   بخاطر با کارای لنگ کشیت و با تلاشای شبانه روزانه  ات در رسیدن به این مقام را  تعریف و تبریک میگویم


یکی ازمیلیونها نفر


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 95/5/13:: 6:52 صبح     |     () نظر

??یکم

 بن لادن رهبر سابق القاعده زمانی که در سودان زندگی می کرد طبق آنچه در خاطره نویسی های اطرافیانش آمده عکس امام خمینی در اتاقش نصب بوده است. عطوان می گوید بن لادن در سودان امام را الگوی خودش می دانسته است. (عطوان، عبدالباری، کتاب سازمان سری القاعده، ص 56)  بخش زیادی از همین القاعده ای و سلفی هایی که روی ما در سوریه و لبنان و عراق اسلحه کشیده اند یک روزی عاشق انقلاب اسلامی بودند.

 خالد اسلامبولی، قهرمان سلفی ترور طاغوت مصر، که در تهران هم خیابان به نامش داریم چون در دادگاهش رسما اعلام کرد الگویش امام خمینی است در سالهای اول انقلاب بین افکار عمومی ایران خیلی محبوب شد. ایمن الظواهری رهبر کنونی القاعده هم از اعضای همین گروه جهاد مصر و از همراهان شهید اسلامبولی بود که به دلیل دست داشتن در ترور سادات در زندان هم افتاد.

??دوم

به جر جهادی ها خیلی از دموکراتیک ترهای اهل سنت و همین اخوانی هایی که بعد از بیداری اسلامی در تونس و مصر وسایرجاها سرکار آمدند و کردند آنچه را با ما کردند هم از عاشقان و شیفتگان امام و ایران بوده اند. حوصله تفصیلش نیست ولی بعنوان نمونه همین راشد الغنوشی رهبر النهضه که بعد از بیداری اسلامی به محض سرکار آمدن در تونس ارتباطش را به قول خودش با دولت خونریز سوریه قطع کرد و از سیاست های ایران انتقاد کرد همان الغنوشی سی سال پیش است که در مدح امام خمینی کتاب می نوشت با عنوان "حرکت امام خمینی و تجدید حیات اسلام"

??سوم

در این سالها مشخصا بخاطر اقدامات لیبرال ها در وزارت خارجه جمهوری اسلامی در 37 سال گذشته لطمات و خسارات جدی به کشور زده شده است. بعضا بخاطر نزدیک شدن به آمریکا بخشی از این جریانها را معامله کردیم بعضا در قبال کشتار و مظلومیت شان سکوت کردیم مانند چچنی ها یا سایرین که بعد به دامن غیر از ما افتادند. لذا نه تنها تقریبا با خیلی از جریانات انقلابی اهل تسنن خداحافظی کرده ایم بلکه شیعیان انقلابی زیادی هم از ما بریدند نمونه اش صبحی طفیلی اولین دبیر کل حزب الله لبنان که الآن ضد ایران و ضد انقلاب است.

??نتیجه

اینکه در مبانی اندیشه جریانات مجاهد و انقلابی عشق امام خمینی که امروز ضد ایران شده اند چه اتفاقاتی رخ داد که ما بعدها شدیم دشمن درجه یک شان مفصل است ولی دستگاه سیاست خارجی ما در شکل گیری این تغییرات نقش به سزا داشته است. اگر چه که نباید نقش نفوذ آمریکا و انحرافات عقیدیتی فکری خودشان را کم کرد ولی خب.

اگر در نیجریه شیخ زاکزاکی را آنجور به خاک و خون کشیدند و در برابر سرنوشت نامعلومش ماهها سکوت کردیم اگر در قبال بحرین کلا دستگاه سیاست خارجی همه چیز را دایورت کرد اگر در مورد بمبماران هر روزه یمن سکوت کرد که یکموقع زمینه تجدید روابط با عربستان بهم نخورد اگر برابر بیشتر از 30 و اندی کشته و قریب 700 زخمی این روزهای بغض آلود کشمیر سکوت کردیم بدانید مستضعف ها و عشاق خمینی در دنیا به ما چک سفید امضا نداده اند و مثل قبلی ها از ماخواهند برید. دل تان را به چند کلیپ کشمیری ها که زیر باران گلوله دارند الله اکبر خامنه ای رهبر می گویند خوش نکنید. قبلی ترها که کتاب در مدح مان نوشته بودند هم وقتی بخاطر آمریکاپرستی یا سکوت وبی تفاوتی مان از ما بریدند روی مان اسلحه کشیدند. تردید نکنید باید منتظر جریان جدید ضد ایرانی هم باشیم که اینبار شیعیان یمن و بحرین و نیجریه پرچمدارش خواهند بود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 95/5/13:: 6:50 صبح     |     () نظر

    کوبنده‌ترین پاسخ ملّت شریف ایران به کودتای «آقازاده‌های گــــنــــده‌تروریست» اقتصادی:
 
                      «وقفوهم انّهم مسئولون: «بازداشت‌شان کنید؛ مسئول‌اند» ـ صافّات: 24»

چند سؤال کوتاه از مسئولان که اگر انقلاب اسلامی نبود، هم‌چنان مستضعف بودند و با آقازاده‌هایشان در کپرها و زاغه‌ها و ده‌کوره‌ها و حلبی‌آبادها زندگی می‌کردند و زیر چکمه‌های آقایان و آقازاده‌های حکومت پهلوی له می‌شدند و التماس می‌کردند خداوند آن‌ها را از آن وضع فلاکت‌بار نجات دهد:

1-  درآمد ماهانه‌تان چه‌قدر است؟

2-  ارزش روز دارایی‌هایتان در داخل و خارج کشور چه‌قدر است؟ خود و آقازاده‌هایتان چند تا خانه و ماشین دارید و قیمت‌شان چه‌قدر است؟

3-  سال گذشته (1394) چه‌قدر مالیات دادید؟

4-  کل وام‌های دریافتی خود و آقازاده‌هایتان ازسیستم بانکی چه‌قدر و برای چه کارهایی بوده است؟ آیا به‌موقع بازپرداخت کرده‌اید یا ... همه را بلعیده‌اید؟

5-  نظر آیات عظام و علمای اعلام و حجج اسلام درباره غارت «نجومی» بیت‌المال به‌دست «ابَرتروریست‌های اقتصادی» با ابزار فیش‌های «نجومی» (فیش‌های آغشته به خون دل ملّت مظلوم آقازاده‌زده ایران) چیست؟

6-  نظر آن حضرات درباره افتضاح در قرارداد ننگین 50.000.000.000 (پنجاه میلیارد دلاری) «کرسنت» چیست که همان «"آقازاده‌های تروریست" اقتصادی وابسته به «بیوت شیطانی» به‌بار آورده‌اند؟

7-  چرا مراجع تقلید جهان تشیع که در برنامه‌های بعد از افطار تلویزیون، درّ و گوهر از دهان مبارک‌شان بیرون می‌ریختند، جرأت نکردند لب‌های مبارک‌شان را بجنبانند و برضدّ قرارداد ننگین «کرسنت» و غارت ملّت با فیش‌های «نجومی» (فیش‌های آلوده) کلمه‌ای بگویند؟

8-  آیا خفقانی را که «آقازاده‌های نرّه‌تروریست و ماده‌تروریست "کرسنت"ی بیوت شیطانی» به‌وجود آورده‌اند این‌قدر وحشتناک است که لگام بر دهان همه زده‌اند و اختیار لب‌های مبارک و دهان‌های مبارک را از آن ذوات مقدّسه سلب کرده‌اند؟

9-  حضرات آیت‌الله‌العظمی و حقوق‌دانی که قرار بود «نگهبان» باشند برای قانون اساسی جمهوری «اسلامی»، با کدام منطق عقلی و قانونی و ملّی و شرعی، «ماده‌تروریست اقتصادی» غارتگر بیت‌المال و عضو گروه «شعبان‌ بی‌مخ‌های تروریست اقتصادی» به‌وجودآورند? بحران ارزی و سکه‌ای سال‌های 1390 و 1391 را «صاحب صلاحیت» برای نمایندگی دهمین مجلس در «رأس امور!» دانستند تا با هم‌پالگی‌هایش قوانین آلوده تصویب کند و سرنوشت ملّت ایران را به بازی بگیرد؟

10-  نماینده‌های دهمین مجلس در «رأس امور!» نیز با کدام منطق عقلی و قانونی و ملّی و شرعی، اعتبارنامه آن «ماده‌تروریست اقتصادی» را تأیید کردند؟
چه‌طور می‌شود «دزد و دزدزده» هردو زیر یک سقف باشند و به‌نفع ملّت ایران، قانون تصویب کنند؟

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 95/5/13:: 6:50 صبح     |     () نظر

فیلم دختر هاشمی رفسنجانی در کودتای 88 که جلوی دوربین میگوید. رهبر چه زمانی بجز در دولت احمدی نژاد توانسته تمام و کمال بر دولت و کشور رهبری کند . این یعنی اعتراف دشمن احمدی نژاد به ولایتمدار بودن دولت احمدی نژاد.

حرکت سینه خیز و چراغ خاموش. دولت حسن روحانی. در تکرار نقشه راه دولت قبل در کوچک کردن سازمان مدیریت . این یعنی اهداف دولت احمدی نژاد دقیق بوده که دولت جدید هم راهی بهتر و منطقی تر از رای دولت قبل نیافته است.

(نتیجه دولت احمدی نژاد دولتی دارای برنامه دقیق و تخصصی بوده است)


و امروز حرف مشاور هاشمی رفسنجانی و اعترافش به ناکارامدی وزرای دولت فعلی و وزیر مسکن و شهر سازی (جناب آخوندی)  و اعتراف به اینکه به دولت روحانی گفته بودند افراد کابینه دولت احمدی نژاد را نگهدارید در کابینه خود .?

(نتیجه کابینه احمدی نژاد کابینه ای پرکار پر تلاش دقیق و متخصص بوده و البته جوان و تحرک بالا)?



گذشت زمان بهترین پرده برداری از حق را انجام خواهد داد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 95/5/11:: 3:28 عصر     |     () نظر

???از حمله به سفارت انگلستان در تهران انتقاد می‌کند. اما وقتی سخن از اشغال #سفارت_آمریکا به میان می‌آید، لبخند می‌زند و ماجرا را با آب و تاب تعریف و تسخیر آن را تایید می‌کند. آن روزها #خواهر_مری(!) خطاب می‌شد و شور انقلابی سراپای وجودش را فرا گرفته بود. می‌گوید پدر و مادرش یک گونی بزرگ شکلات به سفارت اشغال شده آمریکا برده بودند اما خودش بی‌نصیب ماند و فقط خبرش به او رسید.

? همچنان سفارت آمریکا را #لانه_جاسوسی می‌نامد، اما فرزند بزرگش عیسی به همراه خانوده‌اش این روزها در لس ‌آنجلس زندگی می‌کند.

? #معصومه_ابتکار، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان محیط ‌زیست چهره‌ای است که باید از نو شناخت. مادرش، فاطمه برزگر از بنیانگذاران مؤسسه ای خیریه درباره فعالیت‌های #ابتکار جوان و انقلابی در مصاحبه‌ای گفته است :

«ایشان خیلی جوان بودند ؛ 16 سالش بود. می ‌رفت کمیته ‌های کارگری تا 11 شب هم می‌ماند.»

?در این میان مصاحبه ‌کننده نمی‌پرسد چگونه حدود 40 سال پیش و در خانواده‌ای سنتی دختر نوجوان اجازه داشته وقت خود را تا حوالی نیمه ‌شب بیرون از خانه سپری کند. در عوض، مصاحبه ‌کننده نظر #عیسی، پسر بزرگ ابتکار را درباره حمله دانشجویان پیرو خط امام به سفارت آمریکا در 13 آبان‌ماه 1358 جویا شده است.

?او می‌گوید بعد از مطالعه ترجمه فارسی کتاب مادرش به نام تسخیر توانسته حمله دانشجویان را درک کند. شاید همین درک عمیق او باعث شده که راهی ایالت کالیفرنیا شود و در غرب آمریکا روزگار خود بگذراند.

?پیش از این در زمانی که معصومه ابتکار در دولت محمد #خاتمی نیز رئیس سازمان محیط‌زیست بود، پسرش در حالی که دانشجوی تازه نفسی بود با دفتر حفاظت لایه ازون این سازمان همکاری مستمری می ‌کرد.

?گروگانگیر دیروز، قهرمان امروز
در اکثر مصاحبه ‌هایی که در خلال این سال‌ ها درباره تسخیر سفارت آمریکا با ابتکار انجام شده، کمتر به گروگانگیری 444 روزه دیپلمات‌های آمریکایی و شرایط رعب‌انگیزی که آنان تجربه کردند پرداخته می‌شود.

? وقتی خواهر مری به دلیل تسلطش بر زبان انگلیسی به عنوان سخنگوی دانشجویان انتخاب شد، مقابل دوربین ‌های خبرنگاران قرار می‌گرفت و به سوال‌های آنان در حالی پاسخ می ‌داد که برادران دانشجوی خط‌ امام با ریش‌های انبوه کنارش دیده می ‌شدند.

?در یکی از این مصاحبه‌ها می‌گوید که آمریکا عامل بدبختی ایران است، و نه گروگان‌ها. وقتی خبرنگار از ابتکار می‌پرسد حاضر است شخصا اسلحه بردارد و گروگان‌ها را بکشد ؟؟ بدون آن که کوچک ‌ترین ذره‌ای تردید در صدا و رفتار خواهر مری دیده شود به این سوال پاسخ مثبت می ‌دهد.

? قرار است جهان غرب این درنده‌ خویی خانم ابتکار را فراموش کند. بنابراین به راحتی او را قهرمان زمین لقب می ‌دهند و بر گذشته سیاه او رنگی از فراموشی می ‌پاشند.

?شاید بهتر باشد این سوال را از مقامات آمریکایی پرسید که وقتی برای درخواست ویزای توریستی و دانشجویی، تمام پیشینه متقاضیان و حتی گذشته پدران و مادرانش بررسی می‌شود و درخواست ‌های بسیاری از آنان بی ‌هیچ دلیلی رد می‌شود، چگونه کسی که اقدام تروریستی مادرش را در تسخیر سفارت آمریکا و گروگانگیری 444 روزه دیپلمات ‌های آمریکایی تایید می‌کند، می‌تواند به راحتی وارد خاک این کشور شود ؟؟


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 95/5/11:: 3:26 عصر     |     () نظر


???از حمله به سفارت انگلستان در تهران انتقاد می‌کند. اما وقتی سخن از اشغال #سفارت_آمریکا به میان می‌آید، لبخند می‌زند و ماجرا را با آب و تاب تعریف و تسخیر آن را تایید می‌کند. آن روزها #خواهر_مری(!) خطاب می‌شد و شور انقلابی سراپای وجودش را فرا گرفته بود. می‌گوید پدر و مادرش یک گونی بزرگ شکلات به سفارت اشغال شده آمریکا برده بودند اما خودش بی‌نصیب ماند و فقط خبرش به او رسید.

? همچنان سفارت آمریکا را #لانه_جاسوسی می‌نامد، اما فرزند بزرگش عیسی به همراه خانوده‌اش این روزها در لس ‌آنجلس زندگی می‌کند.

? #معصومه_ابتکار، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان محیط ‌زیست چهره‌ای است که باید از نو شناخت. مادرش، فاطمه برزگر از بنیانگذاران مؤسسه ای خیریه درباره فعالیت‌های #ابتکار جوان و انقلابی در مصاحبه‌ای گفته است :

«ایشان خیلی جوان بودند ؛ 16 سالش بود. می ‌رفت کمیته ‌های کارگری تا 11 شب هم می‌ماند.»

?در این میان مصاحبه ‌کننده نمی‌پرسد چگونه حدود 40 سال پیش و در خانواده‌ای سنتی دختر نوجوان اجازه داشته وقت خود را تا حوالی نیمه ‌شب بیرون از خانه سپری کند. در عوض، مصاحبه ‌کننده نظر #عیسی، پسر بزرگ ابتکار را درباره حمله دانشجویان پیرو خط امام به سفارت آمریکا در 13 آبان‌ماه 1358 جویا شده است.

?او می‌گوید بعد از مطالعه ترجمه فارسی کتاب مادرش به نام تسخیر توانسته حمله دانشجویان را درک کند. شاید همین درک عمیق او باعث شده که راهی ایالت کالیفرنیا شود و در غرب آمریکا روزگار خود بگذراند.

?پیش از این در زمانی که معصومه ابتکار در دولت محمد #خاتمی نیز رئیس سازمان محیط‌زیست بود، پسرش در حالی که دانشجوی تازه نفسی بود با دفتر حفاظت لایه ازون این سازمان همکاری مستمری می ‌کرد.

?گروگانگیر دیروز، قهرمان امروز
در اکثر مصاحبه ‌هایی که در خلال این سال‌ ها درباره تسخیر سفارت آمریکا با ابتکار انجام شده، کمتر به گروگانگیری 444 روزه دیپلمات‌های آمریکایی و شرایط رعب‌انگیزی که آنان تجربه کردند پرداخته می‌شود.

? وقتی خواهر مری به دلیل تسلطش بر زبان انگلیسی به عنوان سخنگوی دانشجویان انتخاب شد، مقابل دوربین ‌های خبرنگاران قرار می‌گرفت و به سوال‌های آنان در حالی پاسخ می ‌داد که برادران دانشجوی خط‌ امام با ریش‌های انبوه کنارش دیده می ‌شدند.

?در یکی از این مصاحبه‌ها می‌گوید که آمریکا عامل بدبختی ایران است، و نه گروگان‌ها. وقتی خبرنگار از ابتکار می‌پرسد حاضر است شخصا اسلحه بردارد و گروگان‌ها را بکشد ؟؟ بدون آن که کوچک ‌ترین ذره‌ای تردید در صدا و رفتار خواهر مری دیده شود به این سوال پاسخ مثبت می ‌دهد.

? قرار است جهان غرب این درنده‌ خویی خانم ابتکار را فراموش کند. بنابراین به راحتی او را قهرمان زمین لقب می ‌دهند و بر گذشته سیاه او رنگی از فراموشی می ‌پاشند.

?شاید بهتر باشد این سوال را از مقامات آمریکایی پرسید که وقتی برای درخواست ویزای توریستی و دانشجویی، تمام پیشینه متقاضیان و حتی گذشته پدران و مادرانش بررسی می‌شود و درخواست ‌های بسیاری از آنان بی ‌هیچ دلیلی رد می‌شود، چگونه کسی که اقدام تروریستی مادرش را در تسخیر سفارت آمریکا و گروگانگیری 444 روزه دیپلمات ‌های آمریکایی تایید می‌کند، می‌تواند به راحتی وارد خاک این کشور شود ؟؟
????

??


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 95/5/11:: 3:25 عصر     |     () نظر

شعری زیبا از صابر خراسانی:

یادتان هست همه عین برادر بودند؟
تاجر و کارگر انگار برابر بودند
یادتان هست چه شوری همه جا برپا بود؟
عجم و ترک و لر و کرد و عرب آنجابود…؟

یادتان هست همه گوش به فرمان بودند…؟
سینه چاک سخن پیر جماران بودند…؟

یادتان هست که میگفت اگر پُرباریم…
همه را از نمک ماه محرم داریم…؟

یادتان هست که ازحیله دشمن میگفت…
یادتان هست که ازپیله دشمن میگفت…؟

گفت دلداری دشمن دلتان را نبرد…
مثل طوفان زده ها، حاصلتان را نبرد…!

جنگ، جنگ است فقط رنگ عوض میگردد…
نقشه ها درپی هرجنگ عوض میگردد…

جنگ آنروز اگر موشکی و سرکش بود…
آتش فتنه امروز، پر از ترکش بود…!

"جنگ امروز، به دنبال اصول دین است…"
این همان زخم قدیمیست، ببین چرکین است…!

چشم واکن اخوی، خوب ببین یارکجاست…
نخل بسیار، ولی میثم تمارکجاست…؟

اَیْنَ عمار کجایید جوانان وطن…؟
اَیْنَ عمار بیایید جوانان وطن…

ما محال است که از بیعتمان برگردیم…
تاکه مثل پسر فاطمه بی سر گردیم…!

بعداز شام سیه بال، سحر می آید…
{ یوسف گم شده، دارد ز سفر می آید…}

یادتان هست که مدیون شهیدان هستیم…؟
اهل جمهوری اسلامی ایران هستیم…


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 95/5/11:: 3:22 عصر     |     () نظر

هم را برعکس بخوانید

دلخوش به شعار اعتدالیم/
اَلحق که چقدر خوش خیالیم /
پیوسته دچار ضدحالیم/
بگذار که اندکی بنالیم/
وضعیت ما اگر که حاد است/
#تقصیر ز احمدی نژاد است/
از پاقدم شما حسن جان/
شد روزی و رزق ما دوچندان/
کلّاً متحول شُدَه ست ایران/
اجناس شده چقدر ارزان/
گر قیمت گوشت و نان زیاد است/
تقصیر ز احمدی نژاد است/
تو از سر مملکت زیادی/
منّت به سر همه نهادی/
تو عاشق نقد و انتقادی/
یک دکترِ خیلی باسوادی/
گر منتقد تو بی سواد است/
تقصیر ز احمدی نژاد است/
تو شیخ همیشه دیپلماتی/
حلّال تمامِ مشکلاتی/
واسه همه میکنی تو قاطی/
دلبسته به این مذاکراتی/
گر زحمت هسته ای به باد است/
تقصیر ز احمدی نژاد است/
ای حاج حسن چقدر مردی/
با رانت و فساد در نبردی/
به به که تو واقعاً چه کردی/
امروز اگر چنانچه فردی/
مشغول شود به  رانت  خواری/
تقصیر ز احمدی نژاد است/
تو جنبه ی انتقاد داری/
کابینه ی با سواد داری/
شخصیتی چون جواد داری/
داعیه ی اقتصاد داری/
گر گیر به کار اقتصاد است/
تقصیر ز احمدی نژاد است/
از برکتِ این کلید تدبیر/
اوضاع دوباره کرده تغییر/
روباه شده برای ما شیر/
البته حسن نداشت تقصیر/
گر دشمن،دوباره شاد است/
تقصیر ز احمدی نژاد است/
ای وای شما چه ناقلایید/
با این که رفیقِ کدخدایید/
تحریم،جواب اعتماد است/
تقصیر ز احمدی نژاد است??


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 95/5/11:: 3:21 عصر     |     () نظر