سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزاوارترین کس به دوستی، آن است که سودش برای تو و زیانش برای دیگری باشد . [امام علی علیه السلام]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

همانطور که قبلا اعلام کرده بودم ، مطلبی در رابطه با معضل بی حجابی در جامعه نگارش خواهم کرد ،به حمداله بخت یار شد تا چند سطری ارائه کنم.

هر چند قبل از سخنان ریاست جمهور در مصاحبه ی تلویزیونی به تاریخ 23 خرداد ماه بنا داشتم این مطلب را ارائه کنم اما بعد از مواضع ایشان و موضع گیری های دیگر مسؤلان نظام سعیم بر آن شد که هر چه زودتر اقدام نمایم.

اظهار نظرهای تعجب برانگیز جناب آقای احمدی نژاد همانطور که انتظارش را داشتم با انتقادات بسیار جدی در جامعه رو برو شد که در هفته های اخیر بعضی از ائمه جماعات در خطبه های نماز جمعه از جمله حضرت آیت الله جنتی (امام جمعه ی موقت تهران) و آیت الله علم الهدی (امام جمعه ی مشهد مقدس) و دیگر آقایان به مواضع و دیدگاه سطحی نگر رئیس جمهور اشاره نمودند.البته بنده هم با مقوله ی کار فرهنگی در رابطه با معضل بد حجابی و بی عفتی در جامعه که مدنظر رئیس جمهور است کاملا موافقم و اینگونه برداشت نمی کنم که ایشان موافق بی عفتی و ترویج بدحجابی در جامعه هستند،اما انتقاد بنده به صحبت های ایشان و دیگر مسؤلان ذیربط از آن جهت است که سی سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد،حکومتی که حقیقتاً اگر پا برجا و استوار مانده ،به برکت خون مقدس شهداست،شهدایی که بیش از هشتاد درصد آنها بدون استثناء در پایان وصیت نامه های خود زنان جامعه را به حفظ عفت و حجاب اسلامی و باز تأکید می کنم حجاب اسلامی سفارش کرده اند و سوال من از مدعیان مبارزه با طرح عفاف و حجاب این است که : شما در این 30سال چه کار کرده اید ؟ حال بگذریم از این که اگر بخواهیم مبارزه با بدحجابی را در مقوله ی فرهنگی بگنجانیم لااقل باید رسانه ی ملی بعد از روشن کردن چراغ سبز برای افراد فرصت طلب و هرزه در دولت سازندگی و اصلاحات که لازم به موشکافی آن نیست و حداقل در دوران حکومت دولت عدالت محور و ولایت مدار،تعدادی از همین وصیت نامه ی شهدا را در غالب برنامه ی سه دقیقه ای با موضوعیت های مختلف فرهنگی و توصیه به حفظ حجاب بنا به توصیه ی شهدا در دستور کار خود قرار می داد تا لااقل دلمان خوش باشد یک کار فرهنگی در رابطه با حفظ شخصیت و عفاف زن مسلمان ایرانی در کارنامه ی خود به ثبت رسانده ایم.

یک زمانی در رابطه با بستن کمربند ایمنی یا استفاده از پل عابر پیاده و استفاده از کلاه ایمنی در جامعه با مشکل روبرو بودیم؟! با ساخت انیمیشن های آموزشی در بلند مدت و برنامه های مختلف اعم از مسابقات و نشست هایی با حضور کارشناسان در عرصه های مختلف و آموزش کودکان در مدارس و ... کار به جایی رسیده است که اگر امروز موتورسواری از کلاه ایمنی یا راننده ای از کمربند ایمنی استفاده نکند در منظر افراد جامعه از او به عنوان یک فرد بی فرهنگ نام برده می شود؟!

اما سؤال بنده از ریاست جمهور به عنوان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی این است: چرا برای مبارزه با فرهنگ بد حجابی و بی عفتی متوسل به آموزش پایه ای در مدارس چه برای والدین ، چه برای کودکان و نوجوانان در جلسات مختلف نشده اید؟

چرا از ساخت انیمیشن های آموزشی و پرورشی که در جهت های مختلف استفاده می شود در این جهت بهره نمی برید؟!

حال آنکه جوامع امروزی از رسانه ی دیداری بیشتر استقبال کرده و چیزی را که می بینند در دراز مدت باعث تثبیت و تولید یک اندیشه و فرهنگ متعالی یا بالعکس تولید یک اندیشه و روش فاسد در زندگی می شود.مگر فراموش کرده اید که هجوم فرهنگ غرب در رسانه های غربی را که از طریق شبکه های ماهواره ای که چه بر سرمان در این دو دهه آورده اند و از چرا راهی به اندیشه و فرهنگ خانواده ها نفوذ پیدا کرده اند ؟

چرا مسؤلان مربوطه و در رأس آن صدا وسیما سعی نمی کند ، احادیث و روایات ائمه معصومین و آیات قرآن در این باب را در قالب فیلم های کوتاه و بلند و انیمیشن های مذهبی به جامعه تزریق کند.؟ فکر می کنید با ساخت یک سریال دینی مانند یوسف پیامبر که در جای خود بسیار ارزشمند است جامعه بیمه می شود ؟!!

در طول پنج سال یک فیلم دینی ساخته می شود و به موازات همین پنج سال دهها فیلم ضد ارزشی و اسلامی و عشقی که فقط تشدید کننده تهیجات شهوانی جوانان این سرزمین است ، تولید و به نمایش گذاشته می شود و نتیجه آن می شود که به قول آیت الله جنتی اگر به خانمی در هواپیما بگوییم حجابت را رعایت کن ، همه می گویند چیزی نگویید و حق دخالت نداریم. چه بر سرملت ومسؤلان نظام و حکومت اسلامی آمده که منکر معروف و معروف منکر شناخته شده است ؟ به قول استاد عزیزمان حاج شیخ حسین انصاریان که در یکی از سخنرانی هایشان می فرمودند:

بیایید کلمه ی اسلامی را از صحبت هایمان حذف کنیم ، وقتی می گوییم جمهوری اسلامی ایران یا مجلس شورای اسلامی یعنی همه چیز با محوریت و تفکر اسلامی باید اداره شود نه اینکه فقط نام اسلام را یدک بکشیم و همه چیز در اصل ، ضد اسلام و در پوشش اسلامی باشد.

در اینجا لازم میدانم اشاره ای هم به وضعیت دانشگاه های کشور کنم مخصوصا دانشگاه های آزاد اسلامی که به حق نام اسلام را یدک کشی میکند . مسئولان دانشگاه آزاد اگر دغدغه دین و اسلام دارند سری به مراکز علمی خود در شهرستانهای مجاور تهران مثل رودهن و بومهن و دماوند بزنند تا متوجه شوند چه فساد و ابتذالی در دانشگاه آزاد حکم فرماست . دخترانی که برای پرداخت شهریه دانشگاه خود دست به هر کاری می زنند و برای باز شدن راه خودفروشی در اولین وهله حجاب اسلامی خود را بوسیده و برای آن فاتحه ای می خوانند و در ادامه افراد سود جویی که برای رسیدن به لحظه ای کام گیری و شهوت پرستی مانند گرگ در کمین آنها نشسته اند . خیلی دوست داشتم تجمع کنندگان مقابل مجلس شورای اسلامی که خواهان برکناری آقای جاسبی ( این فسیل دانشگاه آزاد غیر اسلامی ) بودند در این تجمع نسبت به هرزگی و بی عفتی که در دانشگاه های آزاد در حال رشد و تکامل است هم اشاره می کردند که همه بدانند ریاست این آقا در این دوران صدارت جز فساد و بی بند و باری دستاورد دیگری به همراه نداشته است .

هرچند به عقیده ی بنده حجاب تنها پوشاندن موی سر نیست و پوشش اندام بدن زنان را هم شامل می شود ولی متأسفانه باید عرض کنم بسیاری از خانم ها در نقاط مختلف جامعه اعم از دانشگاه ها ، بیمارستانها و هواپیمایی وحتی در مراکز دولتی به گونه ای لباس بر تن می کنند که از تنگی نوع پوشش تمام بر آمدگی های اندام آنها به وضوح به نمایش انظار عموم گذاشته می شود، و این برخورد جدی و مقتدرانه ی دولت را در مجموعه های تحت سیطره ی خود به عنوان عالی ترین مقام اجرایی و دیگر دستگاه های حاضر در کشور را می طلبد که متأسفانه تا به حال شاهد برخورد سازنده و به جا نبوده ایم.

در این بخش از صحبتم می خواهم اشاره ای به بی توجهی رسانه ی ملی در مورد ترویج بی عفتی و بی بندوباری و هرزگی در جامعه کنم.یکی از وظایف مهم و خطیر رسانه ها ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی می باشد، باید به جرأت عرض کنم نود درصد از فیلم ها و برنامه های در حال پخش سیما در کشورمان مغایر با اصل ترویج فرهنگ اسلامی و ارزشی است.

در این فیلم ها و برنامه ها اشخاصی در حال فعالیت و ایفای نقش هستند که هیچ اعتقادی به مسأله ی فرهنگ دینی و اسلامی ندارند ، افرادی که در پشت این چهره ی هنری ،گرفتار هزاران آلودگی و مشکلات اخلاقی هستند و این در حالی است که این افراد با پول بیت المال و هزینه ای که غیر مستقیم بر مردم تحمیل می شود به اعتبار و جایگاهی می رسند.و خواسته و با اطلاع تیشه به ریشه ی نظام اسلامی و اندیشه و تفکر افراد جامعه می زنند.جوانان و حتی کودکان و نوجوانان نوع پوشش و لباس ، نوع مدل آرایش مو وحتی نوع صحبت کردن خود را از همین بازیگران هرزه که از راه رسانه های مختلف اعم از تلویزیون و سینما به زندگی مردم را پیدا کرده اند برداشت می کنند.و این افراد می شوند الگو و فرهنگ ساز آینده ی یک جامعه.

مسؤلین و دوستانی که این مطلب را می خوانید باور کنید مسائل شهوانی و مفسده انگیز خیلی سریع تر از مسائل دینی و اسلامی در روح و تفکر انسان تأثیر می گذارد.یعنی الگوهای منفی برای نسل ماهواره و اینترنت بسیار جذاب تر و قابل پذیرش تر است و من فکر میکنم در این بخش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم نام فرهنگ ، ارشاد ، و اسلام را یدک کشی میکند و هیچ نظارتی بر تهیه و تولید و محتوای این فیلم ها ندارد و اینها هم مانند دیگر دستگاه ها گرفتار یک شعار زدگی طولانی مدت شده اند .

متأسفانه تا با بعضی مسؤلان کشور در این رابطه سخن به میان می آوریم فورا می گویند: نه اینگونه که شما می گویید نیست، تعداد افرادی که در جامعه هنجارشکنی می کنند و جذب مسائل منفی می شوند بسیار کم است و البته آنها هم قابل اصلاح هستند و نباید زیاد سختگیری کنیم!!!

 بنده در پاسخ از آنها این سؤال را دارم: شما در برخورد با این اقلیت درمانده شده اید و احساس عجز و ناتوانی می کنید???!!!

برای آن عده که برای حل این معضل و فساد به دنبال کارفرهنگی تصاویری به نمایش می گذارم که بدانند اگر این افراد می خواستند با کار فرهنگی اصلاح شوند در طول این سی سال که از انقلاب می گذرد اصلاح شده بودند و این سؤال را از خود بپرسید که در قبال این معضل چه کار کرده اید که نه تنها این هنجار شکنان اصلاح نشده اند بلکه متأسفانه گستاخ تر هم گردیده اند.

در پایان از برادران نیروی انتظامی که اینگونه با شجاعت در مقابل فشارها و تهدیدات و تهمت ها ایستاده اند و خود را سپر بلای دیگر دستگاه ها کرده اند تشکر و قدردانی می نمایم و دعا میکنم به زودی قوه قضائیه و قوه مقننه و مجریه از خواب غفلت بیدار شوند تا شاهد وضعیت بغرنج تر از حال نباشیم .


تصاویری که در پایین مشاهده میکنید مراسم فرش قرمز فیلم آل می باشد مراسمی که به گفته مسئولین وزارت ارشاد کاملا کپی گرفته از غرب است .اینها کسانی هستند که فرهنگ ساز و الگوی جوانان این سرزمین هستند ...!!!! البته هرزه گری بعضی آقایان هم دست کمی از خانم ها ندارد و انشالله در آینده مطلبی در رابطه با بد حجابی آقایان هم ارائه خواهم کرد .

در تصویر پایین می توانید حامیان و دوستادران ، فرهنگ سازان این سرزمین را ببینید که به خوبی الگو گیری کرده اند ...!

این خانم هم که در عرصه فرهنگ و حجاب شناخته شده است ! این تصویر در جشنواره کن از این خانم گرفته شده که با پول بیت المال و این ملت به جایگاهی رسید و در غرب مشغول به تولید فرهنگ و اندیشه هرزه گری می باشد !!!

                         

البته این تصاویری که در پایان مشاهده میکنید خدایی نکرده فکر نکنید خارج از ایران است این تصاویر را برای کسانی میگذارم که می گویند تعداد افراد هنجار شکن کم میباشد . بدون شک این افراد الگوگیری خود را در وهله اول از فرهنگ سازان این کشور برداشت کرده اند .

                تصاویر فوق از مرکز تفریحی تله کابین توچال گرفته شده است .

                                       مسئولین بعد از شهدا چه کار فرهنگی کردید ؟؟؟

                                                    چه کسی پاسخگوست ؟؟؟


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/4/7:: 1:59 عصر     |     () نظر