سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداى سبحان طاعت را غنیمتى ساخته است براى زیرکان آنگاه که مردم ناتوان کوتاهى کنند در آن . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 90/10/6:: 1:0 عصر     |     () نظر
 
 
 ردپای جنبش سبز در مجمع تشخیص مصلحت نظام
در خبرها خواندم فائزه هاشمی فرزند جنجالی ایت الله هاشمی رفسنجانی در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت و ایراد سخنرانی نموده اند.

پس از رها نمودن هزار علامت سوال در ذهن مبنی بر اینکه چرا باید یکی از عوامل اصلی فتنه 88 که بارها و بارها نیز از سوی وزارت اطلاعات در روزهای آشوب دستگیر شده بود در یکی از اصلی ترین ارکان نظام جمهوری اسلامی (مجمع تشخیص مصلحت نظام) سخنرانی کند با کمی دقت  به نام این نشست و بررسی و تحلیلی کوتاه بر سخنران مذبور آن می پردازیم:

«خاورمیانه و چشم انداز حکومت های مردم سالار»

نکات جالبی برایم تداعی شد. فائزه هاشمی سخنران همایشی بود که نام مردم سالااری را یدک می کشید. به شدت مایل بودم متن سخنان شعاری او را می شنیدم. ببینم چه تعریفی از مردم سالاری دارد.

آیا براستی مردم سالاری یعنی بر هم زدن امنیت جامعه؟ مردم سالاری یعنی به آتش کشیدن خیمه عزای حسین(ع) در جامعه ای که مردم در آن جامعه جانشان را برای حسین(ع) می دهند؟ در جامعه ای که تنها امری که در آن سیاسی نیست، حب حسین است و بس.

برایم جالب است بدانم تعریف فائزه هاشمی از مردم سالاری چیست؟ فائزه هاشمی در این همایش چه مطالبی را خطاب به حضار بعنوان چشم اندازهای حکومت های مردم سالار ارائه کرده است؟

مطمئنا فائزه هاشمی دروسی را که در کلاس های فتنه 88 آموخته است امروز در مجمع تشخصی مصلحت نظام بعنوان سخنرانی ارائه کرده است.

تمام این افکار در ذهنم به سرعت می گذشت که ناخودآگاه فکر تازه ای در ذهنم خودنمایی کرد و صدای سوتی مهیب بود که مهمان گوشم شد.

«ما چقدر بدبخت شده ایم که یکی از اصلی ترین عوامل آشوب های فتنه88 باید برایم درس مردم سالاری دهد»

آقای هاشمی عمامه پیامبری تان را کمی بالاتر بگذارید. حداقل از لباسی که بر تن داری خجالت بکش مرد! البته خجالت راهی به وجدان خفته شما جماعت ندارد اما بیا و کمی هم به فکر رهبر پیرمان باش. بیا و بیش از این خون به دل این سید خراسانی نکن.

جناب هاشمی راستی با اجازه شما می خواهیم نام سمت شما را از «ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام» با سمت «ریاست مجمع تشخیص منفعت خانواده» جابجا کنیم.

پس زین پس هموطنان عزیز خطاب به جناب هاشمی به جای «ریاست محترم مجمع تشخصی مصلحت نظام» بگویند «ریاست محترم مجمع تشخیص منفعت خانواده»

با تشکر

این مطلب را در مشرق نیوز، عمارنامه، ندای انقلاب، نهضت سبز نبوی ، رجانیوز و هم بلاگی ، هزار سنگر ، جام نیوز ، حریم یاس بخوانید


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 90/10/6:: 12:52 عصر     |     () نظر