سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ مال از خرد سودمندتر نیست ، و هیچ تنهایى ترسناکتر از خود پسندیدن ، و هیچ خرد چون تدبیر اندیشیدن ، و هیچ بزرگوارى چون پرهیزگارى ، و هیچ همنشین چون خوى نیکو ، و هیچ میراث چون فرهیخته شدن ، و هیچ راهبر چون با عنایت خدا همراه بودن ، و هیچ سوداگرى چون کردار نیک ورزیدن ، و هیچ سود چون ثواب اندوختن ، و هیچ پارسایى چون باز ایستادن هنگام ندانستن احکام ، و هیچ زهد چون نخواستن حرام ، و هیچ دانش چون به تفکر پرداختن ، و هیچ عبادت چون واجبها را ادا ساختن ، و هیچ ایمان چون آزرم و شکیبایى و هیچ حسب چون فروتنى ، و هیچ شرف چون دانایى ، و هیچ عزت چون بردبار بودن ، و هیچ پشتیبان استوارتر از رأى زدن . [نهج البلاغه]
yazd blog
درباره



yazd blog

وضعیت من در یاهـو
کوشا
ما بر سر پیمان خود استواریم . . .
آهنگ وبلاگ

  ریگی: دشمنان موسوی را می کشیم!

 حالا که به برکت الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (ع) این شرور آلت دست آمریکا بازداشت شده بد نیست به پرونده او و همدستانش یه سری بزنیم. وقتی داشتم بیانیه های قبلی این گروه را می دیدم به یه بیانیه ای چشمم خورد که به نظر بد نباشه شما هم اونو ببینید! این بیانیه بعد از حوادث عاشورا و در حمایت از فتنه گران فرقه موسوی صادر شده! البته ریگی توی اون حرفایی زده که جالب توجهه:

 

 

به نام خدا

بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله ) ستمها و خشونتهای رفته بر مردم شریف ایران در روز عاشورا و روزهای پس از آن را به شدت محکوم نموده و این جنایات وحشیانه و مظالم ضد بشری را نشانه مرعوب شدن و ترس و وحشت رژیم از سرنگونی و سقوط می داند.

رژیم ولایت فقیه می خواهد با قتل و کشتار و اعدام و جنایت به حیات ننگینش ادامه دهد در حالیکه هیچ مستبد و مستکبری نتوانسته است حکومتش را بر جنازه های مردم بی دفاع و مظلوم بنا نهد و با کشتار و جنایت به حیاتش ادامه دهد و سرنوشت رژیم ولایت فقیه هم مانند دیگر مستکبران و ستمگران تاریخ زوال و نابودی است.

از سوئی دیگر خشونتهای وحشیانه رژیم حقیقت را برای بسیاری از مردم ایران که فکر می کردند از راههای مسالمت آمیز می توانند به پیروزی برسند روشن نمود و مردم به ماهیت ضد بشری و وحشیانه بیش از پیش پی بردند ،چنانچه طی چند روز اخیر بسیاری از مردم و جوانان ایران از نقاط مختلف ایران با روابط عمومی جنبش تماس گرفته و اعلام پیوستن به جنبش مقاومت نموده اند و آمادگی خود را برای عملیاتهای نظامی در تهران و اصفهان و مشهد و شیراز اعلام نموده اند.

جنبش مقاومت از احساسات پاک جوانان ایرانی تشکر و قدردانی نموده و اعلام می دارد که آماده همکاری کامل با همه مبارزان ایران در هر نقطه ای از ایران می باشد و همچنین جنبش آمادگی خود را برای آموزش جوانان ایرانی در زمینه های جنگ چریکی و بمب سازی و عملیاتهای انفجاری و تشکیل هسته های مقاومت و روش مبارزه چریکی شهری اعلام می دارد.

جنبش مقاومت اعتقاد دارد که جنگ و خونریزی راهی مناسب برای رسیدن به یک جامعه آزاد و دموکراتیک نمی باشد اما هنگامیکه هیچ راهی برای دفاع وجود نداشته باشد و جوانان معترضی که با آرامش کامل اعتراضات خود را ابراز می نمایند با خودروها به زیر گرفته شوند و از روی پل ها به پائین پرت شوند و فقط به خاطر اینکه " می گویند رای ما کجاست ؟" محارب دانسته شده و اعدام شوند (همانگونه که سالها این سیاستها در بلوچستان مظلوم به اجرا در آمده است) و در بازداشتگاههای مخوف مورد تجاوز جنسی قرار گیرند مجبورا باید متوسل به مبارزه مسلحانه شویم و شاید بدین طریق بتوانیم یک مستکبر وحشی و جنایتکار را از جنایت بیشتر بازداریم.

این روزها زمزمه هائی است که جوانان معترض دستگیر شده در تهران به زودی اعدام می شوند که لازم است به رژیم پلید ولایت فقیه هشدار دهیم : دست به چنین جنایتی نزند و بداند که اعدام هر جوان با حملات جنبش پاسخ داده خواهد شد، این یک هشدار جدی برای رژیم است و رژیم بداند که جنبش به نقاط ضعف رژیم پی برده است و اجرای چند عملیات در چند جای حساس می تواند موجب سرنگونی و یا خسارتهای شدید برای نظام شود و جنبش در دفاع از مظلومان و ستمدیدگان عملیاتهای خود را به اجرا در خواهد آورد.

جنبش مقاومت همانگونه که در برابر جنایات رژیم در بلوچستان و یا علیه اهلسنت واکنش نشان داده است از تمامی مظلومان دیگر نقاط ایران حمایت می کند و اگر رژیم دست به اعدام جوانان معترض تهرانی بزند با پاسخ شدید جنبش مقاومت مواجه خواهد شد.

در آخر جنبش مقاومت شهادت مظلومانه تعدادی از مردم مبارز تهران را به خانواده ها و به مردم ایران تسلیت گفته و خود را در غم و درد بازماندگانشان شریک می داند.

جنبش مقاومت مردمی ایران

عبدالمالک ریگی !


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کوشا 88/12/8:: 9:20 عصر     |     () نظر