سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همنشین بى خرد مباش که او کار خود را براى تو آراید و دوست دارد تو را چون خود نماید . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
فرزند متهم فائزه هاشمی در صدد اخذ ویزای سفر به انگلیس

فرزند 23 ساله‌ی فائزه هاشمی رفسنجانی قصد دارد از کشور به مقصد انگلستان خارج شود.

به گزارش رجانیوز، حسن لاهوتی به دنبال اخذ ویزا برای سفر به انگلستان است و بنا بر اخبار رسیده، فائزه هاشمی قرار است با سایمون گس سفیر انگلیس در تهران نیز ملاقات و گفت‌وگو کند.

حسن لاهوتی در نوروز سال جاری هنگام بازگشت به ایران در ارتباط با جریان فتنه دستگیر شد و روز بعد از آن، با تودیع وثیقه 73 میلیون تومانی از زندان آزاد شد.

همزمان با آزادی وی، دادستان تهران گفت: حسن لاهوتی ضمن ابراز ندامت از اقدامات ارتکابی و با پذیرش تودیع وثیقه 73 میلیون تومانی از زندان آزاد شد.

عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران خاطرنشان کرده بود که لاهوتی بامداد روز اول فروردین به موجب دستور قضایی و به اتهام ارتکاب برخی جرائم امنیتی در فرودگاه امام خمینی (ره) دستگیر شده بود که عصر روز دوم فروردین پس از انجام پاره‌ای تحقیقات توسط بازپرس، ابراز ندامت و پشیمانی از اقدامات ارتکابی و با پذیرش تودیع وثیقه 73 میلیون تومانی به دستور بازپرس و تأیید دادستان تهران از زندان آزاد شد.

گزارش خبرنگار ما حاکی است پرونده اتهامی حسن لاهوتی با تکمیل تحقیقات به دادگاه ارسال شده و کماکان در نزد مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

هنوز از انگیزه فرزند فائزه هاشمی برای خروج از کشور و سفر به انگلیس اطلاعی در دست نیست.

مهدی هاشمی رفسنجانی نیز سال گذشته تهران را به مقصد لندن ترک کرد و با وجود گذشت یک سال و علی‌رغم احضارهای مکرر قضایی برای پاسخگویی به اتهاماتش هنوز به کشور بازنگشته است. این در حالی است که مشخص نیست پس از این احضارهای مکرر و حضور نیافتن متهم در مرجع قضایی، چرا به‌طور غیابی به پرونده اتهامی وی رسیدگی نمی‌شود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/5/31:: 1:58 عصر     |     () نظر