سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که به آنچه می داند عمل کند، خداوند دانش آنچه را نمی داند به او ارزانی می دارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
عبدالمالک ریگی قاتل وهابی و خبیث مردم شیعه و سنی و سرکرده گروهک تروریستی جندالشیطان سحرگاه صبح امروز به دار مجازات آویخته شده و به جهنم رفت . این تروریست وابسته به سرویسهای جاسوسی دیروز در آخرین روز عمر کثیفش با خانواده قربانبان ترورهایش دیدار کرده و از آنان تقاضای عفو و بخشش کرده بود .
"صراط" - عبدالمالک ریگی قاتل وهابی و خبیث مردم شیعه و سنی و سرکرده گروهک تروریستی جندالشیطان سحرگاه صبح امروز به دار مجازات آویخته شده و به جهنم رفت .
این تروریست وابسته به سرویسهای جاسوسی دیروز در آخرین روز عمر کثیفش با خانواده قربانبان ترورهایش دیدار کرده و از آنان تقاضای عفو و بخشش کرده بود .
به گزارش صراط ریگی 30 ساله که در اسفندماه سال گذشته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در عملیاتی مثال زدنی دستگیر شده بود در مدت کوتاه بازداشتش به جزئیات جنایات هولناکش اعتراف کرد .
صراط نیوز ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده های داغدار فجایع ریگی و همدستانش ، اعدام وی را به امت شیعیان و خصوصا خانواده شهدای عملیات های تروریستی گروه جند الشیطان تبریک می گوید .
بخشی از اعترافات ریگی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش شد .
در زیر بخشی از جنایات مرتکب شده ی وی را می خوانید .

ـ شهادت بیست و دو تن از هموطنان بی گناه در منطقه تاسوکی در جاده زابل به زاهدان و به گروگان گرفتن هفت تن دیگر از شهروندان در 25 اسفند 1384.

ـ شهادت جمعی از هموطنان بی دفاع و مسافران عبوری در منطقه دارزین در نزدیکی بم در فروردین 1385.

ـ انفجار خودروی سرقتی در مسیر اتوبوس کارکنان سپاه پاسداران در بلوار ثارالله زاهدان در بهمن 1385.

ـ گروگان گرفتن جمعی از مرزداران غیور در نزدیکی سراوان و آن گاه به شهادت رساندن آنان در پاکستان. سوگ مندانه هنوز اجساد این عزیران به ایران باز گردانده نشده است.

ـ انفجار بمب در مسجد علی بن ابیطالب و به شهادت رساندن جمعی از نمازگزاران در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در خرداد 1388.

او در آخرین اقدام تروریستی خود در سال جاری جمع زیادی از هموطنان، سرداران بلوچ و فرماندهان سپاه پاسداران و از جمله جانشین فرمانده نیروی زمینی را در شهرستان پیشین به شهادت رساند.

 

 











 

ریگی


 


 


 


 


 


 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/3/30:: 2:35 عصر     |     () نظر