سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا یک خوردن که مانع شود لذّت از خوردنیها را بردن . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
کمک سازمان فلسطینی الفتح به منافقین + عکس
در جریان محاصره قرارگاه اشرف، توسط نیروهای دولت عراق، جنبش "الفتح " بارها برای ساکنان این پادگان، به نام مردم فلسطین، کمک هایی ارسال کرده بودند.برخی از مواد ارسالی شده توسط فتح به اردوگاه اشرف از این قرار بوده است، برنج یک تن، آرد سفید یک تن، مواذ غذایی مختلف و انواع کنسرو و روغن یک و نیم تن، دارو و الزامات پزشکی 2تن، پتو 200 عدد.
به گزارش پارسینه، در جریان محاصره قرارگاه اشرف، توسط نیروهای دولت عراق جنبش "الفتح " بارها برای ساکنان این پادگان که هم پیمانان رسمی صدام حسین محسوب می شدند، به نام مردم فلسطین، کمک هایی ارسال کرده بودند.

بنا به گزارش منابع عراقی، در جریان آخرین سری ارسال این کمک ها که چندی قبل صورت گرفت، سرهنگ محمد ابوعطوان "مسئول فعالیتهای مردمی در جنبش فتح" در مراسم جمع آوری کمک برای گروهک مجاهدین خلق(منافقین) گفت: سازمان فتح با یک فعالیت مردمی درخشان براى کمک به شهر اشرف به‌رغم شرایط شناخته شده فلسطین دست زده و به منظور نشان دادن همبستگی و حمایت خود از ساکنان اشرف، مواد غذایی و دارو و الزامات پزشکی به منظور ارسال براى ساکنان شهر اشرف جمع?آوری کرده است.

 محمد ابو عطوان، در این مورد گفت: خلق فلسطین خواسته است این کمکها را با خواهران و برادرانش در اشرف تقسیم کند تا روح برادری و همدردی را در بهترین شکل آن تجسم بخشد(!)




برخی از مواد ارسالی شده توسط فتح به اردوگاه اشرف از این قرار بوده است، برنج یک تن، آرد سفید یک تن، مواذ غذایی مختلف و انواع کنسرو و روغن یک و نیم تن، دارو و الزامات پزشکی 2تن، پتو 200 عدد.

  این مقام جنبش فتح با عذرخواهی بخاطر کم بودن این کمک ها گفته بود:خواهران و برادران در اینجا (فلسطین) خجالت?زده هستند، چرا که دوست داشتند کمکهای بیشتری ارسال کنند اما خودشان در اساس به کمکهایی که از خارج برایشان می?رسد، متکی هستند!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/8/29:: 1:29 عصر     |     () نظر