سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانت، کسی است که با راستگویی اش تو را به راستگویی بخواند و با اعمال نیک خود ، تو را بهبرترینِ اعمال برانگیزد . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

نخواهیم گذاشت این خونها با فتنه انگیزی گروهی مزدور پایمال شود .


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/18:: 8:15 عصر     |     () نظر

گاهی باید خیلی حواسمان را جمع کنیم تا بتوانیم دشمن را تشخیص دهیم، گاهی این کار خیلی هم ساده نیست ...


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/18:: 8:4 عصر     |     () نظر

 موسوی و مصاحبه منافقانه

 

 آیا موسوی دیوانه هست ؟

میر حسین موسوی باز هم مثل همیشه در مصاحبه ای سخنانی ایراد کرده که دارای ضد و نقیضهای فراوانی هست.....براستی او دیوانه شده است ؟ آیا از نظر روانی مشکلی برایش ایجاد شده ؟ آیا بیماری  آلزایمر گرفته است ؟

واقعا تعجب میکنم از کسی که از اول انقلاب شاهد ماجراها و اتفاقات انقلاب بوده و اما اینگونه بچه گانه تحلیل های آبکی و خنده دار میکند ...با خودم میگویم خداوند میدانست که به خر شاخ عطا نکرد .اگر این پیر مرد با این تفکرات انحرافی و متضاد رئیس جمهور می شد چه بلایی بر سر حکومت جمهوری اسلامی می آمد ؟

خلاصه ای از سخنانش را در مصاحبه اخیر میخوانیم :

موسوی :

تحلیل انقلاب اسلامی هنوز پایان نیافته.  ......انتخابات اخیر و حوادث بعد از آن دوباره انقلاب اسلامی را در معرض نقد های جدیدی قرار داده است.

سوال :  مگر امام خمینی راه آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی را مشخص نکرده و تحلیل نکرده ؟ از نظر شما چه تحلیلی مانده است ؟ اینکه مردم به شما رای ندادند یعنی انقلاب باید نقد شود ؟اگر رای می آوردی همین حرف را میزدی ؟

موسوی : عکس ادای احترام همافران و افسران نیروی هوایی در?? بهمن ???? به حضرت امام به عنوان یک سند تاریخی از این نظر اهمیت فوق العاده ای دارد.

سوال : اگر واقعا این مسئله احترام به امام اینقدر اهمیت دارد چرا طرفدارانت عکس حضرت امام را آتش زدند و شما چیزی نگفتید و طلبکار هم شدید که این کار مشکوک است ؟

موسوی : در آن برهه حتی گروه های شناسنامه دار سیاسی تمایزات خود را از دست داده بودند و از روی رضایت یا عدم رضایت با حرکت توده های میلیونی و شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی همراه شدند.

سوال : واقعا این شعار را قبول داری ؟ پس چرا زمانی که طرفدارانت شعار جمهوری ایرانی سر میدادند سکوت کردی و چیزی نگفتی ؟

موسوی : در سالهای اول انقلاب اسلامی اکثریت مردم قانع شده بودند که انقلاب همه ساختارهایی را که می توانست منجر به استبداد و دیکتاتوری شود از بین برده است و من هم یک نفر از این جمع بودم. ولی الان چنین اعتقادی ندارم.

 سوال : چرا اعتقاد نداری ؟ دیکتاتوری را معنا کن آقای موسوی ؟ نمیدانی ؟ من بهت میگم .دیکتاتوری یعنی عبور از قانون .یعنی احترام نگذاشتن به آرای مردم ..یعنی اغتشاش ..یعنی خیانت ..و...

 موسوی : عدم سازگاری مردم با دروغ و تقلب و فساد که ما این روزها شاهد آن هستیم به خوبی حضور این میراث را نشان می دهد.

سوال  : شما از کدام مردم حرف میزنید ؟یادتان رفته که در تبلیغات انتخابات شما یک سی دی بر علیه احمدی نژاد درست کردید با عنوان ?? سیاسی ؟ یادتان رفته اینهمه تهمت و دروغ و افترا به این بنده خدا زدید ؟ آن برگه های جدول آماری که از موسسات خارجی برایتان ارسال میشد ؟ از فساد حرف زدید ..یادتان نیست در همایشهای شما دختران و پسران با آن وضع فجیع دست به چه کارهایی میزدند ؟ یادتان رفته خوانندگان و رقاصان و هنر پیشگان فاسد و بهاییهای کافر و ..از یاران شما بودند ؟

موسوی : همان طور که بسته شدن فضای مطبوعاتی و رسانه ای و پر شدن زندانها و کشتن بیرحمانه مردم در خیاباها که به صورت مسالمت آمیز احقاق حقوق خود را خواستارند نشان دهنده حضور ریشه های استبداد و دیکتاتوری باقیمانده از نظام شاهنشاهی است

سوال : مطبوعاتی که خوراک تبلیغاتیشانم را از رسانه های بیگانه و دشمنان قسم خورده نظام میگرفتند و بر علیه نظام مردمی توطئه میکردند نباید بسته میشدند ؟ پس چرا در دوره خودتان یک روزنامه را که بر علیه شما انتقاد کرد بستید ؟ یادتان رفته ؟.آیا آتش زدن اتوبوسها و تخریب اماکن عمومی و حمله به پایگاه بسیج و غارت بانکها و مغازه ها را مسالمت آمیز میخوانی ؟

موسوی : مردم دنبال آزادی و عدالت هستند و متوجه اند که دستگیری ها و اعدام ها با اغراض سیاسی و در تعارض با قانون اساسی و قوانین رایج صورت می گیرد.

سوال :  آزادی از نظر شما یعنی چه ؟ یعنی بی بند و باری و اغتشاش و تغییر شعارهای انقلاب و مخالفت با آرمانهای انقلاب و امام و شهدا و اسلام ؟

موسوی : امام جمعه بی رحمی که همواره از تبعیض و خشونت و تقلب دفاع کرده به قوه قضاییه دستمریزاد بگوید.

سوال : چه کسانی خشونت طلب هستند ؟ همانهایی که در روز عاشورا سربازی را برهنه کرده و با کتک بهش میگفتند به رهبری عزیز توهین کند ؟ آیا هنوز از ادعای تقلبی که حتی دوستان ستادی تو اعتراف به محال بودنش کردن مدرکی آوردی ؟

موسوی : برای او مهم نیست که شایعات گسترده ای برا ی اعتراف گیری های غیر قانونی وجود دارد و برای او مهم نیست که این افراد ربطی به جریانات انتخابات ندارند . مهم برای او اعدام برای زهر چشم گرفتن است. او از قدرت تکوینی اثربخشی خون بیگناهان غافل است و نمی داند سیل خون شهیدان، رژیم شاه را از بین برد.

سوال  : کسانی که بر اثر بمب گذاری این افرا در حسینه شیراز که مشغول عزاداری برای سالار شهیدان بودند و اماکن دیگر کشته شدند گناهکار بودند ؟ ..مگر محارب در اسلام تعریف نشده است ؟

شما اغتشاشگرانی را که اینهمه بسیجیان و مردم و مامورین را کشتند و ضرب و شتم کردند و جامعه را نا امن کردند میگویی شهید ؟.واقعا آرمانعهای اغتشاشگران را با آرمانهای مردم انقلابی یکی میدانی ؟

موسوی : مردم اعتقاد به استقلال و آزادی و جمهور اسلامی را از انقلاب دارند. همان طور که مقاومت دلیرانه ملت و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ناشی از همین تغییرات بنیادینی بود که انقلاب اسلامی در روحیه مردم پدید آورده بود.

سوال  : کدام مردم به این شعار اعتقاد دارند ؟ طرفداران تو یا مردم ولایتمدار ؟ جنبش سبز شما که شعار جمهوری ایرانی سر میدادند ..؟! از دفاع مقدس میگویی در حالی که با آرمانهای رزمندگان دفاع مقدس مخالفت میکنی ...آیا رزمندگان و شهدا با رهبری زمانشان مخالفت میکردند ؟

موسوی : اکنون هم در صفوف سبز مردم و مرعوب نشدن آنها و پایداریشان بر سر حقوق خودشان ادامه همان مقاومت دفاع مقدس و همان روحیه آزاد منشانه قوام آمده در سال ?? را می بینیم.

سوال : مردم در اول انقلاب در روز عاشورا هلهله و شادی میکردند و ک و سوت میزدند و علم و بیرق امام حسین را به آتش میکشیدند ؟ یا نکنه رزمندگان در جبهه ها این کار را میکردند و ما خبر نداریم ؟

موسوی : بنده امروز به شهادت رسیدن مردانی چون بهشتی و مطهری و دیگر شهدای انقلاب اسلامی را ناشی از ادامه ریشه ها ی استبداد شاهی می دانم که هنوز بطور کامل از کشور ما ریشه کن نشده بود.

سوال  : میدانی شهید بزرگوار در ارتباط با اطاعت از رهبری چه گفت ؟ وقتی از ایشان سوال کردند چرا در برابر سیل تهمتها از خودت دفاع نمیکنی ؟ گفتند : من خودم را سپر رهبری عزیز حضرت امام کردم تا ایشان رنجیده خاطر نشوند و او را ناراحت نکنند ..اما شما چی ؟ مخالفت با رهبری عزیز و تحریک به اغتشاش هم از آرمانهای شهید بهشتی بود ؟

موسوی : به همین دلیل بنده اعتقاد ندارم که انقلاب به اهداف خود رسیده است.

سوال : اهداف انقلاب چه بود ؟ گروهک نهضت آزادی را امام راحل طرد کردند ..اما از طرفداران جنابعالی شدند ..منافقین را از کشور طرد کردند اما مریم و مسعود رجوی از حامیان بلا منازع تو هستند ...امام آمریکا را مسبب تمام جنایات میدانست و طردش کرد و میگفت هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید ..اما سناتورها و رئیس جمهور آمریکا به شما دلار میدهند و از یاران پرو پا قرص شما هستند ..شما حتی یکبار بر علیه آمریکا حرفی نزدید بلکه یاران سبزت فریاد زنده باد اوباما سر میدادند..امام فرمودند اسرائیل باید از بین برود اما یارانت شعار نه غزه نه لبنان سر میدادند

موسوی : بنده اعتقاد دارم، آن قرائت از اسلام که مردم را خس و خاشاک و بزغاله و گوساله می نامد و مردم را قسمت قسمت می کند تا عده ای بجان عده ای دیگر بیفتند، متاثر از فرهنگ شاهنشاهی است.

سوال : شما چرا یه عده اغتشاشگر که مخل نظم اجتماعی شده اند را مردم میخوانی ؟ کسانی که اینهمه جنایت کردند و قانون شکنی و ..آیا سزاوار مجازات نیستند ؟کدام مردم را و چه کسی قسمت قسمت کرده است ؟ مردم همیشه سرنوشت و راهشان را خودشان انتخاب میکند ..مگر در خداوند در قرآن مردم را قسمت قسمت نکرده است ؟کافر و منافق و گنهکار و ربا خوار و ..نکنه قرآن هم متاثر از فرهنگ شاهنشاهی است ؟

موسوی : سزاوار بود که قوه قضاییه بجای اعدام چند جوان و نوجوان، که شایعات جدی در مورد نحوه اعتراف گیری از آنها وجود دارد، به این ریشه ها توجه می کرد.

سوال : شما با این حرفت اعدامهایی را که در اوایل انقلاب و حتی زمان خودت نیز صورت گرفت را زیر سوال بردی ..اگر مجرم مجازات نشود قانون چه معنایی دارد ؟ آیا اعدامهای جوان و نوجوان اوایل انقلاب نیز اشتباه بوده است ؟آیا در جنگهای صدر اسلام جوان و نوجوان منافق و کار کشته نشدند ؟ آیا اشتباه بوده و پیامبر بزرگوار اسلام به این نکته توجه نکرده است ؟


موسوی : امروز زندانها را پاکترین فرزندان ملت پر کرده اند؛ از دانشجویان و اساتید و دیگر اقشار.

سوال : شما را به خدا نگاه کنید این پیرمرد دیوانه چه میگوید !!!! آخه اون کسانی که سرباز را در ملا عام برهنه میکنه و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر میدهد و حرمت شکنان عاشورا و آتش زدن اموال ملت و ..بسیجیان را شهید میکنند و ..اینها پاکترین فرزندان ملت هستند ؟

موسوی : در حالی که منحرفان واقعی و غارتگران بیت المال در بیرون از زندان ها مشغول جولان هستند. آنها به جای آنکه دنبال جاسوسان واقعی باشند انسان های شریف و مؤمن را به جاسوسی متهم می کنند.

سوال : شما بفرمایید فرزندان هاشمی از کجا آورده اند ؟ فائزه در تبلیغات شما چند میلیون خرج کرده ..برای مانتو و ...؟خودتان اون خانه ای را که در آن زندگی میکنید از کجا آورده اید ؟ کروبی از کجا آورده ؟ فرزندان ناطق از کجا آورده اند ؟

موسوی :  جا دارد در اینجا بنده از همه مشاوران پاک و فداکار و فرهیخته خود که همگی دستگیر شده اند و در محبس عدالت آقایان گرفتارند دفاع نمایم و شرمندگی خود را از اینکه کنار آنها نیستم ابراز کنم.

سوال : چه کسی با انتشار بیانیه و سخنرانی این آقایان را تحریک میکرد ؟ مگه شما نبودید ؟ حالا باید هم شرمنده باشی ..چون خودت بیرون زندان داری عشق و حالتو میکنی و اون احمقها که فریب سخنان عمرو عاص گونه ترا خوردند حالا بجای زندگی باید تو زندان باشند ...

موسوی : این روز ها شبی نیست که بنده به امام و شهید بهشتی و دیگر شهیدان عزیز فکر نکنم و با آنها نجوا نکنم که شما چه می خواستید و امروز ما به کجا رسیده ایم. 

سوال : به اعمالت و رفتارت و سخنانی که بر علیه نظام و آرمانهای شهدا و امام زدی فکر کن ..ببین آیا این دوستان و حامیان امروزت از دشمنان امام و شهید بهشتی بودند یا نه ؟ آیا دوستان سبزت مانند آمریکا و انگلیس و بهاییها و اسرائیل و منافقین سرخ رجوی و ...از دوستان امام بودند یا دشمنانشان ؟..آیا شهید بهشتی را دوستان منافقن که برایت پیام میدهند و از جنبش سبز ریای شما حمایت میکنند از دوستان امام بودند ؟ خدایا تا چه حد نفاق و دورویی ؟


 موسوی : باید دید قاضی ها فرمان می دهند و تصمیمی می گیرند یا نیروهای انتظامی و امنیتی؟

سوال :  یعنی از نظر شما سربازی که برای حفظ امنیت جامعه اون گوشه ایستاده و مورد حمله قرار می گیرد فقط باید کتک بخورد و بمیرد اما دفاع نکند ؟

موسوی : شما شیوه رای گیری مجالس اول انقلاب را با الان مقایسه کنید تا ببینید ما به جلو حرکت کرده ایم یا به گذشته؟

سوال : در این ?? سال چرا این حرف را نزدی ..اما چون مردم بهت رای ندادند حالا تحلیلگر شدی ؟

 موسوی : بطور عینی و ملموس شما توجه کنید که خط فقر هشتصد و پنجاه هزار تومانی و وجود توأمان تورم و بیکاری، دارند درخواست آزادی را محدود می کنند.
درست در همین نقطه است که طمع سیطره و مهار خواستهای آزادی خواهانه مردم بروز و ظهور پیدا می کند. در کوچکتر شدن سفره مردم است که توزیع سیب زمینی و اقتصاد صدقه ای برای جلب آرا و خواسته های مردم مورد توجه قرار می گیرد.

سوال  : یعنی فقر و بیکاری دقیقا در همین ? سال اتفاق افتاده است ؟ قبلا وجود نداشت ؟ شما بگویید در طول این ?? سال غارتگران واقعی که در ستاد شما با پولهای بیت المال و حرام برایت تبلیغ میکردند از کجا آوردند ؟ فائزه از کجا آورد ؟ لا اقل مردم در انتخابات سیب زمینی دریافت کردند اما در دوران خاتمی و هاشمی همینها را هم از مردم دریغ کردند و سرمایه ملت را در خارج از کشور خرج کردند..شهرام جزایری هم یادت نره ..


 موسوی : بنده به دلیل آنکه مشکلات حاد سیاسی باعث شده است مشکلات اقشار پایین دست جامعه و حقوق آنان کمتر مورد توجه قرار گیرد، ناراحت هستم.

سوال : خودت و خانمت چقدر حقوق میگیرید ؟ همون خانمت که با مدرک قلابی در چند جا مسولیت داشت ..چی شده دلسوز فقرا شدی ؟

موسوی : مخصوصا با ندانم کاری هایی که منجر به افزایش خطر تحریم ها شده است.

 سوال : نکنه انتظار داری تسلیم غربیها شویم و طوق نوکری آنان را بر گردن بندازیم و نیروگاههای هسته ای را تعطیل کنیم و....تا ما را تحریم نکنند ؟

موسوی : انشاالله همه ما برای اصلاح به میدان آمده ایم، نه برای انتقام گیری و یا کسب قدرت و یا ویران گری.

سوال : نکنه منافین سرخ و کوموله و دمکرات و بهاییها و آمریکا و انگلیس و ..هم برای اصلاح آمده اند ؟ اگر برای کسب قدرت نبود این ?? سال چرا حرکتی نکردی ؟ در ضمن آتش و تخریب اموال عمومی و هتک حرمت به اساس نظام. و  ....ویرانگری نیستند ؟


موسوی : ولی اینکه وسط معرکه بحث هایی به میان کشیده شود که با اعتقادات و دین و ایمان مردم ناسازگاری دارد، مشکوک است.

سوال : یعنی حرمت شکنی در عاشورا و اغتشاش و آتش و ...پاره کردن عکس امام و توهین به اصل ولایت فقیه و حمایت بیگانگان کار دولت هست ؟


موسوی : به نظر من تلاش برای سوق دادن مردم بسوی شعارهای محدود و از پیش تعیین شده ،اهانت به مردم است و باید شعارها از بطن حرکت های مردمی و بصورت خود جوش و غیر آمرانه بجوشد. همانطور که در سال ?? شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به صورت طبیعی از دل مردم جوشید.


سوال : یعنی حذف شعارهای مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل و جمهوری ایرانی خواسته مردم بود ؟ یا دوستان غربی سبزها ؟

موسوی : راهپیمایی و تجمعات مسالمت آمیز، حق مردم است، به نظر من مردم در اصل هیچ کینه ای نسبت به نیروهای انتظامی و بسیج ندارند چرا که آنها را نیز از خود می دانند. ..درگیری موقعی پیش می آید که این نیروها در مقابل حرکت آرام مردم قرار می گیرند

سوال : یعنی شعار بسیجی برو گم شو ..توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد و ضرب و شتم مامورین و برهنه کردن آنها در انظار عمومی و .....از شدت دوستی و علاقه مردم به نظامیهاست ؟

موسوی : به هر حال انچه توصیه بنده به نیروهای انتظامی و بسیج است، مهربانی و ملاطفت با مردم است

 سوال : ملاطفت از نظر شما یعنی اگر جنبش سبزت به اونا حمله ور شدند و برهنه اشان کردند و ضرب و شتم و چاقو ...اونا بخورند و حرف نزنند ؟

 موسوی : همه به شدت باید مراقب اعتقادات، مقدسات و عرف و هنجارهای جامعه باشند.

سوال : یعنی اکس بزنین و اغتشاش کنین و در روز عاشورا هلهله و شادی کنین و عکس امام را آتش بزنید و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر بدهید و ..؟ اینها یعنی مواظبت از اعتقادات ؟

موسوی : و انشاالله حرکت سبز در هیچ مرحله ای دست از روش های مسالمت آمیز و اخلاقی خود در مبارزه برای احقاق حق ملت دست برنخواهد داشت. این حرکت از انتخاب رنگ سبز رنگ اهل بیت پیامبر به عنوان اسلام رحمانی و دوستی و محبت و وحدت همیشه استفاده کرده است.

نکته : در روز عاشورا معنای محبت به اهل بیت را از جنبش سبز فهمیدیم ...

موسوی : جنبش سبز به کرامت ذاتی انسانی و حق تنوع عقاید و اندیشه و آزادی بیان احترام می گذارد

سوال : از نظر شما خشونت و توهین به مقدسات و چه و چه و چه  ..از کرامات انسانی سبزهاست  ؟

اینجانب پسر شجاع در همینجا و در پیشگاه خداوند متعال قسم یاد میکنم که موسوی به دلایل زیاد منافق  هست و شکی در آن ندارم و فردای قیامت هم باید پاسخگو باشم...


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/18:: 8:2 عصر     |     () نظر

حتما همه دوستان فیلم مقایسه این دو برخورد را دیده اند. خاتمی در دانشگاه تهران و احمدی نژاد در دانشگاه امیر کبیر

احمدی نژاد در واکنش به سوزاندن عکسش میگوید:همه اینها جوانان ما هستند و نمیخواهم با هیچکدام از انها برخوردی صورت بگیرد(البته دوست ندارم دوستان بحث را به انحراف بکشند و برخورد قوه قضائیه را مطرح کنند با توجه به شناختی که از برخی دوستان دارم) خاتمی در واکنش به هو کردن گروهی:ادم باشید کاری نکنید بگم بیرونتون کنم.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/17:: 8:40 عصر     |     () نظر

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/17:: 8:38 عصر     |     () نظر


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/17:: 8:35 عصر     |     () نظر

  جنبش سبز روسری

 

جنبش سبز روسری / رژ بزنی، دل می بری!!!”

 
من که سیبیل نداشتم ، ابروهامم برداشتم
مانتو من چاک داره ، ناخن من لاک داره
ما زنیم ، ما زنیم ، ماتیک به لب می زنیم
برادر ماتویی ، قهرمان من تویی
خطی که در چشم ماست ، ساخت دست آمریکاست
ماتیک زن واقعی ، تاچر بود و هیلاری
چشمان من ناز داره ، با اوباما راز داره
مردی که حجاب داره ، روسری رو دوست داره

فائزه هاشمی، چادرتو قرض میدی؟!”

سبیلامو برداشتم / بجاش نگین گذاشتم
کروبی لپ لپ خریده / النگو از توش پریده
نه ریش دارم نه ریشه / بی کروبی نمیشه

یه لنگه، دو لنگه، النگوهام قشنگه

موسوی، کروبی، دامنتون چه تنگه!”

موسوی چادر بپوش، تا حامی تو باشیم!
 نه غزه نه لبنان! حجاب برای مردان

اپیلاسیون، اپوزیسیون، پیوندتان مبارک!

شیخ شجاع ایران / بیا قاطی شیران
فائزه هاشمی، چادرتو قرض میدی؟!”

سبیلامو برداشتم / بجاش نگین گذاشتم
کروبی لپ لپ خریده / النگو از توش پریده
نه ریش دارم نه ریشه / بی کروبی نمیشه
 “یه لنگه، دو لنگه، النگوهام قشنگه

 موسوی، کروبی، دامنتون چه تنگه!”
لاک منو دزدیدن … دارن باهاش پز میدن!
نه شلوار … نه مانتو … فقط دامن و پالتو
یه هفته … دوهفته … رژ از لبم نرفته
مردی که موش بلنده … رودگولید هلنده
نترسین … نترسین … ماهمگی زن هستیم       

 “کروبی، موسوی، دامنتون کجا رفت؟”

  


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/17:: 8:11 عصر     |     () نظر
اما ای شیخ،مگر تو نبودی که گفتی محمود تقلب کرده است؟
 
 
  
 
 مهدی کروبی ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد را برسمیت شناخت
 
 
راویان اخبار و طوطیان شکر شکن خبر آوردند که شیخناالاستاذ، اعظم الفقهاء و المجتهدین، سیدالاعتماد الملی، حامی المستضعفان و المحرومین الوطنی و غیر الوطنی من الکرباسچی الی العطاءالله و العمادالدین، پناه خرقه‌پوشان و صوفی‌مسلکان پس از چند صباحی از سفر به دیار قزوین که اشک شوق آن وصال شیرین هنوز بر چهره آن مردمیان رخ‌نمایی می‌کند، از پرده برون شد و با حشم و خدم به راه افتاد تا که اجلاسیه جماعتی که خود را اصلاح‌اندیش می‌خوانند با مقدم خویش گلباران ساخته و شمع محفل آنان را فروغی دوچندان بخشد.
آن محفل به پایان رسید و شیخ ما نیز از درون به برون شد تا که رهسپار عمارتش شود اما این پسرکان و دخترکان علاف و فضول که امروزه آنان را خبرنگار همی نامند فرصت را غنیمت شمرده تا از کلام گهربارش توشه‌ای برگیرند و از برای مطبوعه‌شان به سوغات برند.
یکی در آن بین پرسید: ای شیخ، چه می‌گویی از بهر محمود که اکنون ردای ریاست جمهور را که فقط برازنده وجود نازنین شماست برتن کرده و بر مردمیان حکمرانی می‌کند؟ ما را پندی ده و از گمراهی به در آر، آیا حکم او نافذ است یا که غصب صدارت شما کرده و باید از تخت به زیر آید؟ شیخ با نگاهی عاقل اندر سفیه به آن پسرک بگفت:

 ای فرزند، بدان گرچه من به زمین و زمان معترضم و از برای تغییر همه چیز و همه‌کس آمده‌ام اما بدانید که در هفت اقلیم مرا تندیس راستگویی همی شناسند. بدانید و بشنوید و هرکه را بی‌خبر است از بی‌خبری به درآرید که شیخ مهدی کروبی فرزند احمد با سوابق روشن که همگان دانند محمود را در جایگاه حکمرانی به رسمیت می‌شناسد.
آن جماعت علاف که از فرط تعجب چشم‌هایشان عن قریب از حدقه خارج می شد گفتند: اما ای شیخ، مگر تو نبودی که گفتی محمود تقلب کرده است و آرای میلیون‌ها پارسی زبان که چهارسال در انتظار ایستاده بودند تا روز موعود فرا رسد و بر صندوق‌ها هجوم برند تا رقیب شما به کما رود؟

 مگر تو نبودی که گفتی او حق تو را غصب کرده است. ای شیخ، مگر تو نبودی که گفتی او و یارانش چشم دیدن تو را ندارند و حتی حاضر نیستند تو را در رقابت بین 4 نفر، نفر آخر اعلام کنند و جایگاه تو را پس از آرای باطله قرار داده‌اند؟ مگر تو همان نیستی که هرگاه چون عیسای مسیح بر سر مزار کشتگان حاضر می‌شدی به یکباره جان می‌گرفتند و پس از چند روز خبر می‌رسید که فلانی زنده است و مرگی در کار نبوده؟ مگر تو نبودی که گفتی اگر به «دیار فانی»‌ات نیز بفرستند نخواهند توانست از راه راستی که انتخاب کرده‌ای برگردانندت؟ ای شیخ، بازگو این راز بزرگ را برای ما تا که مجنون نشده‌ایم.

 
شیخ با نگاهی عاقل اندر سفیه برآن پسرکان و دخترکان گفت: خموش‌ای نابخردان! از چه سخن می‌گویید و این تهمت‌ها را به که می‌بندید؟ از این اراجیفی که گفتید من چیزی به خاطر ندارم اما همین را بدانید که من مهدی کروبی‌ام با سوابق روشن!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/17:: 8:1 عصر     |     () نظر

سجاد فیاض

اگرچه 9 دی نشان داد مردم در کدام سوی میدان قرار دارند و عاشورا به رخ کشید مواضع هنجارشکن کسانی را که به مچ بندهای سبزشان افتخار می کنند، اما یک نقطه پایان بر این همه باقی است؛ نقطه ای که می بایست نقشی تاریخی برای یک ملت ایفا کند تا در سیر نزولی روحیه سبزها و سیر صعودی نگرانی هایشان، ملت را از امتحانی دیگر سربلند بیرون بیاورد.

برگه های تاریخ انقلاب هر بار به گونه ای ورق خورده است؛ گاه انقلابیون در برابر فتنه ای چون فتنه منافقین قد علم کرده اند و آنان را یک بار برای همیشه از تاریخ ایران حذف کرده اند و گاه چون 18 تیر با وجود همه آنچه بر سر انقلاب و آبروی نظام آمد، کار به گونه ای شد که آتشی در زیر خاکستر باقی ماند.

اگر فتنه اخیر رقم خورد شاید به سبب مدارایی بود که با همان آتش زیر خاکستر شد و 22 بهمن امسال باید تابوت فتنه گرانی که سال ها بعد از 18 تیر دوباره به خود جرأت دادند در مقابل ملت قرار بگیرند، بر سر دست های مردم تشییع شود؛ که اگر این نشود، سال های بعد باز همین جریان با جسارت چندین برابر در مقابل نظام خواهد ایستاد.

این روزها در نهایت یک دستاورد بزرگ بر جای خواهد گذاشت و آن حجتی است که بر همه تمام می شود و مدارایی که دیگر پایان می یابد و از اینجاست که باید مواجهه بدون مماشات با سران فتنه را انتظار کشید. 22 بهمن امسال تجلی دوباره یک مطالبه عمومی خواهد بود. دیگر نه از فتنه چیزی باقی است و نه از پیاده نظامش. این مردمند که در صحنه حضور داشته و دارند تا آنجا که خود قائله را با دست خود پایان دهند.

اگر تا کنون جمعی دستگیر شدند و معدودی اعدام؛ و فرزندان برخی شخصیت های صاحب نفوذ همچنان آزادند، دیگر توجیهی برای مماشات در برابر آنها نیز باقی نخواهد ماند. ملت باید بیاید و خواهد آمد تا بار دیگر کار را تمام کند. 22 بهمن تجلی اراده تمام قامت یک ملت برای برقراری عدالت و عمل به مرّ قانون خواهد بود.

از پس این همه البته می توان دودلی ها، اضطراب ها، نگرانی ها و عقب نشینی های سران فتنه را هم دید. امروز هیچ فرد عاقلی در جریان اصلاحات نیست که تصویری روشن از آینده فرا روی این جریان داشته باشد. اصلاحاتی که روزی یک جناح قانونی کشور به شمار می آمد، به برکت تندروی ها و حرکت های احساسی نخست وزیری که بعد از سال ها سکوت یک باره احساس وظیفه کرده بود، به طبق حراج گذاشته شد. و امروز حضور ملت بیش از پیش تضعیف روحیه شدید افراطیون را موجب شده است. 22 بهمن ملت می آید تا به سران متوهم این جریان بفهماند حساب کار چگونه است.

ملت ایران از همان روز که پای صندوق های رأی آمد، جایگاه ایران را بر سکوهای بلند جهانی می دید. دستاوردهای عظیم انتخابات خردادماه البته با خودخواهی جمعی محدود شکسته شد و حیثیت ایران دستمایه زیاده خواهی همان به اصطلاح دلسوزان ایران و مردم قرار گرفت. ملت 22 بهمن خواهد آمد تا بار دیگر به جهان و دنیای غرب بفهماند، اطلاعاتی که از ایران و معدود واسطه های وابسته خود دریافت می کند، منعکس کننده واقعیت های ایران نیست. اینجا همه یکی هستند در برابر نظام سلطه و هر کسی را هم که دست در دست بیگانگان بگذارد، به انزوا خواهند راند.

اگر چه همه 22 بهمن ها مهم بوده، اما 22 بهمن امسال رنگ و بویی دیگر خواهد داشت. 22 بهمن امسال روز تشییع جنازه جریان سلطه و تئوری های برآمده از جریان سلطه است. به عبارت دیگر 22 بهمن ماه امسال روز تشییع جنازه فتنه است. امروز همه به انتظار نشسته اند تا 22 بهمن فرابرسد و آنچه را که رقم خواهد خورد، نظاره گر باشند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/17:: 7:57 عصر     |     () نظر
معین از دستگیری پسرش در اغتشاش روز عاشورا خبر داد

وزیر علوم دولت اصلاحات در یادداشتی که در وبلاگش شخصی اش منتشر کرده، از بازداشت پسرش در اغتشاشات روز عاشورا خبر داده است.

به گزارش شبکه ایران، مصطفی معین، وزیر علوم دولت اصلاحات، پس از مدت ها وبلاگ شخصی اش را با خبری درباره "دستگیری پسرش در اغتشاشات عاشورا" به روز کرد.

آقای معین که تاکنون درباره حوادث بعد از انتخابات سکوت کرده است در یادداشتی در وبلاگش، از بازداشت محمد معین، فرزند خود، در جریان اغتشاشات روز عاشورا خبر داد.

وی در این یادداشت، همانند میرحسین موسوی که "آشوبگران عاشورا" را مردم خداجو خوانده بود، از آنچه "بازداشت صدها تن از جوانان مظلوم ایرانی در عاشورای حسینی" نامیده است، انتقاد کرد.

وزیر علوم دولت اصلاحات در ادامه، با "پاک و بی آلایش" خواندن اغتشاشگران عاشورا، درباره پسرش و سایر اغتشاشگران بازداشت شده، در جملاتی جالب نوشت: "او و قطعا بسیاری از همبندانش به داشتن اخلاق، کرامت، آزادگی، صداقت، دینداری، انس با خدا و قرآن و نماز، عقلانیت و نوع دوستی در خانواده و در میان دوستان و آشنایان شهره بودند و به نظرم گناهشان هم همین بوده است"!

وی همچنین "فرزند فردی به نام دکتر معین بودن" را علت دستگیری پسرش دانسته است!

گرچه پیش از این هم، میرحسین موسوی و مهدی کروبی، اغتشاشاگران روز عاشورا را "مردم خداجوی" و "عزاداران حسینی" نامیدند اما راهپیمایی ده ها میلیونی مردم در روز 9 دی ماه در نتیجه اهانت همین اغتشاشگران به مقدسات و در محکومیت آن شکل گرفت.

اما اظهارات آقای معین در حالی مطرح می شود که پیش از این، دادسرای عمومی و انقلاب تهران با انتشار اطلاعیه ای، از دخالت گسترده گروهک تروریستی منافقین و همچنین کارکنان برخی از سفارتخانه های غربی در تهران، در جریان اغتشاش روز عاشورا و هتک حرمت مقدسات خبر داده بود.

مصطفی معین که یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نهم بود، در جریان برگزاری این انتخابات، درباره مواضع سیاسی دو پسرش گفته بود که یکی از آنها با من هم عقیده است ولی پسر دیگرم با من مخالف است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/11/17:: 7:48 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >