سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، دوست دارد که بنده اش درباره گناه بزرگ از او [بخشش] بخواهد، و بنده ای را که گناه کوچک راسبُک شمارد، دشمن می دارد . [امام صادق علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
برنامه جریان فتنه برای حضور خاتمی در مراسم ارتحال امام

 

جریان فتنه برای حضور خاتمی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در مرقد مطهر و نکاتی که برای طرح در سخنرانی سید حسن خمینی مناسب است، برنامه‌ریزی می‌کند.

به گزارش رجانیوز، در مراسم روز ارتحال، سید حسن خمینی به‌عنوان نوه رهبر کبیر انقلاب اسلامی و تولیت مرقد مطهر همراه با رهبر معظم انقلاب وارد جایگاه می‌شود و در حضور ایشان، سخنرانی کوتاهی می‌کند و سپس حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیانات خود را ایراد می‌کنند.

با این حال، جریان فتنه در صدد است محورهایی را برای طرح در سخنرانی سید حسن خمینی از طریق واسطه‌ها به وی پیشنهاد دهد و با تحریک او بر این اساس که سال گذشته نتوانست اظهارات خود را به‌طور کامل بیان کند، در سخنرانی امسال موارد باقی مانده از سال قبل را نیز بگنجاند.

جریان فتنه همچنین درصدد تدارک حضور محمد خاتمی در مراسم امسال است و تلاش می‌کند که حضور وی در جایگاه اختصاصی به‌دور از چشم مردم باشد. همچنین این جریان قصد دارد خاتمی به‌نوعی با رهبر انقلاب مواجه شود و در صورت امکان برخی درخواست‌های خود را نیز از ایشان مطرح کند.

خاتمی به‌تازگی در اظهاراتی که با انگیزه تست واکنش‌ها و پالس دادن در جهت آمادگی برای امتیاز دادن به‌منظور بازگشت به قدرت و امکان حضور در انتخابات مجلس بود، اعلام کرد که هر دو طرف در قضایای سال 88 از یکدیگر بگذرند و اگر ظلمی به نظام و رهبری شده است، عفو کنند و اگر ظلمی به مردم شده است، آن‌ها نیز بگذرند.

دوگانه جعلی "رهبری و نظام" – "مردم" در حالی به‌طور کلی از سوی خاتمی بیان شد که وی با تصور نقش حکمیت برای خود پروژه عطش جریان فتنه برای بازگشت به قدرت به هر قیمت ممکن را لو داد و به‌طور تلویحی اعلام کرد که بر خلاف شعارهای رادیکال این جریان، حاضر به بده‌بستان برای جلوگیری از شرایطی است که این طیف به‌طور کامل از صحنه سیاسی کشور حذف و به جریان ضدانقلاب تبدیل شوند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 90/3/14:: 2:31 عصر     |     () نظر