سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزى دو گونه است : آن که بجوید و آن که بجویندش ، پس آن که دنیا را جوید مرگ در پى او پوید تا از دنیایش برون راند و آن که آخرت را خواهد دنیا او را جوید تا روزى‏اش را به کمال بدو رساند . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
ستی دیگر برای گروهک ریگی

تعدادی از اشرار و عناصر باقی‌مانده گروهک تروریستی ریگی در درگیری با رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران به هلاکت رسیدند.

به گزارشرجانیوز به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران، در پی دستگیری مقتدرانه سرکرده شرور و فاسد گروهک تروریستی موسوم به جندالله تعدادی از اشرار و عناصر این گروهک که با هدف مطرح نمودن خود و انجام عملیات خرابکارانه با چندین دستگاه خودرو و تحت پوشش قاچاق از مرز پاکستان وارد کشور شده بودند، با هوشیاری نیروهای امنیتی و عملیاتی منطقه و رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه شناسایی و پس از عملیات تعقیب، درگیر شدند.

طی این درگیری چندین نفر از اشرار از جمله شرور معروف برکت زامرانی به هلاکت رسید و تعدادی خودرو، وسایل و تجهیزات ارتباطی و انفرادی و همچنین مقادیری چاشنی و فتیله‌های انفجاری به دست رزمندگان سپاه اسلام افتاد.

برکت زامرانی از نیروهای جند الشیطان در پاکستان بوده که در برخی عملیات‌ها گروهک مزدور ریگی را همراهی کرده است.

وی در اقدام تروریستی پیشین که منجر به شهادت سردار شوشتری گردید نقش هدایت کننده عامل جنایت را بر عهده داشته است.

در این عملیات دو نفر دیگر نیز دستگیر و باقیمانده اشرار و مجروحین در منطقه متواری و نیروهای قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در تعقیب آنها می‌باشد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/12/28:: 2:23 عصر     |     () نظر