سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سپارنده دانش نزد غیر اهل آن، مانند آویزنده گوهر و مروارید و طلا برگردن خوکان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

 

آن روی سکه روز قدس؛ روز رسوایی فتنه سبز

 

روز جهانی قدس را می‌توان یکی از برجسته ترین یادگارهای به جای مانده از آن رهبر فرزانه و آسمانی دانست که 30 سال پیش برگزاری آن را اعلام نمود. این روز که به روزجهانی مبارزه با صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی و آزادی قدس عزیز از دست اشغالگران مبدل گردیده, امروز دیگر به حرکتی جهانی در سراسر عالم مبدل گشته که خواب صهیونیسم جهانی را آشفته ساخته است.

روز قدس امسال با توجه به حوادث و شرایط سیاسی خاص ایجاد شده در کشور از ویژگی‌های خاص خود برخوردار بود. چندین روز مانده به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه رمضان کودتاگران سبزپوش که از هر فرصتی برای تدوام حیات رو به زوال خود بهره‌برداری می‌کنند، اعلام داشتند که در راهپیمایی سراسری روز قدس با همه توان شرکت خواهند کرد تا جمعیت میلیونی! خود را به رخ جبهه تقلب و استبداد!؟ بکشانند.

سایتها و وبلاگهای مرتبط با این جریان انحرافی در روزهایی که گذشت مملو بود از فراخوانهای مختلف برای به صحنه کشاندن همه مخالفین نظام به خیابانها و در این بین خبر حضور موسوی, کروبی و خاتمی نیز در صدر اخبار کودتاگران قرار داشت. کروبی گفته بود: «شما در روز قدس نیز بار دیگر قدرت مردم را خواهید دید و متوجه می‌شوید که مردم از چه فکر و اندیشه‌ای حمایت می‌کنند».

اما برخلاف پیش بینی این جریان، آنچه در روز قدس به وقوع پیوست, بساط معرکه کودتاگران سبزپوش را برای همیشه جمع نمود. درباره راهپیمایی روز قدس و رسوایی فتنه سبز توجه به چند نکته جالب توجه است:

1- روز قدس امسال نیز همچون همه راهپیمایی‌های سراسری در طول 3 دهه از عمر پر برکت نظام اسلامی به صحنه رفراندوم و حمایت همه جانبه ملت از انقلاب اسلامی و آرمانهای امام و رهبری مبدل گردید. امسال ملت همیشه در صحنه با احساس تکلیف بیشتر نسبت به سالهای گذشته با حضور حداکثری خود همه ادعای دشمنان انقلاب اسلامی - که مدعی بودند نظام اسلامی هواداران خود را از دست داده است – را باطل نمود. حضور دیروز ملت, تاکیدی بر حماسه 40 میلیونی ملت در روز 22 خرداد بود.

2- جمعه‌ای که گذشت، اولین فرصت بعد از انتخابات 22 خرداد بود که بطور همزمان در سراسر کشور شاهد حضور همه جانبه ملت در راهپیمایی بودیم. کودتاگران سبز که در حوادث بعد از انتخابات توانسته بودند با ایجاد بلوا پایتخت را برای روزهای متمادی به آشوب بکشانند، مدعی بودند که در سراسر کشور نیز از حمایت حداکثری برخوردارند, اما هیچگاه فرصت برای سنجش این ادعا فراهم نشده بود.

روز قدس فرصتی بود تا این جریان مدعی، هواداران خود را به صحنه آورد و با همین هدف تبلیغات زودهنگام و فراخوان هواداران برای به صحنه آمدن در روز قدس بطور گسترده ای آغاز شده بود. اما آنچه در روز جمعه تمامی ملت شریف ایران شاهد آن بودند, رسوایی این جریان نفاق و دروغ, بود. همه حاضرین صحنه در شهرهای مختلف ایران زمین دیدند که جمعیت به هم پیوسته ملت ایران که بر شعارهای حضرت امام(ره) مبنی بر نابودی اشغالگران قدس تاکید داشتند, مجالی برای حضور اندک سبزپوشان فتنه‌گر با شعارهای انحرافی خود نداده و آنچه در برابر چشمان حاضرین ثبت گردید، صفوف یکپارچه ملت انقلابی بود. منافقین و آشوبگران این بار نیز همچون گذشته با حضور همه جانبه ملت انقلابی به سوراخهای خود گریخته بودند.

3- در حوادث تلخ بعد از انتخابات 22 خرداد که فتنه سبز و سران کودتا آن را طراحی ‌نموده بودند، همه ملت شاهد بود که چطور اجتماعاتی محدود ولی آشوبگر، خیابانهای تهران را به صحنه ناآرامی و اغتشاش مبدل ساخت. بطور طبیعی در برابر اغتشاشگران، این نهادهای انتظامی و امنیتی هستند که صف آرایی نموده و در جهت ایجاد امنیت و آرامش به وظایف قانونی خود عمل می‌نمایند. این صحنه مواجه اغتشاشگران و نیروهای انتظامی, همواره به صحنه مظلوم نمایی جریان نفاق مبدل گردیده و رسانه‌های دروغ پراکن این جریان مدعی برخورد نظامیان با مردم! و هواداران این جریان بودند.

روز قدس اولین فرصت برای مقابله همه جانبه ملت در سراسر کشور با این جریان نفاق بود. صحنه ای که در یک سوی آن اغتشاشگران و منافقین قرار داشته و در دیگر سوی صفوف به همه پیوسته ملت. صحنه‌ای که خط نفاق هیچگاه جرات حضور در آن را نیافت و با حضور همه جانبه ملت به محاق رفت.

4- تجمع چند ده نفری اغتشاشگران که جرات حضور در صفوف ملت را نداشته و در حواشی منطقه راهپیمایی گردهم آمده بودند نیز قابل توجه است. به گفته شاهدان، برخی از این سبزپوشان که گویا فراموش کرده بودند در ماه رمضان قرار دارند, با باطریهای آب به راهپیمایی آمده بودند! شعارهای مطرح شده توسط هواداران سران کودتا که مدعی تداوم خط امام هستند نیز جالب است: "نه غزه, نه لبنان, فقط فلات ایران", همچنین تاکید بر شعار"مرگ بر روسیه"و "مرگ بر چین" به جای شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" از جمله این شعارهاست که ماهیت ضدانقلابی و نفاق گونه این جریان را به خوبی عیان می‌سازد. اینکه چطور مدعیان خط امام همچون موسوی و کروبی و خاتمی در چنین تجمعاتی حاضر گشته و این افراد را هواداران خود می‌خوانند و به آن افتخار هم می کنند, سوال بی پاسخی است که سران کودتا باید به آن پاسخ گویند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/6/31:: 8:16 عصر     |     () نظر