سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرخوری مایه دوری از خداوند است که به سرپیچی کردنها نیرو می بخشد؛ پس شکمهایتان را پر نکنید که نورحکمت در سینه هایتان خاموش می شود [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

آقای سید حسن خمینی به کجا چنین شتابان !!

عکس یادگاری جناب حاج سید حسن خمینی باعث شد، وصیت نامه حاج احمد آقا(ره) و توصیه های آن پدر پیر به ایشان را برای بار دیگر مرور کنیم و لابه لای این وصیت نامه چند پرسش هم از محضر وی داشته باشیم.

بیائید وصیت نامه پدر را یکبار دیگر با هم بخوانیم


بخشی از وصیت نامه مرحوم سید احمد خمینی به سید حسن:

«به حسن و برادرانش این توصیه را می‌نمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آنست و بدانند که ایشان موفقیت اسلام و نظام و کشور را می‌خواهند.هرگز گرفتار تحلیل‌های گوناگون نشوند که دشمن در کمین است!»

جناب سید حسن خمینی،  آیا نشستن با کسانی که ماه ها بدترین تهمت ها و ظلم ها را به نظام روا داشتند و کمترین توجهی به هشدارها و تاکیدات رهبر انقلاب نشان ندادند،حرکت در خط رهبری است؟ آیا در این محفل عصیان آمیز،طنین تکان دهنده پدر بزرگوارتان را نشنیدید که خیر دنیا و آخرت در حفظ خط ولایت فقیه است؟

«امروز باید در کنار نظاممان پشت سر رهبری قرار بگیریم. رهبر ما شاگرد امام است. هیچکس حق شکستن حریم رهبری را ندارد. حرمت رهبری نظام اسلامی، از اصول خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی ماست. همه باید به دستورات رهبری عمل کنند.»

آیا نشستن با کسانی که بیشترین بی حرمتی را به ساحت رهبر انقلاب، قانون اساسی و جمهور مردم داشتند، پشت کردن به اصول خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی نیست؟ همراه شدن با وهن کنندگان به رهبر انقلاب آیا پشت کردن به آرمان حضرت امام(ره) نیست؟

«ما امروز موظف هستیم پشت سر مقام رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای حرکت کنیم. هر چه ایشان گفت گوش کنیم، اگر روزی حرکت ما با حرکت ولی نخواند، بدانید که نقص از ماست! همانطور که نگذاشتید امام احساس تنهایی کند. اطاعت از خامنه‌ای، اطاعت از امام است. هر کس منکر این معنا شود، مطمئن باشید در خط امام نیست و هر کس بگوید که اطاعت از امام غیر از اطاعت از حضرت آیت الله خامنه‌ای است در خط آمریکاست! من بعد از رحلت امام، با خدا و امام عهد کرده‌ام که کوچکترین قدمی را علیه رهبری و برخلاف رهبری و حتی برخلاف میل رهبری برندارم و اگر شما مردم هم چنین پیمانی را تجدید کنید، مطمئن باشید که ما در تمام زمینه‌ها بر آمریکا پیروز می شویم»

جناب سید حسن خمینی، بند بند این وصیت نامه، راهنمای حکایات امروز ما و شما است. نیازی به توضیح و تفسیر ندارد. آیا کسانی که هتاکان به حضرت امام را خداجو می دانند و از آوای وحش توهین کنندگان به روز عاشورا حمایت می کنند و ماهها با هذیان گویی، بیشترین تهمت ها را روانه نظام کردند، به حکم سفارش پدر پیر و دلسوزتان مستوجب تبری نیست؟

این پرسش ها تنها به این دلیل است که نتوانستیم در جمع میان این عکس، وصیت نامه پدر و والیان بیت حضرت امام، ارتباط منطقی برقرار کنیم.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/3/5:: 9:54 عصر     |     () نظر