سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سوگند به آنکه جانم در دست اوست، برتر از بردباری با دانش چیزی باچیز دیگر گرد نیامد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ
چند روز پس از دستگیری عبدالمالک صورت گرفت:
سفر مشکوک هادی غفاری به سیستان و بلوچستان با لباس مبدل

هادی غفاری در سفری مشکوک و بی نام و نشان به زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان سفر کرده است.
به گزارش خبرنگار رجانیوز هادی غفاری که با لباس بلوچی و به صورت پوششی در شهر زاهدان در حال رفت و آمد است ، خواستار دیدار با بعضی از مسئولین جماعت تبلیغی با نفوذ در کشورهای پاکستان و افغانستان و همچنین پی گیری و سرمایه گذاری مشترک با بعضی از تجار با نفوذ بلوچ سیستان و بلوچستان شده است .

سفر مشکوک هادی غفاری به زاهدان و دیدار وی با بعضی از چهره های تندرو و سلفی سیستان و بلوچستان در حالی اتفاق می افتد که چندی قبل در انبار مسجد الهادی تهران که او امامت جماعت آنرا بر عهده دارد، تعداد 57 قبضه سلاح کمری، 98 قبضه کلاشینکف و مقدار زیادی فشنگ کشف شد.

همچنین از منزل خادم این مسجد، یک قبضه سلاح یوزی، دو قبضه سلاح کمری، یک قبضه کلاشینکف ، یک قبضه ژ3 و یک قبضه قناسه و 7 عدد خشاب کشف شده بود.

در حالیکه سیستان و بلوچستان با وجود دستگیری سرکرده گروهک جندالله هفته وحدت را با شادمانی بی نظیری پشت سر گذاشته است سفر هادی غفاری به این استان و دیدار و رایزنی های سیاسی وی با چهره های تندرو سلفی در سیستان و بلوچستان آنهم همزمان با دستگیری عبدالمالک، ابهامات جدی را حول این سفر به وجود آورده است.

چندی پیش نیز عکسی از هادی غفاری در حالی که در میان اغتشاشگران حضور داشت در رسانه ها منتشر شد.
گفتنی است ، غفاری از اصلاح طلبان تندرو و مشاور مهدی کروبی در انتخابات دهم ریاست جمهوری است که تاکنون مواضع تندی را علیه نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری اتخاذ کرده است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/12/15:: 1:47 عصر     |     () نظر