سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که در کار کوتاهى ورزید دچار اندوه گردید ، آن را که از مال و جانش نصیبى از آن خدا نیست خدا را بدو نیازى نیست . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
دروغ‌پراکنی درباره سلامت جسمانی رهبر انقلاب نشانه استیصال دشمنان ولایت است

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ گفت: دروغ‌پردازی‌های دشمنان غربی و منافقین درباره سلامت جسمانی رهبر انقلاب، نشان‌دهنده استیصال، ضعف و درماندگی آنان نسبت به تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری است.

احسان یاوری دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در گفتگو با فارس در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر کسالت مقام معظم رهبری، اظهار داشت: مطرح کردن این دست شایعات نشان‌دهنده استیصال، ضعف و درماندگی شبکه رسانه‌ای دولت‌های غربی و استکباری است چراکه این دولت‌ها می‌دانند که ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب چشم و چراغ ملت ایران و نگهبان اصلی کیان نظام و مملکت است.

وی افزود: هدف این کشورهای غربی و شبکه‌های رسانه‌ای آنها از این شایعه‌پراکنی‌ها و دروغ پردازی‌ها، مشوش کردن اذهان عمومی مردم ایران است چراکه از میزان دلبستگی ملت ایران به رهبر انقلاب آگاهند و سعی می‌کنند از این طریق در اراده و عزم مردم خلل ایجاد کنند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ ادامه داد: پس از آنکه فتنه بزرگ ایجاد شده در ایام پس از انتخابات که از سوی دشمنان غربی و برخی منافقین داخلی هدایت می‌شد، با تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب به شکست انجامید و به قول ایشان این فتنه‌ها به سمت طراحان آن کمانه کرد، دشمنان ولایت بر آن شده‌اند تا با دروغ‌پراکنی‌های مضحک و بی‌اثر به نوعی از ولی فقیه به حق زمان انتقام بگیرند.

یاوری افزود: این جریان اغتشاشگر و فتنه‌گر وقتی تمام سناریوهای خود از قبیل دروغ بزرگ تقلب، اغتشاش خیابانی، تهمت زدن به نظام مبنی بر آزار و اذیت جنسی اغتشاشگران، به آشوب کشیدن دانشگاه‌ها و ... را نقش بر آب دید و هر توطئه‌ای از سوی آنان با یک اشاره رهبر انقلاب خنثی و به سوی خود آنان بازخواهد گشت، به شایعه‌پردازی و دروغگویی درباره سلامت جسمانی رهبر انقلاب روی آورده‌اند و متأسفانه برخی سایت‌های خبری داخلی که از سوی چهره‌های خاصی که دست آنان برای ملت ایران رو شده و از متهمان اصلی اغتشاشات پس از انتخابات هستند نیز به این دروغ ها و شایعات دامن زده می‌شود.

این فعال دانشجویی ادامه داد: دشمنان انقلاب روحیه انقلابی بالای مردم را می‌شناسند و سعی می‌کنند با ایجاد تشویش در اراده و عزم ملت تزلزل ایجاد کرده و ملت را درگیر این شایعات کنند اما هر بار که این اشتباه را مرتکب شده و مسئله را مطرح می‌کنند، بیشتر بر طبل رسوایی خود می‌کوبند.

یاوری در ادامه تصریح کرد: این شایعات و دروغ‌پراکنی‌ها یک تلاش مذبوحانه و سناریوی نخ‌نمایی است که با هوشیاری مردم و دانشجویان و استواری که در عقیده ملت ایران وجود دارد، همواره نقش بر آب می‌شود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در پایان خطاب به دشمنان اسلام تاکید کرد: دشمنان انقلاب و اسلام باید بدانند که ولی فقیه چشم و چراغ ملت ایران است و مردم ما هیچگاه از حمایت و پیروی از رهبر کبیر انقلاب دست برنداشته و همواره در مسیر ولایت فقیه گام بر می‌دارند اما باید بدانند این شایعات و دروغ‌پردازی‌ها در عزم و اراده راسخ ملت ما هیچ تاثیری نخواهد داشت.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/7/24:: 8:50 عصر     |     () نظر