سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به حقّ برایتان می گویم : حکیم از نادان عبرت می گیرد و نادان از هوای خود . [عیسی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
قیام قم به یمن قدوم سیدنا القائد با طنین«خامنه‌ای کوثر است، دشمن او ابتر است»

شهر مقدس قم که از چند هفته قبل برای میزبانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده می‌شد، از صبح امروز (سه‌شنبه) به یمن قدوم مبارک سیدنا القائد حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سراسر قیام شد و لحظات به‌یادماندنی 27 مهر ماه 89 به تاریخ قیام و مبارزه این شهر مقدس افزوده شد.

به گزارش رجانیوز، ازدحام شدید جمعیت در طول مسیر خیابان 19 دی تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) به‌طوری بود که خودروی حامل ایشان در چند نقطه متوقف شد و عاشقان ولایت که با دیدار ولی‌امر مسلمین سر از پا نمی‌شناختند با شعارهای ولایی و انقلابی خود از نایب‌الامام به گرمی استقبال کردند.

رهبر انقلاب پس از دو ساعت که به حرم کریمه اهل بیت(س) محل سخنرانی رسیدند، ابتدا به زیارت حضرت معصومه(س) رفتند و دقایقی بعد در میان جمعیت انبوهی که برای استماع بیانات ایشان از ساعت‌ها قبل در محل آماده شده بودند، حضور یافتند.

مردم قم پس از حضور مقام معظم رهبری در جایگاه سخنرانی به سر دادن شعارهای «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «ابوالفضل علمدار خامنه‌ای نگهدار»، «خامنه‌ای کوثر است، دشمن او ابتر است» و ... پرداختند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تعبیر از شهر قم به‌عنوان شهر "علم و جهاد" بیانات خود را پس از شعارهای پرشور حاضران آغاز کردند که این سخنرانی به‌طور زنده از شبکه خبر در حال پخش است.

رهبرمعظم انقلاب در ادامه سخنانشان در خصوص شهر قم فرمودند: قم مذهبی ترین شهر ایران و خاستگاه بزرگ‌ترین انقلاب معاصر است

ایشان با اشاره ماجراهای پس از انتخابات سال گذشته اظهار داشتند: فتنه سال گذشته باعث واکسینه شدن کشور بر ضد میکروب‌های سیاسی و افزایش بصیرت مردم شد.

هم‌اکنون مقام معظم رهبری در جمع هزاران تن از مردم قم در حال سخنرانی هستند که از شبکه خبر به طور مستقیم پخش می شود. 

 

13890727_0110293.jpg

13890727_0210293.jpg

13890727_0310293.jpg

13890727_0410293.jpg

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/7/27:: 1:44 عصر     |     () نظر