سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای منتهای آرزو ! آیا مرا به آتش می سوزانی ؟ پس امیدم چه می شود ؟ پس آن گاه دوستی ام چه می شود ؟ [امام سجّاد علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
انتقاد مجدد احمدی‌نژاد از آنچه که هجمه به پاک‌ترین فرزندان ملت می‌خواند/ سکوت می‌کنم

 

رییس جمهوراظهارداشت: اینجا ایران است، جایی که چشم همه مستضعفین، مظلومان،‌ آزادی خواهان و عدالت طلبان به آن است و دولت برای آنکه وجهه ایران اسلامی در دنیا تخریب نشود، در مقابل همه هجمه ها سکوت می کند و کار و تلاش برای ساختن کشور را به پاسخگویی به فضاسازی‌ها و تبلیغات ترجیح می دهد.

دکتر محمود احمدی‌نژاد ظهرسه شنبه در اجلاس سراسری استانداران در محل وزارت کشور با بیان این‌که امروز به هر کجای کشور و به هر حوزه ای که بروید، شاهد فعالیت و تلاش گسترده برای سازندگی کشور خواهید بود، گفت: کارهایی را که در این دولت برای سازندگی کشور انجام شده است، در هر حوزه‌ای با گذشته مقایسه کنید، افتخار آفرین است.

رییس جمهور به وجود فضای نشاط و امید در کشور اشاره کرد و افزود: امروز امیدواری به کار و تلاش در کشور بی نظیر است و انگیزه قابل توجهی برای سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی بوجود آمده و یک جهت واحد برای سازندگی کشور ایجاد شده است که بی شک این یک موهبت الهی است.

احمدی نژاد با تاکید بر لزوم قدردانستن لحظات و ثانیه‌های فرصت خدمتگزاری اظهارداشت: شیاطین به دنبال ضایع کردن فرصت‌ها هستند، لذا باید همه به این نکته واقف باشند که استفاده مناسب از فرصت‌هاست که کشور را می سازد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، احمدی نژاد کشور را نیازمند کار عالمانه، پیگیر و صادقانه عنوان کرد و ادامه داد: هر کاری که در فضایی غیر الهی انجام شود، چیزی جز وهم و خیال نیست و ارزشی ندارد؛ دستاوردهای بزرگ و حقیقی جز از مسیر کار سخت به دست نمی آیند.

رییس جمهور خاطرنشان کرد:‌ جمهوری اسلامی برپا شد تا حکومت اسلام، عدالت، پاکی، صداقت و ایستادگی بر حق، اصول و ارزشهای الهی و انسانی برپا شود، نه بده بستان ها و لاپوشانی هایی که برخی اصرار دارند به کشور تحمیل کنند. در حکومت اسلام ارزش آبروی یک مومن بالاتر از ارزش خانه خدا است و شاید بتوان با غوغاسالاری دولت را متهم کرد، اما یقیناً حساب و کتاب الهی و روز قیامت با آنچه در دنیا وجود دارد متفاوت است.

احمدی نژاد گفت: اگر کار برای خدا باشد یقیناً شکست در آن راهی ندارد؛ چرا که ذات این نوع کار پیروزی است و حضرت امام خمینی (ره) آمد تا این درس را بدهد و حکومت ولایت هم معنایش همین است که همه باید برای خدا کار کنند.

رییس جمهور با اشاره به برخی فضاسازی ها علیه دولت اظهار داشت: بنده از ابتدا هم اعلام کردم برای این قدم در میدان گذاشته ام که حلقه های بسته مدیریتی را بشکنم و آرمان های فراموش شده ای را که بعضاً در داخل و خارج کشور به تمسخر گرفته می شد، احیا کنم و از ابتدا هم معتقد بودم که تنها مشکل کشور انحراف از ارزش ها و اصول انقلاب است و طبیعی است که این حرف ها مخالف دارد و مخالفان هر چه در توان داشته باشند، برای از میدان خارج کردن ما عملیاتی خواهند کرد.

احمدی نژاد تصریح کرد: کسانی در مقابل ما صف کشیده و ما را به انحراف متهم می کنند که بسیاری از مشکلات کشور ناشی از مدیریت آنها بر جامعه است و حالا ما را به انواع و اقسام تهمت ها متهم می کنند.

رییس جمهور با اشاره به سیل اتهام ها علیه دولت و اعضای آن خاطرنشان کرد: من به دنبال دفاع از کسی نیستم، و سکوت را برای منافع کشور ترجیح می دهم، اما معتقدم خدا از بندگان خود دفاع خواهد کرد و هجمه هایی را که فراتر از نقد، ظلم به دولت و پاکترین فرزندان ملت است، بی پاسخ نخواهد گذاشت.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 90/7/12:: 9:5 عصر     |     () نظر