سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و گروهى او را پیش رویش ستودند ، فرمود : ] بار خدایا تو مرا از خودم بهتر مى‏شناسى و من خود را از آنان بیشتر مى‏شناسم . خدایا ما را بهتر از آن کن که مى‏پندارند و بیامرز از ما آنچه را که نمى‏دانند . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
کواکبیان:اگر شلوغ نمی‌کردید، کسی نمی‌فهمید کی رفته کی نرفته!

شبکه ایران: دیدار تعدادی از اعضای فراکسیون اقلیت مجلس با سران اصلاحات، با واکنش گسترده‌ای در میان فعالان سیاسی و نمایندگان مجلس روبرو شده است.

این دیدار در حالی صورت گرفت که شکایت بیش از 140 نماینده مجلس از آقای موسوی در دادستانی تهران در حال بررسی است.

اما برخی از اعضای فراکسیون اقلیت این دیدار را تنها "دید و بازدید عیدانه" می‌دانند که از جمله آنان مصطفی کواکبیان عضو ارشد این فراکسیون است.

آقای کواکبیان در گفت‌و گو با خبرنگار شبکه ایران در این باره گفت: "اگر شما ما و موسوی و کروبی را که منفذ قدرت هستیم به کلی مسدود کنید با عقل جور در می‌آید؟"

نماینده مردم سمنان در مجلس از تلاش خود و دوستانش در خصوص مخفی نمودن دیدار فراکسیون اقلیت با سران اصلاحات سخن گفت و افزود: اگر کسی شلوغ نمی‌کرد اصلا کسی می‌فهمید که ما رفتیم دیدار موسوی و خاتمی؟ کسی می‌فهمید کی رفته کی نرفته؟ چرا رسانه‌ای کردید؟

کواکبیان در پاسخ به این سوال که آیا از رسانه‌ای شدن این نوع دیدارها واهمه دارید؟، گفت: "نه ما واهمه نداریم فقط شما می‌خواهید مردم را علیه ما کنید."

سران اصلاحات در سال گذشته و پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری، با نپذیرفتن رای مردم و بی اعتنایی به قانون، هواداران خود را به تجمعات غیرقانونی خیابانی فراخواندند که به هتک حرمت امام راحل و مقدسات هم انجامید.

در پی فراگیر شدن اعتراضات مردمی به رویکرد آنان، رهبر معظم انقلاب اعلام کرد، کسانی که در برابر قانون و رای مردم ایستاده اند، صلاحیت حضور در چارچوب نظام اسلامی را ندارند


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 89/1/28:: 9:38 عصر     |     () نظر