سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخاوت بى خواستن بخشیدن است ، و آنچه به خواهش بخشند یا از شرم است و یا از بیم سخن زشت شنیدن . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

دشمن دوست نما را نشناسیم ز دوست       ریسمان در دل شمع است ولی دشمن اوست

 

ملت قهرمان ایران با عمل به وصیت نامه الهی اماممان خمینی بت شکن باید سران فتنه را به جزای اعمال نابخشودنی آنها برساند چون در دستگاه قضائی با مصامحه و سیاسی کاری مانع اجرای عدالت می شود. چطور میشود که یک خائن فراری از طریق وکیل خود علیه یک دلسوز اسلام و ملت شکایت می کند و دستگاه قضائی در اسرع وقت به آن رسیدگی کرده و حکم صادر می نماید ولی درخواست میلیونها انسان آزادهرا نادیده می گیرد. ملت قهرمان طبق وصیت نامه امام هرگاه که دیدید دستگاه های دولتی به وظایف خود به درستی عمل نمی کنند باید جوانان ملت راسا خود اقدام نمایند و عدالت را برقرار نمایند.

ما جوانان تا آخرین قطره خون خود از ولایت امر مسلمین دفاع نموده و خواهان برخورد قاطع با اخلالگران هستیم.

جوانان غیور تهران شما باید چشم و گوش ولی امر باشید و هرگونه تعرض به اسلام و انقلاب را در نطفه خفه نمایید، چرا که اینان می خواهند شیرینی سالگرد پیروزی شیرین انقلاب اسلامی و پیروزی مصر را در کام انسانهای آزاده ی مسلمان تلخ نمایند. آنان جیره خوارانی هستند که دستورات موساد و سیا  را اجرا نموده و افکار عمومی را از تحولات مصر و کشورهای مسلمان را به انحراف بکشانند تا با این کار خوراک تبلیغاتی غرب و جنایتکاران را فراهم نمایند.

لله اگر تمام زندگیمان را از دست بدهیم خوشحالتر از آن می شویم که ببینیم افرادی معلوم الحال و خائن به اسلام وایران در پایتخت حکومت جهانی مهدی موعود جنایاتی را انجام بدهند، تا غرب جنایتکار را خوشحال نمایند...

 

رهبر شده سرمشق همه ملت دنیا      تف بر غیرت آن شیخ لعین خاتمی و میریزیدها


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/11/26:: 1:44 عصر     |     () نظر