سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگان نزد خداوند ـ تبارک وتعالی ـ، پرهیزگارانِ پنهان (ناشناخته) هستند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

مایک همر سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز یکشنبه با انتشار بیانیه ای کوتاه درگذشت آیت الله حسینعلی منتظری را تسلیت گفت.
به گزارش آینده در این بیانیه آمده است: "ما درگذشت آیت لله العظمی حسینعلی منتظری را تسلیت می گوییم. او چهره شناخته شده ای بود و تعهد راسخش در دفاع از حقوق جهانشمول، برای وی احترامی بین المللی به همراه آورد."
وی افزود "خانواده او (آیت الله منتظری) و همه جویندگان حقوق جهان شمول و آزادی هایی که او پیوسته مدافع آنها بود در یادها و نیایش ما [!]خواهند بود."

"بالاترین"و"بی‌بی‌سی" به عزای آقای منتظری نشستند
سایت ضد ایرانی "بالاترین" که بارها اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز درباره اسلام، مقدسات و امام تسلیت کاخ سفید برای آیت الله منتظری
راحل کرده است، در سوگ حسینعلی منتظری لوگوی خود را به رنگ "سیاه" تغییر داد.
به گزارش شبکه ایران، سایت ضد ایرانی بالاترین که با فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان از انتشار پیام تسلیت و تغییر لوگوهای مرتبط با این ماه خودداری کرده است، به دنبال فوت شیخ حسینعلی منتظری لوگوی خود را به رنگ سیاه در آورد.
این سایت که پذیرای مطالب و نوشته های حامیان و اعضای "گروه سبز" است، در جریان انتخابات دهم ریاست جمهوری، به حمایت از کاندیداهای اصلاح طلب و تخریب مسئولان نظام پرداخت.
این پایگاه اینترنتی حتی تا جایی پیش رفت که پس از انتخابات 22 خرداد تبدیل به پایگاه اطلاع رسانی آشوب ها و اغتشاشات در کشور شد.
انتشار مطالب توهین آمیز علیه مقدسات، دین اسلام، ائمه اطهار(ع)، امام راحل و شخصیت های نظام از جمله مطالبی است که بارها از سوی گردانندگان این سایت در صفحه اصلی آن منتشر شده است.
گفتنی است در روزهای اخیر که به علت اهانت برخی از حامیان مهندس موسوی به ساحت مقدس امام راحل موجی از خشم و اعتراض سراسر کشور را فرا گرفته بود، سایت بالاترین همچنان اقدام به انتشار مطالب توهین آمیزی نسبت به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ‌کرده است.
همچنین شبکه بی بی سی به علت درگذشت حسینعلی منتظری، برنامه های تلویزیون بخش فارسی خود را یک ساعت زودتر از موعد همیشگی آغاز کرد.

   

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/9/30:: 9:14 عصر     |     () نظر