سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا ! از تو دانش سودمند و روزی فراخ می خواهم . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ در دعایش ـ]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ


آیت‌الله سیدعلی اکبر قریشی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، از استان آذربایجان غربی نامه‌ای سرگشاده به هاشمی رفسنجانی نوشت.

به گزارش ایسنا در این نامه آمده است:

حضرت آیت‌الله جناب آقای هاشمی رفسنجانی

سلام علیکم

این نامه دوم است که به محضرتان ارسال می‌شود. جناب آقای هاشمی، اینجانب سیدعلی اکبر قریشی حدود 27 سال (سه دوره و نیم) در مجلس خبرگان در حضور حضرتعالی بوده و همیشه شما را تایید کرده‌ام، به زحماتی که درباره انقلاب کشیده‌اید و مرارت‌هایی که دیده‌اید واقفم، شما از اول از ارکان انقلاب بوده و دارای فضایل و مناقب بی‌شمارید و چندین بار تا مرز شهادت رفته‌اید و شهید زنده‌اید، و مقام معظم رهبری درباره شما فرمودند: هیچ کس برای من مثل هاشمی نمی‌شود.

و یکی از " سه یاور خمینی " می‌باشید. کافی است عرض بکنم در فتنه حسنعلی منصور در عرض 24 ساعت ، 9 ساعت زیر ضربات شلاق بوده و چندین بار به حالت اغماء افتاده‌اید و اگر فضایل و گذشته درخشان شما را بگویم "مثنوی هفتاد من کاغذ است" ولی متاسفانه در انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری که موج مخالفت با انتخابات صحیح درگرفت و اغتشاشات خیابانی شروع گردید این موج دامن شما را نیز گرفت و مرتب بر وسعت آن افزوده گردید، می‌توانستید خود را کنار بکشید اما نکشیدید و این مایه اندوه و غم ماها شد.

آن‌گاه که مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز، آن دفاع جانانه را از شما کردند، من برای جنابعالی نامه نوشتم و در آن نامه عرض کردم اول استخاره کردم این آیه آمد: "یثبت الله الذین آمنوا فی الحیاه الدنیا..."

عین استخاره را برای شما نوشتم و گفتم جناب آقای هاشمی دفاع مقام معظم رهبری همه مشکلات را حل کرد کافی است که شما اولا از ایشان تشکر کنید و به مردم بگویید حساب من از فرزندم یا فرزندانم جداست، همانطور که آیت‌الله خزعلی کردند، متاسفانه به نامه‌ام عمل نشد.

از آن طرف، رادیو و تلویزیون خبر داد که این هفته نماز جمعه را آقای هاشمی خواهد خواند، من فکر کردم دیگر کار تمام است و جناب آقای هاشمی گذشته‌ها را اصلاح کرده و جبران مافات خواهد فرمود.

ولی متاسفانه کار به عکس شد، گذشته‌ها اصلاح نشد که هیچ، حتی بر آنها افزوده شد، شما مراجعه به قانون را مایه حل مشکلات معرفی کردید و بلافاصله خواستار آزادی زندانی‌ها شدید.

آیا منظورتان آن بود کسانی که مسجد سوزانده‌اند، کسانی که بنزین ریخته و ماشین‌ها را آتش زده‌اند، کسانی که با خود بمب حمل کرده و می‌خواستند میان مردم منفجر کنند که اطلاعات آنها را گرفت و کسانی که به قول شهردار تهران 40 میلیارد تومان خسارت زده‌اند و ... آزاد شوند و قانون درباره آن‌ها به کار گرفته نشود؟ دفاع شما از این اشخاص واقعا از عجائب است!

فرمودید در مملکت بحران هست، بحران کجا بود؟ آیت‌الله یزدی در جواب نامه سرگشاده شما فرمودند من در مملکت بحرانی نمی‌بینم، جناب آقای هاشمی این سخن شما فقط دشمنان خدا و رسول را شاد کرد و با آب و تاب به همه جا مخابره کردند که برای اولین بار یکی از ارشد مسوولان از وجود بحران خبر می‌دهد.

فرمودید احساسات عده‌ای جریحه‌دار شده باید ترمیم شود، این سخن نیز توجیه ندارد، شما یک آدم مقبول را که از نظر خدا و رسول اکرم مقبول باشد معرفی کنید که احساساتش جریحه‌دار شود. یقینا نمی‌توانید و اگر منظورتان احساسات آنهایی است که طبل ابطال را به صدا درآوردند و یا آنهایی که محارب با خدا و رسول و مصداق "و یسعون فی الارض فسادا" اند بگذار هزار بار احساسات آنها جریحه‌دار شود. در خاتمه من از خداوند مقلب‌القلوب خواستارم به شما آن توفیق را عطا فرماید آن همه سوابق درخشان را به "ثمن بخس" نفروشید.

والسلام علیکم

برادر شما سیدعلی اکبر قریشی



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/4/31:: 12:58 عصر     |     () نظر