سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جبرئیل همراه هفتاد هزار فرشته پس از نمازظهر نزدم آمد و گفت : . . . ای محمّد ! هرکس با جماعت بودن را دوست داشته باشد، خداوند و همه فرشتگان دوستش خواهند داشت . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

سایت های حامی هاشمی رفسنجانی به منظور آماده کردن جو روانی برای کاندیداتوری ایشان در انتخابات 92 علاوه بر مظلوم نمایی شروع به سیاه نمایی اوضاع کشور نیز می نمایند.

این جملات به حدی در این سایت ها تولید می شود که آدم فکر میکند با یک سایت ضد انقلاب روبرو شده است. به جملات زیر که توسط جناب هاشمی گفته شده دقت فرمایید:

مردم بازی دروغگویان را فهمیده اند.

فریبکاری‌ها موقت است ؛ آمار دروغ،ادعای دروغ،پول بی خود مصرف کردن که مردم می‌فهمند یک بازی است و بیت‌المال را به غارت بردن برای خرید چند رای و امثال این چیزها دیگر در مردم جواب نمی‌دهد حتی اگر مردم نیاز داشته باشند این پول را می‌گیرند ولی لعنت‌شان هم می‌کنند

تمام دلسوزان ناراضیند/این وضع قابل دوام نیست .

 امروز با وجود تمام مشکلات،ناامید نمی شویم همه باید صبورانه منتظر باشیم تا شرایط بهتری فراهم شود.

خدشه بر معیشت مردم مقدمه ظهور نیست.

اساس کار ما اسلام است عده ای سعی می کنند امام زمان (عج) را فرآتر از قرآن و اسلام قرار دهند گویی دین جدیدی در راه است.

"شیاطین انقلابی نما از نگاه هاشمی ". منحرفان بی ریشه رسوا می شوند.

 منحرفان تمام تلاش خود را به کار برده اند تا  دو قشر توانمند و کار آمد مدیران و کارگزاران و نیز روحانیت و علما را به هر نحو ممکن از صحنه خارج کنند و نتیجه اقداماتشان محجوریت و مظلومیت کنونی مدیران با تجربه کشور و علمای دلسوز نظام و انقلاب است.

حال نوشته های فوق را مقایسه نمایید با صحبت های مقام معظم رهبری در مورد رییس جمهور و دولت ایشان:

شهریور 91 مقام معظم رهبری: خوشبختانه کشور در حال پیشرفت است - با قطع نظر از آمارهائى که خود ما میدهیم - رصدکنندگان جهانى هم همین را میگویند؛ آنها هم تصدیق میکنند که کشور از جهات مختلف در حال پیشرفت است. البته بعضى‌‌ها توهّماتى میکنند، که توهّمات درستى نیست؛ ناشى از ارزیابى درستى نیست.

شهریور 91 مقام معظم رهبری: در جمع‌‌بندى نقاط قوّت و نقاط ضعف، وقتى ما نگاه میکنیم، ترجیح را به نقاط قوّت میدهیم؛ لیکن این معنایش این نیست که ما ضعفها را نباید برطرف کنیم. خب، در طول این چند سال در کشور کارهاى وسیع عمرانى انجام گرفته؛ بخصوص در مناطق دوردست، در بخشهاى مختلف؛ اینها واقعاً کارهاى مهمى است؛ این یک رویکرد بسیار مهمى در حرکت دولت است. از این قضیه بگیرید، تا پیشرفتهاى چشمگیرى که در زمینه‌‌ى علم و فناورى به وجود آمده. این پیشرفتهائى که در این چند سال در زمینه‌‌ى علم و فناورى صورت گرفته، خیلى قابل توجه است.

شهریور 91 مقام معظم رهبری: در این سالهائى که دولت نهم و دولت دهم بر سر کار بودند تا امروز، گفتمان انقلاب و ارزشهاى‌‌انقلاب و چیزهائى که امام به آن توصیه میکردند و ما آنها را از انقلاب آموختیم، خوشبختانه کاملاً برجسته شده: مسئله‌‌ى ساده‌‌زیستى مسئولان، استکبارستیزى، افتخار به انقلابیگرى. یک دوره‌‌اى بر ما گذشت که اسم انقلاب و انقلابیگرى و اینها به انزوا افتاده بود؛ سعى میکردند به عنوان یک ارزش منفى یا ضد ارزش، از این چیزها یاد کنند؛ مقاله مینوشتند، حرف میزدند، گفته میشد. امروز خوشبختانه اینجور نیست، درست بعکس است؛ گرایش عمومى مردم و مسئولان کشور به حرکت انقلابى، جهتگیرى انقلابى، ارزشهاى انقلابى و مبانى انقلاب است. این را توجه داشته باشید که یکى از عوامل گرایش مردم به دولت، همینهاست؛ یعنى مردم به این ارزشها اهمیت میدهند. مسئله‌‌ى دعوت به عدالت، مسئله‌‌ى ساده‌‌زیستى، دور بودن مسئولان از تجمل؛ اینها خیلى چیزهاى مهمى است.

شهریور 91 مقام معظم رهبری: هیچ لزومى ندارد که کسانى که دستى به میکروفن و به منبر و به اینها دارند، بنا کنند ضعفها را شمارش کردن؛ چون بیان ضعفها در فضاى عمومى، مشکلى را حل نمیکند. اگر ضعفى وجود دارد، باید به خود آن کسى که داراى ضعف است، این را گفت

شهریور 91 مقام معظم رهبری: دولت نهم و دولت دهم شناخته شده به پرکارى، پشتکار و خسته نشدن

خرداد 88 مقام معظم رهبری:رئیس جمهور مملکت را که مورد اعتماد مردم است، به دروغ‏گوئى متهم کردند!

خرداد 88 مقام معظم رهبری: رئیس جمهور را خرافاتى، رمال، از این نسبت هاى خجالت آور دادند؛ اخلاق و قانون و انصاف را زیر پا گذاشتند.

این تنها نمونه ای است از دورخیز جناب هاشمی و دوستانشان برای رسیدن به قدرت. ؟ آیا صلاح است آقای هاشمی این چنین براساس راهبرد منافقین و مخالفین گام بردارد؟

مظلوم نمایی + سیاه نمایی + ؟ +؟+ .... = پیروزی در انتخابات 92

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 91/8/9:: 1:23 عصر     |     () نظر