سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندکى که با آن بپایى به از بسیارى که از آن دلگیر آیى . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ‌اغتشاشات بعد از انتخابات جبهه حق علیه باطل را نمایان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذالنور پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه در مورد نحوه برخورد امام راحل با قلم به دستان فاسد کار را به جایی رسانده‌اند که تاج‌زاده می‌گوید « امام رحمت‌الله مستکبر و خود رای بود » و از این نوع گفتارها نسبت به امام راحل ابایی ندارند، اظهار داشت: در انتخابات دهم ریاست جمهوری مردم با مسائلی روبه‌رو شدند که در تاریخ انقلاب اسلامی نظیر آن به گونه‌های مختلف رخ داده بود‌، از فتنه منافقین که زمانی تفسیر انقلابی قرآن کریم را برای نسل جوان ارائه می‌کردند تا فتنه خلق مسلمان و کودتای نوژه و همه این فتنه‌ها در راستای نابودی نظام مقدس اسلامی به کار گرفته شده بود.

وی افزود: فتنه‌های اخیری هم که در کشور رخ داد، نمونه‌های تاریخی خوبی را نیز دارد، اما این آشوب‌ها روی دیگری نیز داشت و آن آمیختن حق با باطل بود و با القای تقلب در انتخابات سعی داشتند، به نحوی در برابر نظام صف‌آرایی کنند و در این راه تمام امکانات خود و دشمنان ملت ایران را به کار بستند و دست به هر حیله‌ای هم زدند تا نتیجه بگیرند.

ذالنوری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رادیوها و رسانه‌های بیگانه هم در این عرصه کمک و یاری‌رسان کسانی بودند که در انتخابات قصد ایجاد شبهه در بین مردم داشتند و نتیجه می‌شود که دوستان نزدیک ما هم راه و مسیر درست اهداف امام راحل را گم کرده‌اند و راه خود را به بیراهه کج کرده‌اند و کسانی که در این مسیر قرار می‌گیرند، تاریخ نشان داده است، جز تباهی و دشمنی با امت اسلام نتیجه دیگری عایدشان نمی‌شود.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با یادآوری خاطره تاریخی طلحه و زبیر تصریح کرد: خود امام خمینی رحمت‌الله علیه در جایی فرمودند « میزان و ملاک حال فعلی افراد است »، اگر همسر شهید مهدی باکری به طرفداری از کاندیدایی فریاد بلند می کند، چرا می‌گوید، همسر شهید مهدی باکری و چرا نمی‌گوید، همسر دوم علی یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات هستم و یا همسر شهید حمید باکری که همین ادعا را دارد، نمی‌گوید، اکنون زن یک معلم گیلانی هستم، چرا از اسم شهدا برای مقاصد خود سوءاستفاده می‌کنند.

وی گفت: همین زبیر که پیامبر(ص) در وصف وی گفته است، « سیف‌الاسلام » و در وصف طلحه فرمودند « طلحه‌الخیر» عاقبت آنها به کجا کشید، مگر عایشه که همسر پیامبر(ص) بود در برابر علی(ع) چه کرد، غیر از این بود که در برابر ولایت علی که ولایت پیامبر(ص) بود، شمشیر کشیدند، عاقبت این کج‌روی چه شد، مگر اکنون این جماعت شبیه طلحه، زبیر و عایشه نیستند و همین کارها را نمی‌کنند و قصد راه‌اندازی جمل را ندارند، آن هم به کمک بیگانگانی که 30 سال است، منتظر روزی هستند که انقلاب را از درون نابود کنند.

ذالنوری افزود: در مورد نحوه برخورد امام راحل با قلم به دستان فاسد کار را به جایی رسانده‌اند که تاج‌زاده می‌گوید « امام رحمت‌الله مستکبر و خود رای است » و از این نوع گفتارها نسبت به امام راحل ابایی ندارند و کار را به توهین به مقدسات کشانده‌اند، این سئوال برای من پیش می‌آید که تا دیروز رادیوهای بیگانه و اسرائیل سعی داشتند، عملیات‌های رزمندگان ما را در دنیا بایکوت خبری کنند، چه شده که دلسوز شده‌اند و هر روز با شما مصاحبه‌های اختصاصی دارند و برای مردم ما دل می‌سوزانند.

وی در پایان گفت: حضرت علی(ع) و فرزندان معصوم این امام جان خود را در راه ولایت از دست دادند و امام رحمه‌الله علیه نیز جان خود و فرزند خود را در این راه فدا کرد تا ولایت پایدار بماند و ما نیز در این راه گام برمی‌داریم.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده تقدیر به عمل آمد و حجت‌الاسلام دکتر علی عربپور به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان معرفی شد.

شایان ذکر است، حجت‌الاسلام عربپور قبل از این فرمانده تیپ رزمی - تبلیغی امام جعفر صادق(ع) قم بود و حجت‌الاسلام علیزاده روز گذشته به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر استان فارس معرفی شد.



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/5/1:: 8:42 عصر     |     () نظر