سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روز قیامت، نخستین کسانی که بر حوض [کوثر] وارد می شوند، دوستان در راه خداوند ـ عزّوجلّ ـ هستند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

نایب رئیس مجلس که برای فعالیت انتخاباتی به گرگان رفته بود، باز هم در قبال پرسش‌های صریح منتشر شده از سوی حمید رسایی که بازتاب زیادی نیز در رسانه‌ها داشت، سکوت کرد و ترجیح داد بخش عمده اظهاراتش را به جریان انحرافی و ویژه‌نامه روزنامه ایران اختصاص دهد.

به گزارش فارس، محمدرضا باهنر عصر پنج‌شنبه در نشست صمیمی با اصولگرایان استان گلستان با بیان اینکه وزیر فرهنگ ارشاد در خصوص ویژه‌نامه خاتون ‌در فرودگاه به من گفت زورم نمی‌رسد جلو آنها را بگیرم، اظهار داشت: حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد به من گفت مقامات بالا می‌گویند تو چه کار به این کارا دارید.

وی تصریح کرد: البته چنین پاسخی از سوی یک وزیر جمهوری اسلامی زیبنده نیست و این پاسخ را پاسخ قانونی نمی‌دانیم اما به صورت درد دل به من گفت از من کاری بر‌نمی‌آید و مقامات بالا اصرار دارند که یک حرف جدید زده شود بد نیست ببینیم چی‌ می‌شود.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به سئوال انتظارت مردم از رئیس جمهور در مورد جریان انحرافی گفت: حزب‌الله و نیروهای اصولگرا توقع دارند شخص رئیس جمهور از جریان انحرافی حمایت نکند.

باهنر افزود: البته حضور رحیم‌مشایی در رسانه‌ها کمرنگ شده است اما اختیار وی در نهاد رئیس جمهور تا آنجا که شنیدیم کم نشده است.

وی در پاسخ به نحو ساماندهی اصولگرایان در استان‌ها خاطرنشان کرد: گروه 8+7 هم‌اکنون در حال فعالیت ‌است و ستاد‌های استانی جامعه اسلامی مهندسین از بعد از ماه مبارک رمضان فعال خواهد شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما به دنبال این نیستیم که گروه 8+7 را در استان‌ها داشته باشیم بلکه به دنبال این هستیم که با پنج نفر از نیروهای صاحب‌نفوذ، معتمد و اصولگرا به تفاهم برسیم و اینها ستادهای انتخاباتی و راهبردی استانی را فعال کنند.

باهنر اضافه کرد: البته این نظر شخصی من و دو سه نفر از دوستان است که باید بحث کنیم و به جمع‌بندی برسیم.

وی تصریح کرد: اگر به دنبال 8+7 در استان‌ها باشیم هم وقت را از دست می‌دهیم و هم معلوم نیست جواب دهد.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به این سئوال که برخی از نمایندگان از هم‌اکنون در حال توزیع پول برای جلب آرا هستند و آیا مجلس این مبالغ را در اختیار نمایندگان قرار می‌دهد، گفت: توزیع پول برای جلب آرا جرم و خلاف قانون است و به منزله خرید و فروش آرا محسوب می‌شود.

باهنر افزود: شورای نگهبان برای این منظور پرونده تشکیل می‌دهد و اینکه مجلس این پول‌ها را در اختیار نمایندگان قرار می‌دهد درست نیست مجلس چنین پول‌هایی ندارد که در اختیار نمایندگان قرار دهد.

وی اظهار داشت: اگر مجلس پولی در اختیار نمایندگان قرار دهد برای توزیع بین مردم و خرید رای نیست، عدد و مبالغی که در مجلس رد و بدل می‌شود به اندازه یک کبریت کنار اجاق بخشداری هم نمی‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کل بودجه مجلس از یک فرمانداری کمتر است لازم هم نیست چرا که مجلس که کار اجرایی نداره اما این خطر یک از خطرهایی جدی است که متاسفانه در هر دوره هم می‌بینیم نقش پول در نتیجه آرا مردم پررنگ‌تر می‌شود.

بابایی افزود: یکی از شگردهای جریان انحرافی همین استفاده از نقش پول بوده است که اگر امکان داشته باشد تلاش دارند در دوره آینده 50 نماینده 2 میلیاردی به مجلس بفرستند.

وی ادامه داد: هیئت‌های نظارت، دولت در راس آن، فرمانداری‌ها و ستادهای انتخابات باید مراقب این گونه تخلفات باشند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دو سه مورد برخورد خشن و قطعی با کسانی که رای خرید و فروش می‌کنند بشود فکر می‌کند جلوی این کار گرفته شود.

باهنر در مورد سی‌دی ظهور نزدیک است، گفت: این سی‌دی بسیار بی‌ربط و انحرافی بوده که خیلی اظهارنظر هم در این مورد انجام شده است و متاسفانه اینها از تولیدات جریان انحرافی بوده و هم‌اکنون هم همین تفکرات در قالب ویژه خاتون ادامه داد.

وی تصریح کرد: شنیده‌ام شماره‌های بعدی ویژه‌نامه خاتون مربوط به روزنامه ایران هم آماده کردند که از کمیسیون فرهنگی مجلس می‌خواهم این مسئله را پیگیر کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ویژه‌نامه‌ای در مورد موسیقی برای شماره آینده روزنامه ایران آماده کردند و حتی مصاحبه‌های آن را تهیه کردند همان داستانی که آقایان گفته بودند آنهایی که موسیقی نمی‌دادند موسیقی نمی‌فهمند دوباره می‌خواهند از این بازی‌ها در آورند.

باهنر افزود: جریان انحرافی به دنبال این است که پنج شش شماره ویژه‌نامه خاتون در مورد موسیقی، قیام‌های منطقه، ارتباط با آمریکا و ... در آینده به چاپ برساند که باید مراقب بود.

وی در مورد جذب نیرو در جامعه مهندسین‌ گفت: ما در کنگره مصوب کردیم که تا پایان امسال باید تعداد اعضا جامعه مهندسین حداقل دو برابر افزایش پیدا کند که این ان‌شالله دوستان همت کنند که میزان به معنا حداقل است و سقف آن به هر اندازه‌ای که مراجعه می‌کنند جذب خواهد شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به آسیب‌های اصوگرایی در انتخابات مجلس نهم گفت: مهم‌ترین این آسیب توقع خود بزرگ‌بینی است که اگر شاخه‌های اصولگرایی بخواهند خودشان را بزرگ ببینند مشکل به وجود خواهد آمد.

باهنر در مورد معرفی سران فتنه 88 گفت: رسوایی سران فتنه هم‌اکنون برای همگان نمایان شده است.

وی اظهار داشت: البته اختلاف نظرهایی وجود دارد برخی سران فتنه را خیلی سر می‌دانند، اما ما دو سر بیشتر نمی‌ببینیم آن هم کروبی و موسوی هستند که خدا ان‌شالله از سر تقصیرشان بگذرد و توبه کنند که خیلی به خودشان، انقلاب و نسل جوان ظلم کردند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 90/6/4:: 1:25 عصر     |     () نظر