سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزى دو گونه است : آن که بجوید و آن که بجویندش ، پس آن که دنیا را جوید مرگ در پى او پوید تا از دنیایش برون راند و آن که آخرت را خواهد دنیا او را جوید تا روزى‏اش را به کمال بدو رساند . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

در حالی که طی روزهای گذشته رسانه‌های وابسته به جریان ضد انقلاب و رژیم صهیونیستی در پی دعوت سران فتنه از حامیانشان برای اغتشاش در روز 25 بهمن تبلیغات گسترده‌ای را ترتیب داده بودند، روز گذشته و پس از ناامیدی عوامل فتنه جریان فتنه از حضور حامیانشان، سایت اینترنتی وابسته به رئیس مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام در خبری جعلی کوشید تا این موج مرده را احیا کند.
در همین راستا سایت «آفتاب نیوز» که از آن به عنوان رسانه نزدیک به حسن روحانی یاد می‌شود در خبری جعلی مدعی صدور مجوز وزارت کشور برای راهپیمایی جریان فتنه شد!
این سایت اگرچه دقایقی بعد این خبر را از خروجی خود خارج کرد اما با این حال رسانه‌های ضد انقلاب با استناد به این خبر، به تلاش خود برای آوردن جریان فتنه به خیابان‌ها رنگ و بوی جدی‌تری دادند.
گفتنی است این سایت اینترنتی در جریان حوادث پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری فیلتر شده بود.
همچنین همزمان با 25 بهمن، سایت شخصی اکبر هاشمی رفسنجانی نیز در اقدامی سوال برانگیز به بازنشر خطبه‌های 26 تیر وی در نماز جمعه سال گذشته تهران پرداخت.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/11/26:: 1:56 عصر     |     () نظر