سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادرانت، کسی است که تو را به باطل، خشنود سازد . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

در پی جدی شدن تصمیم محتار ثقفی برای انتقام از قاتلین و دشمنان امام حسین(ع) و یاران باوفایش، جریان مافیای زر و زور و تزویر که بیش از این حماسه ? دی باعث گرایش بیش از پیش انها به سمت پزشک اعصاب و قلب و مصرف داروهای ضد افسردگی شده بود، این بار نیز از ترس الگو گیری مردم بصیر ایران از قیام مختار و بازسازی جریانات فعال در کوفه با جریانات فعال در فضای سیاسی ایران، بازهم به میدان آمده و حملات شدیدی را علیه مختار بکار بستند.

این جماعت کوته بین قدرت طلب به حدی از قیام مختار به ترس و هراس افتاده که به صداوسیما فشار آورده هرچه سریعتر مانع از پخش ادامه این سریال ضد وحدت ملی!! شوند تا جامعه به آرامش برگردد. آنها همچنین اعلام کردند که صداوسیما اقدام به پخش برنامه کودکان و کارتون کند!.

این جماعت که همواره تداوم بساط ریاکاری خود را در فقر اطلاعاتی و بصیرتی توده های ملت می دانند و با بسط رسانه ای خود در صدد تحمیق توده ها هستند، از سال 84 بدیسنو با خیزش ملی برخاسته از اراده ملت روبه روشده اند که با هیچ قرآن سر نیزه کردنی از جمله: افتخارات جبهه جنگی خود، یار امام بودن، شکنجه ها و مبارزات انقلابی، وابستگی به بیت امام و... نتوانسته اند ملت را فریب دهند و این بار ملت به جنگ نمادهایی رفته بود که شاخصه های اصیل را به حاشیه برده بود.

ملت از حاشیه به متن آمدند و خواص کوفی مسلک به حاشیه. رسانه های حامی جریان کوفی مسلک به هر بهانه ای انقلابی مسلکی را به مسلخ توهین و نقد می برد تا انقلاب نیز سرعت خود را با سرعت خواص بریده  وخسته تنظیم کند. سفرهای استانی را نقد می کند تا تمرکزگرایی نقد نشود. انقلاب دیپلماتیک دولت را نقد می کند تا ضعف مواضع دوران زعامت دوم خرداد نقد نشود. به هر روحانی و طلبه ای به عنوان مرجع دلسوز لقب می دهد تا توهینهای شدید دروان دوم خرداد به مراجع و مرجعیت فراموش نشود.

مطلب مرتبط: ندامتنامه یک مفسد اقتصادی+ سند واقعی

شبیه سازی دوران قیام مختار و وضعیت سیاسی کوفه با دوران فعلی  و رفتار برخی جریانات و افراد سیاسی، زنگ خطری برای جریان افسرده سیاسی می باشد که به رغم پروپاگاندای پرخرج خود تا کنون نتوانسته اند اراده ملت را تغییر دهند و حاصل شکست در مقابل اراده ملت را در فرار بیش از پیش این جماعت به دامان پر مهر  مادر اصلاحات یعنی ملکه انگلستان شاهد می باشیم. جالب اینکه ما به اندازه یک کابینه از افراد دوران اصلاحات در انگلستان داریم. یعنی دولت سایه در انگلستان:

هرکسی کو دور ماند از اصل خویش    بازجوید روزگار وصل خویش( بازگشت سران دوم خرداد به انگلستان).

اینک نیز مختار و مختارها بلای جان زبیریان شده اند. مواضع خواص بی بصیرت( جریان افسرده سیاسی) در مورد مختار را با هم مرور می کنیم:

دیکتاتور محمد خاتمی: اگر دین در مقابل آزادی بایستد شکست می خورد. پس نباید لشکر خشونت طلب امام حسین در مقابل یزید می ایستاد. مختار با طرح بحث انتقام در حقیقت در صدد حذف جریان حامیان و یاران واقعی پیامبر اسلام همچون عمر سعد- ابن زیاد و... از صحنه سیاسی می باشد. مختار با منطق گفتگو بیگانه است و نباید به اعتراضات مدنی لشکر خداجوی یزید خدشه وارد کند. کسانی که از قانون و منطق گریزان هستند موافق قیام مختارند. مختار آرامش در جامعه مسلمانان را دوست ندارد. مختار گروه فشار سازمان یافته ای است که حوادث 18تیر را رقم می زند. شخصیت ارزنده ابن زیاد به تمام معنا یک اصلاح طلب می باشد.

پیرزن اصلاحات فول پروفسور زهرا رهنورد: کوفیان هییچگاه داماد خود یعنی ابن زیاد را رها نمی کنند تا به مختار کمک کنند. ابن زیاد بارها گفته که من داماد کوفیان هستم. من هم اهل بصره هستم و به مختار کمک نمی کنم. مختار باید بداند امام حسین در یک روند دموکراتیک حذف شد و من قرآن پژوه هستم و در در یکی از پژوهشهایم به این نتیجه رسیدم. مختار قصد دارد با اجیر کردن عده ای لباس شخصی به حکومت دموکراتیک و قانونی ابن زیاد حمله کند و کودتای 22خرداد88 را تکرار کند.

میرحسین موسوی: چیز... چیزه ... من یه خاطره از امام بگم.... مختار خرافه پرست، خشونت طلب، ماجرا جو .... است. من یک بیانیه آماده کردم خطاب به مردم کوفه که متاسفانه چون فارسی نوشته بودم کسی نتونست بخونش. بعدش با کمک استاد عربی یعنی دکتر مهدی کروبی نامه ای عربی نوشتم که مردم کوفه آن را با هزار تا فحش برام جواب دادن. کروبی اینقدر غلط در عربی داشت که به جای تشکر از مردم، به اونا توهین کرده بود. من تسلیم این صحنه آرایی نخواهم شد، لطفا دکور را عوض کنید. قیام کربلا مهندسی شده بود و امام حسین بخاطر خشونت جدش کشته شد. امام حسین مظلوم نمایی کرد. من چیزی یادم نمی یاد. اما بازهم قراره بیانیه بدم. راستی یه مطلب مهم... چیز.. چیز. شورای نگهبان داره به مختار کمک می کنه  و قراره پایگاههای بسیج برن کمک مختار. من اعلام می کنم که جنبش سبز با تمام قوا از پشت کامپیوتر و پای شبکه ماهواره ای نمیذاره مختار خودسرانه قیام کنه. ابن زیاد ادم چیزیه ... خوبیه

مهدی کروبی نفر پنجم انتخابات و رقیب آراء باطله: چی شد؟ این کی بود؟ کیه...ها کیه؟ چیه( سریال قهوه تلخ)؟ من کجام؟ آی تجاوز شده   وای تجاوز شده..... تو زندانهای مختار به معترضان اموی تجاوز شده. من نامه نوشتم به دبیر کل سازمان ملل و گفتم اعدام حرمله و ابن زیاد خلاف قانون و حقوق بشره. من همینطور قراره چند تا زن دیگه صیغه کنم و بعد رهاشون کنم. من مخالف اعدام حرمله هستم. حرمله رو شکنجه روحی دادن و مختار داره نا جوانمردونه به تهدید حرمله و ابن زیاد می پردازه. این شکنجه سفیده. مختار هیچ دلیل و سندی بر مشارکت ابن زیاد و حرمله در قتل یاران امام حسین نداره و میخاد طرفدارای منو الکی بکشه. من بازهم نامه می نویسم به دوست عزیزم عبدالله بن زبیر تا مانع حرکت خودسرانه مختار بشه. من اگه لازم باشه با قدرت جلوی مختار می ایستم.....( در این هنگام دهن شیخ مهدی کف میکنه و از حال میره و تو خواب میگه: کجایی کرباسچی، کجایی شهرام جزی،  وای تجاوز شد، کیهههههه، چیهههه؟

فایزه هاشمی: من رفته بودم ساندویچ بخرم و چون راه دور بود با کمک ابن زیاد و یاران عزیزش رفتم به نزدیکترین ساندویچی. ابن زیاد زیادی به من توجه داشت و من هم یه سری اطلاعات می خواستند بهشون دادم. مختار از احمدی نژاد خط میگیره و این سریال رو هم به سفارش احمدی نژاد ساختند.

عفت مرعشی همسر رییس مجلس خبرگان ایران: اگه ابن زیاد شکست خورد بریزید تو خیابونهای کوفه و هرچه تونستید بکشید و غارت کنید ولی با احترام و آرامش. مردم را با احترام تمام بکشید و  اموال عمومی رو آروم آتیش بزنید.

محسن رضایی: همه لشگریان ابن زیاد از یاران و دوستداران صدیق پیامبر و ائمه هستند. مختار تصور نکند فقط خودش دوستدار اهل بیت است، آنها نیز دوستدار هستند منتها نوع ارادتشان با مختار فرق می کند و مختار باید بپذیرد. مختار در پی ایجاد تفرقه در صفوف مسلمانان و جامعه اسلامی است. قیام کربلا تمام شد و اینک بهتر است به جای اردو کشی، به فکر وحدت و ساختن آینده ای بهتر باشیم. توصیه می کنم به شکرانه این آرامش بعد از عاشورا، همه سران با وفای اسلام و یاران صدیق پیامبر همچون: عبدالله ابن زبیر، سران خوارج، ابن زیاد، عمر بن سعد سردار رشید و جانباز اسلام، شمر بن ذی الجوشن یادگار سالهای جنگ امام علی و... به صورت دسته جمعی به خدمت امام سجاد بروند و نماز نمادین وحدت را بخوانند. مختار نیز بهتر است دست از تندروی و ایجاد التهاب بردارد.

علی مطهری ایدئولوگ جریان افسرده سیاسی:

هر دو طرف مقصرند، هم لشکر امام حسین و هم لشکر ابن زیاد. لشکر امام حسین نباید در کربلا جمع می شدند چون جمع شدن اونها باعث عصبانیت ابن زیاد میشد. اگه امام حسین  و لشکریانش یک تقصیر داشته باشن، لشکر ابن زیاد تقصیر بیشتر داره و تقصیراش چارتا میشه!!. مختار باید به بزرگان اسلام احترام بذاره از تندروی و جنجال بپرهیزه. مختار فردی تندرو و اهل گروهک فرقانه. من مودبانه و برادرانه به مختار نصیحت می کنم: خفه شو، پوفیوز احمق کثافت آشغال عوضی بیشعور، چرا به دیگران توهین می کنی!؟. میدونی من فرزند کی هستم؟. مختار باید محاکمه بشه و در ضمن از جان ابن زیاد و عمربن سعد محافظت بشه. اینها هم مسلمونن و دلشون برای اسلام میسوزه.

مهدی هاشمی: حیف که انگلستانم و الا به کمک ابن زیاد می آمدم. ولی از محل بودجه موارد خاص به سپاه ابن زیاد کمک می کنم. ضمنا من رانت قانونی دارم و هیچ قانونی زورش به من نمیرسه. اگه از لشکر یزید کسی قصد فرار داره من میتونم براش پناهندگی جور کنم.

محمد باقر قالیباف سردار رشید اسلام و همیشه غیب در صحنه:

من با توجه به روحیه ام، فعلا سکوت می کنم تا ببینم مختار پیروز میشه یا ابن زیاد. اونوقت به شدت به شکست خوردگان حمله می کنم و انتقاد و از طرف پیروز حمایت می کنم. فعلا برام سخته تشخیص بدم کی برحقه کی باطل. من کلا همین جوری موضع می گیرم. طرفین باید منطق و قانون را رعایت کنن و فعلا روی موضع گیریهای من حساب نکنن. ولی احساس می کنم مختار مقصر باشه. ضمنا سطل آشغالهای پلاستیکی شهرداری نیز در خدمت آشوبگران محترم می باشد. من ترجیح میدهم با شدت و قدرت و بصیرت مثال زدنی ام سکوت کنم تا بعدا طرف پیروز از من انتقاد نکنه.

 

قوه قضائیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که حرکت و قیام خودسرانه مختار فاقد مجوز بوده و بهتر است وی برخورد با ابن زیاد و عمرسعد را به دست ما بسپارد. و الا مختار باید شلاق و بازداشت را تحمل کند.

جبهه «اصول نمایان و اسودگرایان» مجلس شورای اسلامی نیز با صدور بیانیه ای حمله به کاخ ابن زیاد و تخریب آن و ترساندن و ضرب و شتم خاندان ابن زیاد را به شدت محکوم کرد و خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب در مورد علت مرگ ابن زیاد و عمر سعد شد. با عاملان این فاجعه به شدت برخورد می شود. اینها آبروی اسلام را برده اند.

«مثلث ما نمی گذاریم» مجلس متشکل از محمدرضا باهنر از حامیان موسوی و خاتمی – علی لاریجانی از حامیان موسوی در مجلس  ودکتر احمد توکلی متخصص تمام امور نیز به مختار نسبت به تبعات این قیام هشدار دادند  واعلام کردند در صورت این قیام، تورم 70 درصدی در جامعه ایجاد شود. این مثلث اعلام کرد از هر راهی برای متوقف کردن این قیام استفاده خواهند کرد.

فرزند چند آقازاداه و مبارزان سابق انقلاب و یاران سابق امام در لشکر ابن زیاد مشاهده شدند که بلافاصله با واسطه برخی ها آزاد شدند. قرار است نام این آقازادگان مخفی بماند تا آنها بتوانند با خیال راحت به مخالفت با نظام و انقلاب بپردازند.

============================

 پی نوشت: خیلی ها از من می پرسن این جنبش سبزیها کجاین دیگه تو خیابون نمیان؟. من هم گفتم: اینها منتظرن آخر ماه بشه و برن بانک برای دریافت یارانه ها. ضمنا قراره به کروبی و موسوی هم یارانه بازنشتگی و اقامت رایگان خونه سالمندان بدن.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/11/20:: 7:48 عصر     |     () نظر