سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پست ترین دانش، آن است که از زبانت در نگذرد و والاترین دانش، آن است که در اعضا و جوارح پدیدار گردد . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

سردار ذوالقدر که از سال گذشته از سوی رئیس جدید قوه قضائیه به‌عنوان معاون اجتماعی منصوب شده است، چند روز پیش با حضور در مراسم سالگرد 9 دی در حسینیه اعظم زنجان، بالاخره سکوت خود را شکست و گفت که صبر هوشمندانه نظام در برخورد با سران فتنه مانع سواستفاده دشمنان شد و مردم چه و چه کردند و خلاصه یک شرح مفصل از حرف‌های شعاری که معمولا برخی افراد از جمله مسئولان قضایی این روزها زیاد برزبان می‌آورند.

اگرچه خوب شد بالاخره سردار دیروز قفل زبان را شکستند و به میدان آمدند اما ای کاش او قبل از آن که خود را برای سخنرانی در مراسم سالگرد 9 دی آماده کند قدری هم فکر می‌کرد که آیا کمی دیر به میدان نیامده؟ آیا اصولا میدان نبردی باقی مانده که سردار دیروز ما در آن رجزخوانی می‌کند؟

سردارجان! پارسال منتظر شما بودیم، آن روزها که حضرت آقا با فریاد «این عمار؟» سکوت را بر خواص حرام کرده بود. آن روزها که فتنه‌گران سکوت سرداران دیروز را می‌دیدند و بر طغیان خود علیه علی جری می‌شدند.

سردارجان! سال 86 را که یادتان هست. هرچه آقا می‌گفتند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، شما می‌گفتید خطر حمله جدی است! نمی‌دانم که چه شد در سال 88 هرچه آقا داد می زدند که این کارزار یک جنگ نرم برای براندازی و یک فتنه تمام‌عیار است، شما سکوت داشتید؟

سردارجان! نمی‌دانم که چه شده یک سال پس از پیروزی افسران جوان امام خامنه‌ای در 8 ماه دفاع مقدس، تازه یادت افتاده که فتنه‌ای بود و فتنه‌گرانی و...؟ بله این پیروزی بزرگ که هر ماه آن برابر بود با یک سال جنگ تحمیلی بعثی‌ها، غنائم زیادی به‌همراه داشت، چه چهره‌هایی که پس از 20 سال پرده از نفاق‌شان افتاد و چه خواصی که با سکوت‌شان در این امتحان، به تعبیر آقا فقط یک سال عقب نیفتادند، بلکه «سقوط» کردند.

آری، سردارجان! چرا کسی سخن آقا را برایتان بازگو نکرده که در توهم یک سال عقب افتادن، بخواهید جبران مافات کنید آن هم در جمع مردمی که با بصیرت‌شان از امتحان فتنه سربلند بیرون آمدند و حالا در میان‌شان سرداران جوانی رویش کرده‌اند که به‌راحتی فریب هر سخنی را نخورند.

سردارجان! توبه کردی، خدا قبول کند، ولی ای‌کاش حد خود را می‌شناختی و به‌خود اجازه نمی‌دادی که حتی یک پله بالاتر از مردم بایستی، چه رسد به اینکه بروی پشت‌تریبون و حماسه مخلوق آنان را برای‌شان تفسیر کنی!

در پایان یک گلایه هم از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم سالگرد 9 در زنجان دارم. آیا خواص بی‌بصیرت و مردود می‌توانند حماسه بصیرت مردم در 8 ماه دفاع مقدس در برابر فتنه‌گران را تشریح کنند؟ ای‌کاش در انتخاب سخنران مراسم، ییش از اینها دقت می‌کردید تا افکار و عقاید ملت بزرگ ایران اینگونه به بازی گرفته نشود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/10/16:: 11:5 عصر     |     () نظر