سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر دوست داری که خداوند دوستت بدارد، به دنیا بی علاقه باش و اگر دوست داری مردم دوستت بدارند، هرگاه از مال دنیا چیزی به دستت افتاد، آن را به سوی آنان بیفکن [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
نامه سرگشاده دانشجویان به هاشمی رفسنجانی

 

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با صدور نامه سرگشاده ای خطاب به هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: با حمایت از رسیدگی به پرونده پسر خود در مراجع ذی ربط، بخش کوچکی از اعتماد از دست رفته مردم به خود را باز یابید.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، متن کامل بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران خطاب به هاشمی رفسنجانی در خصوص حمایت از رسیدگی به پرونده پسر خود در مراجع ذی ربط به شرح ذیل است:
 
«بنام خدا
«من خیالم از ادامه انقلاب اسلامی راحت است، اما چیزی که من را نگران می کند این است که بعضی از روحانیون زندگی طلبگی خود را رها کنند و به اشرافی گری و رفاه طلبی روی بیاورند که در این صورت ممکن است اعتماد عده ای از مردم به روحانیت و به تبع آن از انقلاب اسلامی سلب شود.» (بخشی از بیانات امام خمینی(ره) در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری در تاریخ 28/4/1362)
 
جناب آقای اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی
 
به رسم ادب واحترام و اخلاق سلام علیکم
 
ما دانشجویان به عنوان افرادی غیر وابسته به گروه ها، احزاب سیاسی و جناح های دروغین موجود در جامعه، برحسب وظیفه شرعی و انقلابی و سیاسی خود مبنی بر لزوم امر به معروف و نهی از منکر و به دنبال اتهامات سیاسی- اقتصادی ای چندین ساله و بی پاسخ مانده ای که به شما و خانواده شما علی الخصوص دو فرزند دلبندتان وارد می باشد و به خاطر دایره تبعیضی که دور خاندان شما کشیده شده است و به خاطر نوع زندگی  خود و اطرافیانتان که برخلاف زندگی طلبگی است، چه برسد به زندگی یک مسئول بلند پایه  نظام و به خاطر اظهارات تاسف برانگیز و دنیا طلبانه شما در مورد رابطه با آمریکا برخود واجب دانستیم چنین نامه ای را به شما بنویسیم تا شاید در این دنیا و قبل از فرا رسیدن مرگ که قطع کننده شهوت ها و از بین برنده آرزوها است، در شما تحولی ایجاد شود تا با پذیرش اشتباهات خود در این مدت 22 ساله اخیر و جبران آنها، سرنوشتی جز سرنوشت مرحوم منتظری را که مورد غضب امام امت قرار گرفت، برای خود رقم بزنید.
 
آقای هاشمی، آیا اگر حتی یک نفر از نزدیکان درجه سه شما هم در هواپیمیایی که توسط نیروی دریایی ارتش آمریکا، بدون هیچ دلیلی و تنها به خاطر ایرانی بودن مورد اصابت قرار می گرفت و جان خود را از دست می داد، باز هم به خود اجازه می دادید که از رابطه با آمریکا سخن به میان آورید؟ آمریکایی که نه تنها به خاطر انجام این رذالت معذرت خواهی نکرد، بلکه از این کار حمایت هم  کرد! ذکر همین یک نکته از هزاران در مورد اعمال خبیثانه آمریکا کافی است تا هر فردی با ماهیت این استکبار کثیف آشنا شود. حال شما چگونه به خود اجازه می دهید که در این روزها که هژمونی آمریکا روبه افول است از برقراری رابطه با آمریکا دم بزنید؟ شما واقعا خود را یار و مرید امام(ره) می دانید؟ شاید این جمله حضرت امام را که می فرمایند: «آنهایی که خواب آمریکا را می بینند خدا بیدارشان کند» را فراموش کرده اید؟! یا شاید هم فکر می کنید که اینها شعارهایی است که دورانشان گذشته است؟! شاید در این روزها تب داشته اید و یا دچار کم خوابی شده اید!
 
آقای هاشمی، چرا در حالی که همه حتی آمریکا به این نکته اذعان دارند که انقلابیون کشورهای منطقه در پی اسلام هستند و برای حاکم شدن و جاری شدن احکام اسلام در کشورشان قیام کرده اند، شما اصرار دارید که از این بیداری اسلامی، با عنوان بهار عربی یاد کنید؟ کلمه ای که بر حسب اتفاق سران کشورهای غربی هم بر روی آن تکیه می کنند و به آن اصرار می ورزند! 
 
آقای هاشمی، زمانی که پرونده ی رسوایی مالی شرکت توتال فرانسه مطرح شد و در دادگاه ثابت شد که مقدار چند میلیون یورو در حدود ده سال پیش (که در آن زمان حتی تصور آن هم در خیلی از ذهنها نمی گنجید) به منظور پول شویی و از بین بردن رد حضور فرزندتان در این پرونده، به حساب یکی از کارمندان مهدی هاشمی رفسنجانی ریخته شده بود، اگر شما حکم محکومیت فرزند دلبند خود را تایید می کردید و وی را از مسئولیت ها و فعالیت های سیاسی منع می نمودید، دیگر این اتفاق می افتاد که وی در چهار و همچنین هشت سال بعد، در جریان دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز کشور، دست به تخریب نظام و سپاه و بسیج و دولت بزند و به گونه ای علیه امنیت ملی کشور اقدام کند و پس از آن هم به خارج از کشور بگریزد؟
 
آقای هاشمی، هنوز هم دیر نشده است، شما می توانید  به جای حمایت های بی دلیل از فرزندتان، با حمایت از رسیدگی به پرونده پسر خود در مراجع ذی ربط وعدم دخالت درروند اجرایی آین پرونده، بخش کوچکی از اعتماد از دست رفته مردم به خود را باز یابید.
 
آقای هاشمی راستی شما علت حکم خنده دار دخترتان فائزه هاشمی را می دانید؟ علت این است که عده ای از افراد ذی ربط  به جای ترس از خدا و آخرت، از شما و از دست دادن جایگاه و پستشان می ترسند!
 
شما می توانید با اعلام اینکه حاضرید حکم واقعی در خصوص دخترتان صادر و اجرا شود، اعتماد از دست رفته مردم به خود را که خواسته یا ناخواسته عنوان مسئول بودن نظام را به یدک می کشید، برگردانید.
 
آقای هاشمی به راستی شما اگر همه ثروت خود و فرزندانتان را از راه حقوق شرعی و قانونی و در پی انجام مسئولیت در جمهوری اسلامی بدست آورده اید - که اگر این طور باشد جای بسی تعجب دارد که چرا بسیاری از مسئولین نظام بر خلاف شما و دوستانتان، از چنین ثروتی برخوردار نیستند!؟ - آیا درست است که این چنین اشراف گونه زندگی کنید ؟! پیامبر(ص)،امام علی (ع)، ائمه(علیهمان السلام، امام خمینی(ره) و امام خامنه ای (مد ظله العالی) این گونه زندگی  می کردند و می کنند؟! 
 
آیا با این سبک زندگی می توانید درد مردم مستضعف نقاط محروم کشور و یا حتی جنوب همین شهری که شما در شمال آن زندگی می کنید را درک کنید؟! آیا تا به حال نهج البلاغه خوانده اید و به این نکته پی برده اید که این دنیا شرش زیاد است و خیرش کم؟ اگرخوانده اید و عمل نمی کنید که وای بر شما و اگر خوانده اید و فراموش کرده اید بد نیست که به خودتان یاد آوری کنید.
 
و العاقبه للمتقین»

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 91/3/17:: 11:48 صبح     |     () نظر